ESCO در شاخص رضایت مشتری خدمات پس از فروش در کشور سرآمد بود
انتشار: آذر 18، 1403
بروزرسانی: 27 خرداد 1404

ESCO در شاخص رضایت مشتری خدمات پس از فروش در کشور سرآمد بود



به گزارش اخبار خودرو، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ۲۳ دستگاه بالاتر از «در میانگین صنعت کشور قرار گیرد».

ایساکو با انجام اقدامات اصلاحی و بررسی مناطق قابل بهبود توانسته است این امتیاز را در ماه های متوالی به طور مداوم افزایش دهد. بنابراین امتیاز 807 آن در فروردین 1403 در پایان شهریور ماه به 812 رسید و بالاترین امتیاز این شاخص در تاریخ صنعت خودروسازی کشور و در عین حال با میانگین 809 بود. امسال 23 امتیاز بالاتر از میانگین صنعت بود.

رضایت مشتریان همواره اولویت اصلی گروه صنعتی ایران خودرو بوده و ایساکو با این رویکرد دستاورد جدید خود را در 15 سال متوالی با موفقیت به جایگاه اول خدمات پس از فروش خودرو در کشور اضافه کرده است.

دستیابی به این نتیجه نه تنها پاسخی به انتظارات مشتریان است، بلکه بازتابی از حرکت صعودی و تعهد به بهبود استانداردهای خدمات پس از فروش در صنعت خودروسازی است. کشور است



منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/252134/%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%DA%A9%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5-%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1