آلفارومئو جولیتا ماشین آلفارومئو جولیتا : مشخصات آلفارومئو جولیتا | bedrive

از مجله خبری خودرو بی درایو فنی هرچند هر دو خودرو از یک توان برخوردارند اما به لطف تکنولوژی بالاتر و وزن پایینتر جولیتا از شتاب سریعتر و لذت بخش تری برخوردار خواهید بود . اما از نظر سواری و نرمی جولیتا وضعیت بهتری دارد ،همچنان خودرویی با کیفیت بالاتر و فضای بیشتر می باشد. در خصوص روغن موتور بهترین کار استفاده از روغن موتورهای توصیه شده توسط خود الفا است که در دفترچه راهنمای این خودرو نوشته شده است.

میخک-خرید اسباب بازی

طبق آمار گمرک، در آبان ماه سال جاری ۳۶ دستگاه آلفا رومئو از چین به ایران وارد شده است. در مورد این دو مدل جولیتا باید بگم که در ایران دو مدل TOP و FULL آپشن داره ارائه میشه. تنها تفاوت این دو مدل رینگ فشن آلفا 2012 , کالیپر مسابقه ای , سیستم صوتی حرفه ای BOSE و سیستم شست و شوی چراغ جلو و صفحه نمایش چند منظوره در مدل TOP هست. در حال حاضر آلفا به ساخت خودروهای اسپرت گران قیمت شهرت دارد. آلفارومئو در سال 1986 توسط فیات خریداری شد و از سال 2007 به عنوان یکی از شرکت های تابعه کمپانی فیات به فعالیت خود ادامه داد. در سال ۱۹۲۸ با پایان قرارداد دفاعی دولت ایتالیا با شرکت آلفا رومئو، نیکولا رومئو این شرکت را ترک کرد و سهام خود را نیز به دولت ایتالیا واگذار نمود.

از لحاظ رانندگی نیز این خودرو یک سدان اسپرت است که امکان استفاده از آن به صورت روز مره وجود دارد و پشت فرمان این خودرو همانند هیچ خودرویی نیست و غریبلکی خوش فرم و بسیار خوش دستی دارد. این خودرو از سیستم مولتی ایر استفاده میکند که با توجه به گفته شرکت فیات این امکان باعث میشود تا حداقل ۱۰ درصد قدرت موتور افزایش پیدا کند و تا ۱۵ درصد نیز سبب کاهش سوخت میشود. اطلی ترین بخش این خودرو در طراحی خارجی جلو پنجره سه گوشش است که ارتفاع پایینی نیز دارد و نگاه ها را به سمت مدل های کلاسیک این خودرو برده است. مانند هر ماشین دیگری، اما شاید بیش از دیگران آلفا رومئو، داشبورد بدون شک یکی از عناصری ست که واقعا با دیگران متفاوت است.

بخوانید:  او در رویداد دنیای عنکبوتی کشته شد

نادر تویز – خرید اسباب بازی

کمی خشک بودن و تکان در این خودرو عادی است و اگر به قسمت نظرات ام جی 6 مراجعه کنید در این خصوص یک توضیح کوچکی برای یکی از کاربران داده ام. از نظر من با توجه به بودجه،نوع استفاده و سلیقه خود خودروی موردنظر خودتان را انتخاب کنید. شاید دلیلی که بعضی ها فکر می کنند ماشین چینیی اینه که همون وارد کننده MG از چین داره آلفا رو از ایتالیا وارد می کنه. اصلا کم نمیاره ، قدرتش هم عالیه.نباید با مازراتی مقایسش کرد چون قیمت هاشون خیلی با هم متفاوته ولی من با مازراتی گرن توریسمو جولیتا رو قورتش دادم . فقط فراد تازه وارد و جوگیر هستن که یه ماشین 3800 CC کره ای رو با ماشین هاچ بک 1400 CC مقایسه میکنن و هیچی هم از ماشین سرشون نمیشه … اگه واقعی باشه به جرات میگم موتورش یکی از پیشرفته ترین موتورهای دنیاس.

  • همچنین اگر نیاز به جاسازی لوازم کوچک داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را زیر صندلی قرار دهید.
  • ایمنی بالا، فرمان پذیری قابل قبول و شتاب‌گیری فوق‌العاده از جمله مزایای این خودرو هستند.
  • فروش اقساطی آلفا رومئو چند سال پس از فروش نقدی محصولات فعالیت خود را شروع کرد و با توجه به محبوبیت این برند در میان مردم سوالات زیادی نیز در مورد لوگوی آن مطرح شد؛ لوگوی آلفارومئو، دو بخش را در خود جای می دهد که به تاریخ شهر میلان مربوط می شود.
  • من در سایت اصلی الفارومئو نمایندگی ایران را پیدا نکردم، و اگر این موضوع درست باشد در واقع این خودرو ها از کشور دومی وارد ایران می شوند و الفا رومئو به صورت رسمی در ایران نمایندگی ندارد.
  • این اتومبیل صفحه نمایشگر چند منظوره دارد که به صورت کاملاً سفارشی طراحی و تولید شده است.
بخوانید:  قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه

از سوی دیگر، بخش جلوی جولیتای جدید _حول نشان کلاسیک طراحی شده است؛ این نشان یک عنصر ضروری ست که بین ورودی های هوا در موقعیت جدید تعبیه شده است. آخرین طراحی مجدد به سال 1980برمیگردد، که اندازه ی نشان بزرگتر شد و تاج از روی آن حذف گردید. برای هواداران آلفا در سراسر دنیا، آلفا رومئو همواره پیوندی میان شور و حالت ورزشی به حساب می آمده است؛ نمادی از ارزشهای واقعی و اصیل، یک عاشقانه ی پایان ناپذیر. بستگی داره شما سرتر را به چی میگی؟ همتون ماشین را با پول می سنجید. از نظر من انتخاب خودتان را بر پایه شرایط و معیارهایی که دارید در نظر بگیرید و در صورت امکان هر خودرو را از نزدیک بررسی کنید.

http://besturnblog.ir