با 10 شاسی‌بلند 7 نفره محبوب بازار ایران آشنا شوید | bedrive

ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی دیفرانسیل جلو با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و قدرت 147 اسب بخار است که به کمک یک گیربکس 6 دنده دو کلاچه این خودرو را از حالت ثابت در زمان 10.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. با وضعیت فعلی قیمت خودرو در ایران، بسیاری از افراد امکان پرداخت هزینه بالای 1.5 میلیارد برای خودرو را ندارند. خودرو شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تادوره چهارم آن، در بازار ایران ما حضور دارد.

  • نسل‌های مختلف این خودرو، با طراحی مدرن و جذاب و با آپشن‌های کامل و کم‌نظیر خودرویی کم نقص را معرفی می‌کنند.
  • تیگو 5 امکانات و آپشن های رفاهی مناسبی داشته و در مقایسه با دیگر محصولات کشور چین، دارای ظاهر اروپایی تری است، حتی اگر این خودرو را با نمونه های پیشین خود مقایسه کنیم.
  • هنگامی که با یک خودرو شاسی بلند یا کراس اور رانندگی می کنید درست است که در ابتدا شاید لذت بخش تر از خودرو های سواری به نظر بیاید اما باید اصول ایمنی را بیشتر رعایت کنید.
  • قدرت این خودرو توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، به محور جلو و عقب، به کمک یک سیستم هوشمند دو دیفرانسیل ارسال می‌شود.
  • این روند حدود ۵ سال پیش با مونتاژ جک S5 به‌دست کرمان‌موتور آغاز شد؛ ولی حالا به‌واسطه گروه بهمن با خودرو دیگنیتی و سیف خودرو با SWM و بسیاری دیگر شرکت‌ها گسترش یافته است.
  • ماشین‌هایی که به دلیل رفاه، امکانات، نکات فنی و ایمنی بالاتر توجه‌ها را به سمت خود کشیده‌اند.
بخوانید:  سمند LX سال ماشین سمند LX سال : مشخصات سمند LX سال | bedrive

با بودجه در حدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ میلیون تومانی امکان انتخاب شاسی‌بلند در دو سگمنت جمع‌وجور و متوسط را دارید. البته امکان قرار دادن خودروهایی همچون رنو کپچر، ساندرو استپ‌وی، برلیانس کراس و اچ ۳۰ کراس از دانگ‌فنگ هم در این بازه قیمتی وجود دارد، اما باتوجه به اینکه این چهار خودرو در سگمنت کراس‌ها قرار می‌گیرد، آنها را در فرصت دیگری بررسی خواهیم کرد. فعلا در کنار «تامین خودرو» باشید تا به بررسی ۹ گزینه اصلی این بازه قیمتی بپردازیم، پس‌ازآن درصورتی‌که تمایل داشتید می‌توانید برای خرید هرکدام از بازار خودرو، نسبت به استفاده از خدمات کارشناسی خودرو در محل «تامین خودرو» استفاده کنید. حالا که با تعدادی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند آشنا شدیم، بیایید نگاهی یه ارزان‌ترین SUV های بازار داخلی هم داشته باشیم و ببینیم که کدام یک از آنها قیمت پایین‌تری دارند. البته قیمت این خودروها بر اساس قیمت بازار و تا اواخر اسفند 1399 ذکر شده است؛ احتمال دارد قیمت این شاسی بلندها در بازار کمی بالاتر یا پایین‌تر هم باشد.

بررسی مشخصات ام وی ام تیگو 8 پرو

سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت X33 حدود ۱۳ تا ۱۴ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۱۰ لیتر در صد کیلومتر است. مدل جدید X33 با جعبه‌دنده اتوماتیک پنج‌سرعته شتاب‌گیری بهتری از مدل CVT دارد؛ اما کمی افزایش مصرف سوخت به مالک تحمیل می‌کند. ایکس تریل 2018 مجهز به یک پیشرانه 2.5 لیتری با توان تولید قدرتی معادل 170 اسب‌بخار است که به کمک گیربکس 7 دنده CVT ایکس‌ترونیک، می‌تواند نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل کند.

بخوانید:  فروش اقساطی پژو 405 با اقساط بلند مدت سپند خودرو | bedrive

لیست قیمت گرانترین ماشین های شاسی بلند ایران در سال 1401

گروه مجله خبری خودرو بی درایوبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. من الان x33s دارم، به نسبت هزینه ای که کردم از سانتافه قبلی که سوار بودم بهتر هست.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است و با توجه به باک 45 لیتری آن مسافتی که فردا SX5 می‌تواند با هر باک پر طی کند، 620 کیلومتر است. همچنین از سیستم‌های هشدار دهنده ریگان Coupa می‌توان به سنسور فاصله جلو، سنسور فاصله عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین اشاره کرد. ایران خودرو در سال 94 به عنوان یک کراس‌اور تک دیفرانسیل و تنها در مدل اتوماتیک ارائه شد. با این حالت مدل دنده دستی آن هیچگاه ارائه نشد، اما امکاناتی مانند ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، تنظیم ستون فرمان و رینگ‌های سایز بزرگ تنها در مدل اتومات آن یافت می‌شود.

http://besturnblog.ir