تأمین به موقع قطعات یدکی در اولویت کاری سایپایدک قرار دارد


تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 – 9:20

کد خبر : 10846

سازمان خدمات پس از فروش سايپا با برنامه‌ريزي‌هاي دقيق و ایجاد یک مدیریت ویژه با تلاش مستمر، ضمن افزايش سرعت تأمين قطعات يدكي و پایش لحظه به لحظه نیازمندی های شبکه خدمات پس از فروش، موفق به کاهش خودروهای متوقف در نمایندگی ها و افزایش رضایت مندی مشتریان شده است.

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0
در انتظار بررسی : 0
انتشار یافته : ۰



منبع