راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | bedrive

ما این در مقاله خودرو بانک بهترین ماشین شاسی‌بلند با ویژگی‌های متفاوت را مورد بررسی قرار دادیم. به نظر شما کدام ماشین شاسی‌بلند بهتر از بقیه است؟ نظرات و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. نیسان جوک یک شاسی‌بلند خوب با مصرف مناسب بنزین، سیستم فنی و موتور خوب و شتاب بالا است. البته این ماشین دارای کابین کوچک و قطعات گران قیمتی است که در کنار ظاهر خاص خود کمتر موردتوجه قرار گرفته است. بازار خرید نیسان ایکس تریل به‌عنوان یک کراس‌اوور شهری، توانسته است به‌خوبی از رقبای کره‌ایی و فرانسوی خود پیشی بگیرد. ماشین شاسی بلند ASX، کراس‌اوور شهری میتسوبیشی ژاپن است که از جدیدترین زبان طراحی کمپانی میتسوبیشی نیز بهره می‌برد.

  • حال علت این موضوع شاید حجم بیشتر کابین و حجم قابل‌پذیرش پیشرانه در هر سیکلت باشد، اما نه سرنشین‌های اس ۵ از کمبود فضا رنج می‌برند و نه ۱۰ اسب‌بخار بیشتری که از موتور ۱.۸ لیتری به‌جای موتور ۱.۵ لیتری اس ۵ خارج می‌شود، توانسته راننده اس ۷ را راضی کند.
  • از سال 2015 که این خودرو شاسی‌بلند کره‌ایی به بازار ایران وارد شد، توانست به دلیل طراحی منحصربه فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع نظر مشتریان ایرانی زیادی را به خود جذب کند و در زمره پرفروش ترین شاسی بلند در ایران قرار بگیرید.
  • قیمت نمونه‌های کم‌کارکرد NX300h در بازار ایران حدود ۳٫۵ میلیارد تومان است؛ درحالی‌که NX200t به‌دلیل تعداد اندک واردشده قیمت مشخصی ندارد و گاهی تا ۵ میلیارد تومان نیز ارزش‌گذاری می‌شود.
  • بنابراین انتظار داریم که هزینه‌های نگهداری این خودرو همچون ایکس ۲۲ کنترل شده تر باشد و تا حدی به شاسی‌بلندهای ساخت دو خودروساز اصلی نزدیک‌تر باشد.
  • این خودروها با فیس‌لیفت جدید مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که در ۹٫۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو سمند در تهران دیوار | bedrive

بخشی از این افت به وزن سنگین‌تر این مدل و بخش دیگر به پرت انرژی بیشتر در گیربکس اتوماتیک متصل میشود، هرچند در سرعت‌های بالاتر تفاوت با نسخه دنده‌ آنقدرها چشمگیر نیست. تویوتا تا پیش از C-HR و پریوس، زبان طراحی ساده‌تر و متفاوتی داشت، اما این دو خودرو با ظاهری کاملاً متفاوت تولید شدند. استفاده از متریال عالی، طراحی بسیار خاص در ظاهر و کابین، آپشن‌های نسبتاً کامل، مصرف سوخت پایین و بازدهی بسیار خوب موتور از جمله موارد مثبت آن است که C-HR را به انتخابی مناسب هنگام خرید خودرو شاسی بلند تبدیل می‌کند. عمده‌ لندکروزرهای مدرن موجود در ایران GXR هستند و بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ وارد کشور شده‌اند.

سوزوکی مدل 1390 موتور 2400

این مجله خبری خودرو بی درایو با جعبه‌دنده شش‌سرعته تیپ ترونیک حدود ۷ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و ۱۰ لیتر بنزین در صد کیلومتر مصرف می‌کند. قیمت نمونه‌های کم‌کارکرد NX300h در بازار ایران حدود ۳٫۵ میلیارد تومان است؛ درحالی‌که NX200t به‌دلیل تعداد اندک واردشده قیمت مشخصی ندارد و گاهی تا ۵ میلیارد تومان نیز ارزش‌گذاری می‌شود. یکی از بهترین تولیدات این شرکت از نظر مصرف انرژی خودرو تویوتا سی‌اچ‌آر است که در پاریس از آن رونمایی شده است. خودرو CHR کم‌مصرف به ترتیب با توان و قدرت 122 اسب بخار و 142 نیوتن متر گشتاور از قدرت فنی بالایی برخوردار است.

چانگان CS35، شاسی بلند ارزان بازار

چری برای ساخت پلتفرم T1X از دانش فنی جگوار-لندرور و از دانش برند جدید Qoros استفاده کرده است. در نمای عقبی نیز می‌توان نوار زیبا و سرتاسری LED را دیده که هماهنگی معنادار با چراغ سوم ترمز آرواره‌ای آن دارند. رینگ‌های عریض و روف لاین منطقی، لاماری ایما را تبدیل به یک کراس‌اور چشم‌نواز کرده است. لاماری ایما که در واقع دانگ‌فنگ T5 EVO است یکی دیگر از پروژه‌های ریبجینگ در ایران مانند بهمن دیگنیتی و فردا موتور SX5 است.

بخوانید:  لیست ماشین های شاسی بلند داخلی و خارجی مشخصات و بررسی در رنتجو | bedrive

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه راهنمای خرید خودرو در ویلاگ دیوار، مطالب مشابه دیگری در زمینه مشاوره خرید خودرو مطالعه کنید. چری تیگو ۷ در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین و ارزشمندترین گزینه‌ها برای خرید ماشین شاسی بلند به شمار می‌آید. اگر به دنبال قیمت ماشین های شاسی بلند موجود در ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر سری به سایت دیوار بزنید. سانگ یانگ تیوولی هم یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند موجود در ایران است که طرفداران خاص خودش را دارد.

http://besturnblog.ir