راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | bedrive

بخار در 6000 دور در دقیقه و .4گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است. گیربکس این ماشین از نوع 6 دنده اتومات و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است. با هدف بهبود مطلب و جلوگیری از زیاده‌گویی، هیوندای سانتافه را به‌عنوان محبوب‌ترین کراس‌اور کره‌ای بازار ایران در نظر می‌گیریم. در سال‌های اخیر، این محصول با پیشرانه ۲٫۴ لیتری مجهز به فناوری DGi وارد ایران شد. این مدل سانتافه ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن ۱۱ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۱۱٫۵ لیتر در صد کیلومتر است.

  • هیوندای توسان به یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر مجهز شده ‌است که 155 اسب‌بخار قدرت و 192 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.
  • علاوه بر این با وجود قیمت بالا، طراحی ظاهری ساده و شیک این خودرو از ارزش بالایی برخوردار است.
  • دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.
  • بنابراین اگر قصد خرید نمونه دستی از جک اس ۵ را داشتید حتما از کارشناسان «» استفاده کنید.

در نتیجه برای مشتریانی که به دنبال یک شاسی بلند 7 نفره آفرودی هستند، گزینه‌ای بهتر از سانگ یانگ رکستون G4 وجود ندارد. اگر از مشتریان ایرانی بخواهید که یک شاسی بلند 7 نفره را نام ببرند، بسیاری از آن‌ها به هیوندای سانتافه اشاره خواهند کرد. نسل سوم هیوندای سانتافه که با کد DM‌ شناخته می‌شود، خودرویی محبوب و پرفروش در بازار ایران است. شرکت‌های کرمان موتور و آسان موتور، واردات و عرضه هیوندای سانتافه به بازار ایران را بر عهده داشتند.

بخوانید:  قیمت جاکفشی و جالباسی ام دی اف جاکفشی خرید انواع مدل جا کفشی چوبی، شیک، کم جا و مدرن-سیب چوب

فیدلیتی، شاسی بلند 7 نفره صفرکیلومتر بازار!

شاسی بلند 7 نفره خودرویی است که عمدتا برای پاسخگویی به نیازهای خانواده‌های پرجمعیت طراحی و تولید شده است. یک شاسی بلند هفت نفره ظرفیت پنج سرنشین بزرگسال، دو سرنشین خردسال و چمدان‌های آن‌ها را دارد. در این مقاله از مجله خودرو ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار ایران خواهیم پرداخت که برخی از آن‌ها توسط این موسسه در اختیار مشتریان قرار داده شده‌اند. امروزه خودروهای شاسی بلند چینی بسیاری در بازار ایران موجودند که در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی تمامی خودروها از این دسته که در بازه قیمتی 750 میلیون تا 2 میلیارد هستند می‌پردازیم. مطمئنا خودروهای شاسی بلند دیگری هم در بازار خودروی کشور وجود دارند که در این فهرست نیامده‌اند.

هاوال h2 مدل 97

مجله خبری خودرو بی درایو‌های هشدار دهنده به راننده فیدلیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین می‌شود. امکانات رفاهی کابین دیگنیتی نیز شامل ورودی بدون کلید، کیلس استارتر، سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه تهویه عقب، صندلی 6 حاله برقی راننده و دستی سرنشین جلو، صندلی تاشو عقب و وجود کنسول وسط تاشو برای سرنشینان عقب و روکش صندلی چرم و ایزوفیکس صندلی می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده به راننده دیگنیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک می‌شود. در هشتمین سال حضور جک S5 در کشور ، کرمان موتور مدل جدیدی از آن را در اواسط سال 1400 به بازار ایران آورد. این مدل جدید، در واقع همان فیس‌ لیفت جک است که سال 2015 در چین معرفی شد و حتی قرار بود در سال 1394 در ایران تولید شود، اما موتور این کار را نکرد.

بخوانید:  قوی ترین ماشین پژو رونمایی شد 508 جدید چه ویژگی هایی دارد؟ فایندز | bedrive

تیوولی مجهز به موتوری ۴ سیلندر با حجم ۱.۶ لیتر است که با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک عملکرد خوبی را در بخش فنی نشان داده است. مصرف سوخت ۵.۷ لیتری تیوولی یکی از برگ‌های برنده این خودرو در مقایسه با رقبایش است. لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو در بازار ایران اختلاف قیمت زیادی با دیگر مدل‌های چینی موجود در کشور دارد. ازنظر ابعاد، این کراس‌اور چندان بزرگ‌تر از جک S5 و X33 نیست؛ اما به‌دلیل کیفیت ساخت بهتر و مواد مرغوب به‌کاررفته در کابین و امکانات اضافی نزدیک به یک‌میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

http://besturnblog.ir