راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | bedrive

این مجله خبری خودرو بی درایو پس از بازگشت تحریم‌ها بدون پشتوانه ماند و اکنون در بحث قطعات و خدمات پس از فروش مشکلات فراوانی دارد؛ به این دلیل بازار خرید و فروش ضعیفی دارد. البته اطلاعاتی از شتاب 0 تا 100 این خودرو منتشر نشده‌است؛ اما با توجه به وزن 1.5 تن آن می‌توان پیش‌بینی کرد که رقیب جدی برای دیگر خودروهای هم رده خود خواهد بود. تجهیزات ایمنی کابین دیگنیتی 6 ایربگ که دو عدد برای راننده و سرنشین، دو عدد ایربگ‌های پرده‌ای و دو عدد ایربگ‌های جانبی جلو هستند.

  • اما این شرایط ممکن است با آغاز عرضه آخرین فیس‌لیفت این خودرو تا حدی بهبود پیدا کند.
  • همچنین گقتنی است که چانگان CS35 در هر 100 کیلومتر حدود هفت لیتر مصرف سوخت دارد.
  • اما در عین حال با وجود لذت رانندگی زیاد این خودرو، قدرت موتور و شتاب توسان در مقایسه با رقبایش پایین‌تر است.
  • توجه کنید که این خودروها صفر کیلومتر هستند و این لیست شامل خودروهای کارکرده نیست.

البته این خودروها نیز برای بخش بزرگی از جمعیت کشورمان با درآمد متوسط کارمندی و کارگری خریدنی نیستند؛ اما ازنظر شرایط اقتصادی موجود، دردسترس‌ترین گزینه‌ها هستند. ماشین ام‌وی‌ام X22 یک ماشین چینی ارزان موجود در بازار ایران است که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود کشیده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اتومبیل طراحی ظاهری اسپرت با لاستیک‌های 16 اینچی است. این خودرو با کاهش قیمت و حفظ کیفیت در حد استاندارد، یکی از بهترین ماشین‌های شاسی‌بلند در کشور ایران است. رنج‌روور اسپورت 2023 با برخورداری از کلیه این امکانات منحصربه‌فرد مثل ماشین خانواده کیا سورنتو، در لیست بهترین خودروهای کوهستان قرار دارد. فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای مثل کولر سقفی و صندلی تاشو در این ماشین شاسی‌بلند، باعث افزایش طرف‌داران آن شده است.

بخوانید:  مشهد پرده خرید اینترنتی پرده مرجع قیمت پرده جدیدترین مدل ها

اسرار شرکت های بزرگ که نمی‌خواهند مشتریانشان از آن‌ها مطلع شوند

با این حال به دلیل چهره شبه آمریکایی و ارزش بیشتری که مشتریان برای برند کیا قائل هستند، کیا سورنتو توانست فروش موفقی را در ایران تجربه کند. اکثر نسخه‌های وارد شده از سانتافه در ایران به موتور MPi‌ یا تزریق غیرمستقیم سوخت مجهز هستند. در سوی دیگر کیا سورنتو از موتور GDi یا تزریق مستقیم بهره می‌برد که راندمان بالاتری نسبت به حالت عادی دارد اما در سوی دیگر برای سوخت آن بایستی از بنزین سوپر استفاده کنید. برگ برنده اصلی جک S5 که آن را در میان خودرو های هم دوره و هم قیمت خودش مطرح نمود در همین قسمت قرار دارد. یعنی جایی که یک موتور 2 لیتری آن هم با پرخوران توربو وظیفه تامین قدرت خودرو را به دوش میکشد. این موتور قادر است در بهترین حالت 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که ترکیبش با یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به شتاب بسیار خوبی ختم شده است.

فروش فوری چانگان 97

مکث تیارا همانند فیدلیتی یک کراس‌اوور تک دیفرانسیل شهری است و قابلیت آفرود ندارد. نکته مثبت طراحی این خودرو، وجود پنجره کوچکی روی ستون C‌ خودرو است که امکان برقراری ارتباط با محیط بیرون را برای سرنشینان ردیف سوم مهیا می‌کند. مکث تیارا از نظر امکانات رفاهی و ایمنی به خوبی مجهز شده است، در نتیجه ارزش خرید بالایی از نظر کاربران خواهد داشت. مکث تیارا همچون بسیاری دیگر از خودروهای چینی، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز شده است. یکی دیگر از شاسی‌بلندهای 7 نفره تازه وارد بازار ایران، مکث تیارا است که در نمایشگاه خودرو تهران 1401 از سوی مکث موتور رونمایی شد. مکث تیارا در حقیقت یک شاسی بلند از خودروساز چینی بایک است که همانند فیدلیتی پرایم با نام و نشان متفاوتی در ایران به فروش می‌رسد.

بخوانید:  فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تحویل فوری سپند خودرو | bedrive

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی دایون Y5

از امکانات رفاهی داخل کابین نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت کیلس، سیستم هوای اتوماتیک دوگانه با قابلیت تنظیم از روی مانیتور، صندلی‌های 6 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو و دو رنگ چرم داخلی مشکی و نارنجی این خودرو اشاره کرد. سیستم‌های کمکی راننده بورگوارد BX5 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت است. سیستم‌های کمکی راننده خودرو فیدلیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت می‌شود. فیدلیتی دومین خودرو شاسی‌بلند چینی بهمن خودرو با برند اختصاصی است که درواقع جتور X70S است که در سال 2018 توسط چری به بازار چین عرضه شده بود و در سال 1400 توسط گروه بهمن خودرو وارد بازار ایران نیز شد. ابعاد جدیدرین راو4 موجود در کشور کمی کوچک‌تر از سانتافه و البته بزرگ‌تر از توسان است؛ اما کابین باکیفیت‌تری از کراس‌اورهای کره‌ای هم‌رده دارد و ازنظر فنی نیز، عملکردش بهتر است.

http://besturnblog.ir