به گزارش پایگاه اخبار خودرویی ایران به نقل از سایپانیوز، فرزاد غزایی درباره تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا ۲ اظهار داشت: با هدف ارتقاء کیفی خودروهای مذکور این گروه خودروسازی اقدامات واکنش سریع و سختگیرانه ای تعریف کرده تا بتواند رضایت مشتریان را در خصوص کیفیت برآورده کند و این مهم در کنار کسب مجوزهای لازم
عذرخواهی گروه سایپا از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401 – 14:54
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0
در انتظار بررسی : 0
انتشار یافته : ۰
کد خبر : 10370