ما از تست درایو هیبریدی پلاگین تیگو 7 پرو استقبال می کنیم

چند ماه از رونمایی و عرضه خودروی هیبریدی تیگو 8 پرو به عنوان اولین خودروی هیبریدی مونتاژ شده در ایران می گذرد که جایگاه مهمی در بازار پیدا کرد و برند Phoenix NEV در راه عرضه دومین خودروی هیبریدی خود است. درایو آزمایشی تیگو 7. در روز جمعه 13 اسفند 1402، علاقه مندان به پلاگین هیبریدی پرو در پیست مسابقه جزیره (جنوب غرب تهران) حضور یافتند.

در این رویداد علاوه بر تست درایو، متخصصان واحد توسعه محصول برند Phoenix NEV به سوالات مشتریان و علاقه مندان در خصوص فناوری پیشرفته و نوآورانه خودرو پاسخ دادند که پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان بود که نشان می دهد فناوری نهفته در دل این خودرو و می تواند تصمیمی برای تسهیل خرید خودروی هیبریدی تیگو 7 پرو به عنوان یکی از لوکس ترین و در عین حال محبوب ترین محصولات موجود در بازار بگیرد.

به سوی یک زندگی پاک با هیبریدی پلاگین Tigo 7 Pro

تیگو 7 پرو هیبریدی به عنوان یک خودروی تمیز و سبز به بازار عرضه نخواهد شد، اما این خودرو طیف کاملی از فناوری ها را از نظر قدرت، ایمنی و اقتصادی گرد هم آورده و نیازهای مشتریان را در زمینه های مختلف برای تجربه ای هیجان انگیز و لذت بخش برآورده می کند. در عین حال، سازگاری با محیط زیست را فراهم می کند.

این کراس اوور که در نسخه بنزینی نامی محبوب و آشنا برای مصرف کنندگان است، در نسخه پلاگین هیبریدی، تمام گذشته را با فناوری های تمیز و بهبود یافته ترکیب می کند که تیگو 7 پرو هیبریدی را از هر خودروی دیگری در جهان متمایز می کند. بازار.

بخوانید:  خرید سپاهان باتری - اخبار خودرو

موتور قدرتمند در حالت هیبریدی

خودروی هیبریدی تیگو 7 پرو از سه موتور شامل دو موتور برقی و یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی بهره می برد که با تولید 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور، سرعت و شتاب بی نظیری را در مقایسه با خودروهای بنزینی به ارمغان می آورد. ماشین.

صرفه جویی در مصرف بنزین و ناوبری بهینه

یکی از مهم ترین ویژگی های خودروهای هیبریدی مصرف بنزین آنها است که هر خریدار را به رانندگی تمیز ترغیب می کند. تیگو 7 پرو هیبریدی در حالت ترکیبی 1.8 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می کند و باتری کاملاً شارژ شده و مخزن سوخت 1000 کیلومتر را طی می کند که آن را به انتخاب اول هر مصرف کننده برای مسافران و سفرهای شهری تبدیل می کند.

رانندگی عالی و تمیز با سیستم خود شارژ

علاوه بر تمام مزایای خودروهای هیبریدی در مقایسه با خودروهای بنزینی، سیستم خود شارژ هیبریدی در تیگو 7 پرو به راننده این امکان را می دهد که باتری لیتیومی را در حین حرکت یا توقف به طور بهینه شارژ کند و همچنین انرژی آزاد شده در هنگام ترمزگیری را تبدیل کند. رانندگی تمیز.

فناوری های راحتی و ایمنی

تیگو 7 پرو هیبریدی پلاگین در حالت استاندارد دارای چندین فناوری ایمنی و راحتی است که می توان آنها را به 13 رادار پیشرفته کمک راننده (ADAS) مانند رادار نقطه کور، هشدار خروج از پارک، هشدار خروج از خط و هشدار خروج از خط اضافه کرد. به این عناصر، سیستم تهویه مطبوع دوگانه هوشمند، فیلتر ذرات و شارژر بی سیم تلفن همراه باید به عنوان سیستم های راحتی اضافه شود.

بخوانید:  صادرات محصولات سایپا در سال جاری سه برابر می شود

تست درایو Tigo 7 Pro Plug-in Hybrid نه تنها نشان دهنده تعهد Phoenix NEV به بهبود محصولات خود و حرکت به سمت استانداردهای جهانی است، بلکه نشان دهنده تعهد این برند به ایجاد تجربیات فراموش نشدنی و جذاب برای مشتریان است و طرفداران این خودرو از آن برخوردار خواهند بود. فرصت لذت بردن از آن به زودی برای ثبت نام و خرید در دسترس خواهد بود.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248326/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%88-%D8%AA%DB%8C%DA%AF%D9%88-%DB%B7-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D9%87%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF