آیا قفل واردات آئودی خراب می شود؟

اولین بار در سال 1393 بود که شرکت بهار خودرو مقداری Q5 را وارد بازار کرد و سپس فعالیت خود را متوقف کرد. پس از آن رامک خودرو جایگزین بهار خودرو شد که البته در واردات کاملا موفق نبود و حالا نوبت به شرکت ناشناسی رسیده است که مسئولیت واردات مدل تمام برقی Q4 Etron را بر عهده گرفته است. دستور جلسه.

حال باید دید آیا این تازه وارد می تواند قفل آئودی را برای ورود به بازار ایران بشکند یا خیر؟

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248260/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%82%D9%81%D9%84-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%A6%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D9%86%D8%AF

بخوانید:  رونمایی از کادیلا؛ نسخه ایرانی رنو لوگان!