جنگل های بهران در زاگرس

بیش از 10 هکتار از جنگل های زاگرس در استان کهگیلویه و بویار احمد که سال گذشته بر اثر آتش سوزی از بین رفته بود با حمایت شرکت نفت بهران زیر کشت رفته است. این شرکت در سالهای اخیر اقدام به احداث پارکی به مساحت 13000 متر مربع جهت حمایت از محیط زیست و بهره مندی ساکنین منطقه نموده است.

کاشت درخت در حومه کارخانه بحران و سایر مناطق از دیگر فعالیت های شرکت نفت بهران است.

جنگل ها

کاشت نهال در دل جنگل‌های بلوط زاگرس طی چند سال آینده و احیای جنگل‌های تخریب‌شده در منطقه دمش‌نار بویار احمد ادامه خواهد یافت. لازم به ذکر است که این کار با کمک نهادهای مردم محور انجام شد. البته باید توجه داشت که فقط کاشت نهال مورد توجه قرار نمی گیرد، بلکه تمرکز و تصمیم بر حفظ این منطقه، مراقبت و آبیاری مداوم آن (پدیده جغرافیایی سازگاری انسان با محیط) است. این امر باید به صورت مستمر انجام شود و در این راستا نیز اقداماتی برای رسیدگی به سرپرستان این شرکت و حمایت از NGOها در دستور کار قرار دارد.

در همین راستا شرکت نفت بهران اعلام کرد: این شرکت یکی از اولویت های اصلی خود را در تحقق ماموریت اجتماعی خود حمایت از محیط زیست به ویژه جنگل های زاگرس قرار داده است و مفتخریم که هر روز ظرفیت حمل نهال را افزایش خواهیم داد. سال» نسبت به سال قبل در جنگل کهن زاگرس. بده و این رسالت ماست.»

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248508/%D8%AC%D9%86%DA%AF%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%B3

بخوانید:  بورس همچنان مثبت ! - اخبار خودرو