خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive

اما به دلیل فضای کم داخل کابین و بالا بودن قیمت قطعات، بازار خرید و فروش این خودرو خیلی پررونق نیست. نسخه‌ هیبریدی 300h به‌دلیل استفاده از قانون تخفیف عوارض گمرکی برای خودروهای هیبریدی که سال‌ها قبل وجود داشت، ارزان‌تر از 200t است. لکسوس NX300h علاوه‌بر پیشرانه ۲٫۵ لیتری تویوتا، یک موتور برقی نیز دارد و درمجموع، ۱۹۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۹ ثانیه‌ای و میانگین مصرف سوخت ۹ لیتر در صد کیلومتر، ویژگی‌های مهم 300h هستند.

  • این خودرو شاسی به دلیل طراحی داخلی و ظاهری بسیار جذاب و مدرنش توانسته است تا نظر جوانان علاقه مند به خودروهای شاسی را به خود جلب کند.
  • علاوه‌براین، همواره می‌‌توان از این برند ژاپنی انتظار تولید خودروهایی باکیفیت بالا و استهلاک کم داشت که میتسوبیشی ASX هم از این قاعده مستثنی نیست.
  • از نقاط ضعف اسپورتیج هم می‌توان به هندلینگ ضعیف در جاده‌های پرپیچ و خم، سیستم تعلیق خشک و عایق بندی نامناسب آن اشاره کرد.
  • خودروی کپچر ظاهر منحصربه‌فردی دارد و انحناهای کشیده شده روی بدنه این خودرو، جلوه خاصی به آن داده‌ است.
  • ماشین Kia Sportage توسط شرکت کیا موتورز تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

همچنین، به بعضی از مدل‌های لوکس و گران‌قیمت اشاره می‌کنیم که عموما اقلیت متمول با قیمت‌های نجومی آن‌ها را می‌خرند. ملاک انتخاب این خودروها تجربه شخصی نگارنده بوده است و البته برای جلوگیری از زیاده‌گویی، بعضی مدل‌ها نادیده گرفته شده‌اند. کیا اسپورتج همچون اتومبیل لوکس هیوندای توسان طرفداران بسیاری را به دست آورده است. این خودرو با طراحی ظاهری عالی در سال 2016 جایزه بهترین طراحی ماشین در رد دات شده است. در کنار مصرف سوخت مناسب و ترمزهای پرقدرت، اسپورتج در جاده‌های پر پیچ‌وخم عملکرد مناسبی نداشته است.

بخوانید:  معرفی و مقایسه انواع خودرو جک سینوس فرش SiCG | bedrive

بررسی مشخصات فنی ام وی ام تیگو 8 پرو

رانندگی با این خودروها حس برتری و موفقیت را القا و راحتی بیشتر و امکان تردد در مسیرهای ناهموار را نیز برای سرنشینان فراهم می‌کند. قیمت اجاره خودرو بر اساس تعداد روزهای مورد نیاز و نوع ماشین متفاوت می باشد ، از لیست زیر خودروی مورد نظر را انتخاب و برای مشاهده تعرفه روی آن کلیک کنید. این اتومبیل کوچک یکی از بهترین ماشین‌های شاسی‌بلند در سطح استانداردهای بین‌المللی است. ماشین های شاسی بلند سعادت رنت در سه نوع ماشین عروس، ماشین بدون راننده و ماشین همراه با راننده رنت داده می شود. اما حقیقت این است که به خاطر قیمت قطعات، تجهیزات رفاهی بیشتر و صد البته ظاهر جذاب‌تر این حق اس ۵ بود که قیمت بیشتری داشته باشد.

هایما s7 توربو پلاس 401

همچنین این خودرو از لحاظ امکانات و تجهیزات رفاهی در زمره بهترین‌های بازار خودروهای شاسی قرار دارد و لذت سواری و رانندگی در آن به خوبی احساس می شود. میانگین مصرف سوخت هیوندا توسان 2018 حدود 8 لیتر است که کم مصرف بودن این خودرو شاسی را نشان می دهد. این خودرو همچنین به یک موتور چهار سیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی مجهز می باشد که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است.

لاماری ایما اولین مجله خبری خودرو بی درایو تولید داخل خود بعد از واردات میتسوبیشی و DS در ایران است که مانند اکثر دیگر خودروهای شاسی بلند چینی یک کراس‌اور توربوشارژ با موتور 1.5 لیتری است. پیشرانه هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور د4251ر دور در دقیقه می‌رسد. شرکت هیوندای برای وصل نیروی تولیدشده توسط پیشرانه این خودرو به هر چهار چرخ آن، از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک استفاده کرده است. در کنار زیبایی کیفیت ساخت بسیار خوب این خودرو، ایمنی منحصر به فرد، استهلاک پایین و امکانات بسیار خوبش آن را در زمره بهترین‌های این کلاس قرار داده است. کمتر از 4 سال است که نمایندگی رسمی نیسان به نام جهان نوین آریا، فعالیت‌های خود را در بازار داخلی آغاز کرده است.

بخوانید:  ام وی ام، لیست انواع خودروهای ام وی ام خودرو | bedrive

http://besturnblog.ir