خرید و قیمت ماشین شاسی بلند اسباب بازی کد 130 ترب | bedrive

شرکت مدیران خودرو به عنوان نمایندگی رسمی محصولات ام وی ام در ایران در آخرین گام خود اقدام به ورود شاسی بلند های این برند در بازار ایران کرد. ام وی ام x22 در کلاس کراس اوور های قرار دارد و به عنوان یک شاسی بلند اسپرت و کارامد شناخته می شود. این شاسی بلند چینی ارزان در زمان ورود به بازار ایران توانست خیلی زود جایگاه مناسبی در بازار به دست آورد. از دیگر محصولات کمپانی تویوتا که می‌توان نام آن را در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار قرار داد تویوتا پرادو J150 و J120 است. از آنجایی که مدل‌های J120 در حال حاضر از سن و سال بالایی برخوردار هستند، در این بخش تنها به مدل‌های J150 می‌پردازیم. تویوتا پرادو تاکنون در چهار نسل مهمان بازارهای جهانی شده که نسل چهارم آن از سال ۲۰۱۰ در دو مدل چهار درب و دو درب به بازار کشورمان راه یافت.

  • در این مقاله از ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار پرداختیم و تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی کردیم.
  • کراس‌اور SWM G01 یک خودرو دیفرانسیل جلو با یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حجم 1.5 لیتر است که آن را از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک از حالت ثابت در 12.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.
  • اگر خانواده کم‌جمعیتی دارید، مجرد هستید و کمتر پیش می‌آید به صورت گروهی مسیرهای شهری و جاده‌ای را بپیمایید، بیشتر در شهر از خودرو استفاده می‌کنید و ابعاد خودرو جهت یافتن جای پارک برایتان اهمیت دارد به S5 فکر کنید.
  • سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهارسیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است.
  • سانگ یانگ تیوولی، یک ماشین شاسی بلند از کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی، اولین بار در نمایشگاه ژنو سال 2014 رونمایی شد.
بخوانید:  تبلیغات در تلگرام تبلیغ تلگرامی هدفمند و موثر با تعرفه عالی

اکثر خودروهای شاسی بلند در ایران، به‌صورت کارکرده به‌فروش می‌رسند و درصورت داشتن مشکل فنی یا بدنه، خسارت هنگفتی را روی دست خریدار می‌گذارند.. همراه مکانیک با طرح خرید سفارشی خود، نه‌تنها خودرو را به‌طور کامل کارشناسی می‌کند؛ بلکه بابت آن 100% ضمانت پرداخت خسارت بدنه پرداخت خواهد کرد. تنها کافی است وارد صفحه خرید شاسی بلند در نمایشگاه آنلاین ما شوید و سفارش خرید خود را ثبت کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

چری تیگو 7 (اکسلنت) 1398 مشکی

قیمت این خودرو در بازار در زمان انتشار این مطلب در حدود 1.330 میلیون تومان است. رنو داستر یا داچیا داستر، اولینماشین شاسی ‌بلند مشترک بین رومانیایی‌ها و فرانسوی‌ها است که روی پلتفرم رنو تندر 90 شکل گرفته ‌است و نسل یکم آن نیز، اولین بار در سال 2010 به بازارهای جهان عرضه شد. تویوتا C-HR، مجهز به یک موتور بنزینی ۴ سیلندر توربو با حجم ۱.۲ لیتر و قدرت ۱۱۶ اسب بخار است. مدل هیبریدی این خودرو هم با قدرت ۱۲۲ اسب‌بخار عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است. یکی از شاخصه‌های هیوندای توسان، عملکرد خوب این خودرو در جاده‌های ناهموار است که این خودرو را برای آفرود سواران گزینه‌ای دلچسب کرده است.

با 10 شاسی‌بلند 7 نفره محبوب بازار ایران آشنا شوید

مجله خبری خودرو بی درایو داستر به یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر مجهز شده‌ است که توانایی تولید 135 اسب‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ این ماشین ، توسط یک گیربکس 4 سرعته اتومات انجام می‌شود. از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی خیلی محکم، فضای خوب ، بزرگ و جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌ های دو دیفرانسیل اشاره کرد. پیشرانه متناسب با وزن خودرو و جعبه‌دنده شش‌سرعته دبل‌کلاچ، چری تیگو ۷ را به کراس‌اوری باکیفیت در‌مقایسه‌با دیگر خودروهای چینی بازار ایران تبدیل کرده است.

بخوانید:  30 نمونه از بهترین هتل های تهران را با عکس، آدرس و قیمت بشناسید! مجله گردشگری یول بیر

قیمت شاسی بلند ام وی ام X55 پرو در مرداد 1401 برای مدل اکسلنت 990 میلیون تومان و برای مدل اکسلنت اسپرت 1 میلیارد تومان می‌باشد. سیستم‌های هوشمند هن تنگ X7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری است. سیستم‌های هشدار دهنده KMC K7 شامل سنسور فاصله جلو، سنسور عقب و سنسور فشار باد تایر است. با توقف شدن تولید جک S7 فیس لیفت سنگینی بر روی این خودرو انجام شد که نتیجه آن محصول جدیدی به نام جک X7 بود. اما کرمان موتور تصمیم گرفت تا این خودرو را با نام KMC K7 و در اواسط سال 1400 وارد بازار ایران کند.

http://besturnblog.ir