شرایط اجاره خودرو در دبی 

6- انتخاب تجهیزات مورد نیاز همچون صندلی کودک، زنجیر چرخ و …

3- انتخاب مدل ماشین بر اساس علاقه و بودجه

5- کیلومتر طی شده

تجربه اجاره ماشین در دبی

در خیابان‌های دبی به راحتی می‌توانید رانندگی کنید فقط کافیست که قوانین را رعایت کنید. در صورتی که تصادف کردید از صحنه عکاسی کنید، سپس با پلیس و نماینده شرکت تماس بگیرید. در صورتی که شما مقصر باشید جای هیچ نگرانی نیست چون از طریق بیمه‌ی خودر خسارات پرداخت خواهد شد.

تمامی خودروهایی که در دبی ارائه می‌شوند لوکس و مدرن هستند و جزو لاکچری‌ترین خودروهای جهان محسوب می‌شوند. شما هم بسته به علاقه و بودجه‌ی خود می‌توانید انواع خودرو از شرکت‌های بی ام و، کیا، هیوندای، تویوتا و… را کرایه کنید. معمولا خودروهایی که در دبی می‌بینید در تهران موجود نیست و شما تجربه خاصی را خواهید داشت. اجاره خودرو این امکان را به شما می‌دهد که در هر زمان در طول شبانه روز به هر مکانی بروید، بدون اینکه نگران ساعت و روز باشید.

3- مدت زمان کرایه

2- گواهی‌نامه بین المللی

در اجاره خودرو با راننده شما نیاز به ارائه مدارک ندارید و تمام مسئولیت‌ها بر عهده‌ی راننده و شرکت اجاره دهنده خواهد بود و حداقل زمان اجاره خودرو با راننده در دبی 10 ساعت است.

معمولا تمام کسانی که از سرویس اجاره خودرو استفاده می‌کنند به دوستان و خانواده خود پیشنهاد استفاده این خدمات را می‌دهند. کسانی که به ماشین و رانندگی علاقه دارند بهترین حس را تجربه خواهند کرد؛ زیرا به احتمال زیاد ماشین مورد علاقه‌ی آنها در ایران نیست و با یک خودروی لوکس و لاکچری در خیابان‌های زیبای دبی رانندگی خواهد کرد. رانندگی با ماشین مورد علاقه آرزویی است که در دبی برآورده خواهد شد.

بخوانید:  رکورد تولید ۵ سال اخیر در سایپاپرس شکسته شد

اجاره ماشین لوکس در دبی

شرایط اجاره خودرو در دبی 

لیست قیمت اجاره ماشین در دبی

2- مدل ماشین

3- دیپوزیت (مبلغی که بر اساس نوع و مدل خودرو باید به شرکت پرداخت کنید و پس از تحویل خودرو به شرکت به حساب شما واریز خواهد شد.)

سعادت رنت یکی از بزرگترین شرکت‌های رنت ماشین در ایران است که به عنوان اولین شرکت در این صنعت توانسته بالاترین رضایتمندی مشتری را طی سال‌های اخیر کسب کند. این شرکت در شهرهای مختلف ایران، امارات و ترکیه دارای نمایندگی‌های رسمی است و برای اینکه شما هم بتوانید از این شرکت خودرویی را اجاره کنید کافیست منطقه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید و به صورت آنلاین یا برقراری ارتباط تلفنی با همکاران سعادت رنت مزمان رزرو خود را نهایی کنید.

1- انتخاب نوع خدمات اجاره خودرو (با راننده یا بدون راننده)

شرایط اجاره خودرو در دبی 

معرفی سعادت رنت

استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه‌تراز کرایه تاکسی است. اگر قصد کرایه ماشین در دبی را دارید، می‌توانید هم از طریق شرکت‌های ایرانی و هم شرکت‌هایی که در دبی مستقر هستند، خودروی مورد علاقه‌ی خود را برای زمان مورد نظر کرایه کنید. پیشنهادهای ما اجاره ماشین در دبی از طریق شرکت‌های ایرانی است که در دبی دفتر دارند. پس از انتخاب ماشین باید مراحل زیر را طی کنید:

4- محل تحویل و عودت (خارج از دفتر دبی باشد هزینه‌ای بابت ترانسفر می‌بایست پرداخت کنید)

1- مشخص کردن زمان و مکان تحویل خودرو

این مجموعه به نسبت همکاران خود هم تعداد مدل‌های خودروهای بیشتر دارد و هم از نظر هزینه‌ی خودروها، قیمت مناسبی دارد. برای اجاره کافیست یک هفته قبل از سفر خود ماشین را رزرو کنید. حتی در صورتی که مدت زمان طولانی نیاز به اجاره ماشین داشته باشید باز هم مشکلی نیست و امکان تمدید مدت رزرو وجود دارد.

بخوانید:  پلاک شدن نخستین سری محصولات GAC راسا موتور

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244580/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A8%DB%8C

2- انتخاب نحوه اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده در دبی برای کسانی که این سرویس را استفاده می‌کنند بسیار هیجان انگیز است و حداقل زمان کرایه ماشین نیز 2 روز می‌باشد. برای اجاره خودرو بدون راننده در دبی شما خود مسئول خودرو هستید و باید مراقبت‌های لازم را انجام دهید و در صورتی که به هر دلیلی با مشکلی مواجه شدید با شرکت و نماینده تماس بگیرید تا به سرعت مشکل بر طرف شود. خودرو بدون مشکل فنی، تمیز و با مقدار مناسبی سوخت تحویل شما داده می‌شود و باید توجه کنید که در زمان مشخص شده خودرو را به همان حالت اول به شرکت تحویل دهید.

مدارک و شرایط اجاره خودرو بدون راننده در دبی

یکی از تفریحات هیجان انگیز در دبی، اجاره خودروی لوکس و لاکچری است. با توجه به موقعیتی اقتصادی و پیشرفت‌هایی که دبی دارد بهترین برندهای خودرو جهان در آنجا نمایندگی دارند. به همین منظور گردشگران از این فرصت استفاده می‌کنند و اقدام به رزرو خودروی مورد علاقه‌ی خود می‌کنند. ایرانیان با توجه به تحریم‌های موجود نیز جزو آن دسته افرادی هستند که در سفر به دبی اقدام به اجاره ماشین می‌کنند. در ضمن هزینه‌ی تاکسی در این شهر بسیار بالاست وتوریست‌ها ترجیح می‌دهند در زمان حضور برای اینکه راحت‌تر و با هزینه‌ی کمتر به مکان‌های مورد نظر بروند، خودرویی شخصی در اختیار داشته باشند.

شرایط اجاره خودرو در دبی

شرایط اجاره خودرو در دبی 

5- مدت زمان کرایه

هزینه اجاره خودرو در مقابل هزینه سفر به دبی بسیار ناچیز است و به موارد زیادی بستگی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم::

بخوانید:  فتح کانال جدید توسط بورس

4- ارائه‌ی مدارک لازم

1- حداقل سن 20 سال