فیلم زیبای سرعت با ماشین سمند فیلو | bedrive

از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از واجبات خودرویی است هر خودرویی ملزم به داشتن آنها است. البته بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه اختیاری است ولی به شدت توصیه می‌شود آن را هم داشته باشید. در بحث بیمه شخص ثالث سمند باید بگوییم، این بیمه هزینه‌هایی که در اثر تصادف وارد شده را جبران می‌نماید. در رابطه با بیمه، مالک وسیله نقلیه شخص اول، شرکت بیمه شخص ثانی و فرد زیان‌دیده شخص ثالث محسوب می‌شود.

  • به هر حال خودروهای سمند بنابر دو دهه تولید در کشور، دارای فراوانی در لوازم یدکی هستند و به همین دلیل اگر برای خودرو سمند شما مشکلی ایجاد شد، خیلی سریع می توانید اقدام به تهیه لوازم یدکی مورد نیاز کنید.
  • 2- اگر قصد خرید باتری سمند را دارید، بعد از بستن باتری بر روی خودرو، از سفت بودن بست های باتری اطمینان حاصل بفرمایید تا از تکان خوردن باتری در حرکت ماشین، جلوگیری نمایید.
  • وقتی که کیلومترش به ده هزار رسید کاملا قضیه فرق کرد و الان با دنده 4 هم راحت 120 را پر میکند و در سربالایی هم خیلی تیز است.

من یک سال f7 داشتم،بنزینی،شتابش بیشتر از سمند ساله و مصرفش کمتر اما قطعاتش سخت پیدا میشه… با این حساب فکر میکنم ی مقدار مصرف سوخت بیشتر می ارزه که ادم ال ایکس سال بگیره…. همان‌طور که در بالا گفته شد این اتومبیل در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده که اکنون تنها سمند ال ایکس در خط تولید ایران خودرو باقی مانده است. در این بین خوبه باتری ماشین را هم تست کنید تا ببینید در وضعیت مناسبی به سر میبره یا نه، اینجوری اگر نیاز به تعویض باتری داشته باشید میتونید باتری و سرباتری را همزمان از سایت ما خریداری کنید. 1- برای توقف های کوتاه خودروی خود را خاموش نکنید زیرا برای شارژ مجدد باتری به زمان زیادی نیاز داریم.

بخوانید:  قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا Giulietta کاراپ | bedrive

خرید اقساطی سمند ال ایکس EF7 از سپند خودرو با شرایط ویژه

در سمندهای سری جدید، ترمزها از نظر عملکرد و قدرت بسیار قوی‌تر شده‌اند و به دلیل بهبود کمک فنرها و سیستم تعلیق بتوانید سواری نرم‌تری از آن بگیرید. ال ایکس با دو نوع موتور متفاوت XU7 JP/L3 و EF7 در ایران خودرو تولید می‌شود. از آنجایی که پیشرانه سمند LX EF7 از محبوبیت و آمار فروش بالاتری برخوردار است؛ ما در این متن به بررسی ماشین تولیدی با این موتور می‌پردازیم. من هم پارسال یک سمند صفر خریدم (موتور پژو) که سرعتش به زور به 130 میرسید و در سربالایی هم اصلا جون نداشت. تا اینکه کیلومتر به 5000 رسید و دیدم ماشین کم کم داره جون میگیره.

قیمت جدید کارخانه سمند سورن پلاس(تیپ 2,تیپ 3,تیپ 1,تیپ 4 (جدید)) ،23 بهمن 1401

همانطور که در بمجله خبری خودرو بی درایوا دیدیم این مراکز، فروش اقساطی سمند دوگانه را با سود ناچیزی به مشتریان ارائه می‌دهند. فروش اقساطی سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود. متقاضیان برای خرید اقساطی سمند دوگانه بایستی درصدی از قیمت خودرو را در ابتدا به صورت نقد بپردازند و معمولاً مابقی قیمت سمند را در اقساط ۱۲ الی ۴۸ ماهه بپردازند.

خرید سمند ال ایکس صفر اقساطی؛ اتومبیل خانواده‌های ایرانی

در این بخش تصاویر کامل تری از سمند ال ایکس را مشاهده می کنید. در قسمت‌های بعدی شرایط فروش سمند اقساطی تحویل فوری را پس از بررسی مشخصات ظاهری، فنی و امکانات رفاهی به صورت کامل به شماتوضیح خواهیم داد. سمند EL که موتور پژو 405 GLX بر روی آن نصب شده یکی از خودروهای مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی تولید شده است و با توجه به کیفیت این خودرو برای استفاده شخصی نیز در نظر گرفته شد. دلیل دوم مربوط به نوع موتور این خودرو می شود که گرمای زیادی تولید می کند. باتری وقتی دائما در مجاورت گرما قرار بگیرد رو به فرسوده شدن می رود و طول عمر کمتری را بر روی خودرو خواهد داشت.

بخوانید:  معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | bedrive

http://besturnblog.ir