قیمت جک S5, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

مجله خبری خودرو بی درایو جلوی جک s5 شباهت بسیار زیادی با با هیوندای ix35 دارد و اگر برای دفعه اول این ماشین را مشاهده کنید می توانید این شباهت را تشخیص بدهید. دلیل استفاده نشدن جلو پنجره جدید شاختار خنک موتور 1500 سی سی میباشد که نمی تواند اندازه هوای مورد نیاز موتور 2000 سی سی را تامین کند. بعد از استقبال خریداران، در سال ۹۵ کرمان موتور تصمیم گرفت تا جک S5 را به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز کند. بعد از این به‌روزرسانی، وزن کراس اوور چینی به ۱۵۴۵ کیلوگرم افزایش یافت.

  • این پیشرانه می‌تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند.
  • به طور کل می‌توان اظهار داشت که گرچه کیفیت متریال کابین جک اس۵ اندکی نسبت به رقبا پایین‌تر به نظر می‌رسد اما از لحاظ جادار بودن و سبک طراحی توانسته نظر مثبت مشتریان این گونه کراس اوورهای نه چندان گران قیمت چینی را نسبت به خود جلب سازد.
  • همین الان با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید و برای خرید جک اقدام کنید.
  • قیمت بازار جک S5 نیز حدود 2 تا 3 میلیون تومان از قیمت نمایندگی بیشتر است.

چراغ های جلو این خودرو به زیبایی طراحی شده و جلوه ویژه ای به خودرو می دهد. سپر این خودرو به نسبت ساده است و تنها در بخش کوچکی در قسمت زیرین دارای پلاستیکی به رنگ سیاه است. سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم . آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید.

بخوانید:  قیمت ام وی ام کارکرده و صفر، قیمت محصولات ام وی ام همراه مکانیک | bedrive

قیمت گاوصندوق کوچک معمولی

وجود نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم صوتی 6 بلندگو با درگاه USB و AUX ، امکان ارتباط تلفنی از راه بلوتوث، ارتباط ماهواره ای، شارژر 12 ولتی از امکانات همه مدل های این خودرو است. خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.

مشخصات فنی جک s5

وجود فضای مفید با حجم 600 لیتر در قسمت صندوق عقب یکی از ویژگی های خودرو جک S3 است که با جمع کردن صندلی های عقب می توان مقدار آن را افزایش داد. خودروی جک S3 یکی از انواع خودروی کراس اور است که قیمتی مناسب تر نسبت به خودروهای کراس اور کره ای و ژاپنی دارد. البته نباید فراموش کرد که قیمت این خودرو نیز به دلیل افزایش تقاضا برای خرید و به دنبال آن بیشتر شدن فروش با افزایش همراه بوده است.

خودرو جک J5 دنده ای مدل 2011

جک S5 اتومات برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۱.۷ ثانیه زمان نیاز دارد. باک این خودرو ۵۵ لیتر گنجایش دارد و برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر راه، ۷.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند و با این حال توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را کسب کند. سیستم ترمز هر چهار چرخ جک S5 دیسکی بوده و به سیستم ترمزضدقفل مجهز است.

http://besturnblog.ir