قیمت جک S5, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

نمای جلوی جک s5 شباهت بسیار زیادی با با هیوندای ix35 دارد و اگر برای دفعه اول این ماشین را مشاهده کنید می توانید این شباهت را تشخیص بدهید. دلیل استفاده نشدن جلو پنجره جدید شاختار خنک موتور 1500 سی سی میباشد که نمی تواند اندازه هوای مورد نیاز موتور 2000 سی سی را تامین کند. بعد از استقبال خریداران، در سال ۹۵ کرمان موتور تصمیم گرفت تا جک S5 را به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز کند. بعد از این به‌روزرسانی، وزن کراس اوور چینی به ۱۵۴۵ کیلوگرم افزایش یافت.

  • هاوال H2 نام یکی از محصولات پرفروش کمپانی گریت وال است که در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را به خود اختصاص داده است.
  • طراحی ارگونومی صندلی‌ها بسیار اصولی است و دسترسی راننده به ادوات و تجهیزات کابین به راحتی امکان‌پذیر است.
  • چنانچه گفته شد مقدار پیش پرداخت خرید خودرو در این مجموعه عبارت است از کمترین مقدار قابل پرداخت برای یک خودروی خارجی که برای اطلاع از مقدار دقیق آن و با سنجیدن شرایط می توانید با مشاوران شرکت سایا خودرو در تماس باشید.
  • با توجه به تحریم های اقتصادی در ممانعت از واردات خودرو بستر برای عرضه خودروسازان چینی فراهم شده است.
  • جدیدترین مدل جک اس۵ با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی با پاشش سوخت مستقیم وارد بازار ایران شده‌است و کرمان موتور ادعا دارد که این فیس‌لیفت با موتور GDI جدید شتاب و عملکرد بهتری از مدل‌هاز قبلی خود دارد.

اگر در جستجوی شرکت در طرح فروش اقساطی جکجک S3 کرمان موتور هستید و پیش از خرید قصد دارید بدانید که در همین محدوده قیمتی و سطح کیفی، چه انتخاب‌های دیگری پیش روی شماست، خوب است بدانید که مهم ترین رقیب ماشین جک S3 برادر چینی او یعنی چری است. تجربه موفق تولید خودروی جک S5 باعث شد تا شرکت کرمان موتور نسبت به مونتاژ خودروی دیگر این شرکت با نام جک S3 اقدام کند. نخستین فروش این خودرو در سال 1396 و با قیمت 72 میلیون تومان در بازار خودرو ایران آغاز شد که تا به امروز شاهد افزایش قیمت آن بوده ایم. وضعیت داخلی جک اس 5 بشدت زیبا و در حد یک شاسی بلندخوب چینی طراحی شده است. مواد بکار رفته در جلو داشبورد آن از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با سایر خودروهای چینی بسیار متفاوت است. جک s5 از سیستم ورود بدون استفاده از کلید و استارت دکمه ای استفاده می کنند.

بخوانید:  ماشین کودک آلفا رومئو پخش اسباب بازی توحید فروش عمده اسباب بازی توحید تویز | bedrive

طراحی داخلی جک S5

کرمان موتور جهت سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی ،سامانه آنلاین خ… جک همچنین مدتی است که با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی به نام رخش خودرو دیزل قرارداد بسته تا این شرکت، محصولات تجاری (کامیونت و مینی تراک) جک را تحت لیسانس در ایران تولید کند. طراحی سپر، جلوپنجره، چراغ‌های جلو، گلگیر و کاپوت این خودرو که در چین با نام سی هائو یا سیهول X5 شناخته می‌شود، از نو طراحی شده است. یک جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های چند تکه از المان‌های جدید فیس لیف جک S5 است. + بهترین محصولات جک در ایران چه مدل‌هایی هستند؟ از بهترین محصولات جک در ایران می‌توان به J5، J3، J4، s5 و …

آپشن‌ها و تجهزات ایمنی جک S5

بدون شک یکی از بهترین بخش‌های این کراس ‌اوور چینی، کابین داخلی آن است که بعد از گذشت چند سال از زمان تولید، همچنان مدرن جلوه می‌کند. کابین JAC S5 با داشتن داشبور خوش ساخت، نمایشگر LCD همراه با مجموعه کلیدها و دکمه‌های اطرافش و دریچه‌های هوا با شکل هندسی زیبا، حس یک خودرو لوکس را به سرنشینان القا می‌کنند. آپشن هایی که در کابین جک s5 قرار دارد یکی از نقاط قوت این ماشین به حساب می آید.

ایمنی مطلوب و توان فنی قابل قبول

در این مجله، می‌مجله خبری خودرو بی درایوید اطلاعات مفید و جامعی درباره رشته بیمه‌های مختلف به دست آورید؛ با شرایط، پوشش‌ها و تعهدات انواع بیمه نظیر بیمه‌های خودرو ( بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه) ، موتورسیکلت، آتش سوزی و زلزله، مسافرتی، درمان، عمر و زندگی و…. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. یکی از برندهای خودرویی که توانسته در ایران فروش خوبی داشته باشد، برند جک است. این برند از سال 1391 با JAC S5 وارد ایران شد و از آن زمان تا کنون دل بسیاری از خریداران خودرو را برده است.

بخوانید:  خرید انواع سوییشرت و هودی مردانه سال 2022 با قیمت ارزان در مکس بکس -لباس زئوس

http://besturnblog.ir