قیمت محصولات جک امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | bedrive

در تست های تصادفی که این موسسه از جک s5 گرفته است، جک s5 توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. جک s5 اولین خودرو از شرکت JAC می باشد که توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. هزینه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، هزینه ثابتی نیست و با توجه به مواردی مانند سال ساخت، مدل و … تغییر می‌کند. همچنین شرکت‌های بیمه‌گذار مختلف با توجه به خدمات و سقف پوششی خود، هزینه سالانه متفاوتی از شما دریافت می‌کنند. بیمه خودرو به صورت کلی جبران‌کننده خساراتی است که در نتیجه حوادث رانندگی پیش می‌آیند.

  • یکی از راه کارهای موثر برای خرید خودروی جک S3 استفاده از امکانات و مزایای فروش اقساطی کرمان موتور با استفاده از خدمات شرکت سایا خودرو می باشد.
  • این خودرو چینی نیز می‌تواند رقیبی برای جک باشد، اما فراموش نکنید که جک S3 از نظر زیبایی، کیفیت پیشرانه و استحکام بدنه از تمامی رقبای خود برتر است.
  • اما مهم ترین تفاوت نسخه ی اتومات نسبت به نسخه دنده ای، جعبه دنده ی آنها است.

از جمله امکانات رفاهی خودرو هم می‌توان به وجود یک نمایشگر ۷ اینچی همچنین سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی اشاره کرد. از جمله مواردی که احتمالاً شما را به سمت این گزینه در خرید خودروهای جک می‌برد، طراحی بسیار زیبا و قابل قبول برای آن است که با امکانات رفاهی مناسبی همراه شده است. استفاده از یک پیشرانه قدرتمند و یک گیربکس هماهنگ و مناسب باعث شده که تجربه رانندگی با جک S5 بسیار دلنشین و جذاب باشد. از آنجایی که سابقه این خودروها در بازار ایران خوب است و ایمنی خوبی دارد، می‌توان آن را محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کرد. البته نباید فراموش کنیم که قیمت jac s5 در بازار ایران در حدود ۳۳۰ میلیون تومان است. اما داشبورد جک s5 شباهت بسیار زیادی با داشبورد خودروی هیوندای ix35 است، بیشترین شباهت داشبورد را قسمت کیلومتر شمار دارد.

بخوانید:  فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | bedrive

جک،S5،اتوماتیک مدل 400

خودروی جک S3 همانند خودروی S5 شباهت بسیاری به خودروی های هیوندا دارد. فرم جلو و پنجره و همچنین شش ضلعی جلوی خودرو S3 الهامی از نمونه های قدیمی خودروهای توسان و النترا می باشد. توجه داشته باشید که با خرید قسطی خودرو از شرکت سایا و پرداخت منظم قسط های آن می توانید برنامه ریزی دقیقی برای امور مالی خود داشته باشید و ضمن جلوگیری از هزینه های اضافی و جانبی برای خرج کردن درآمدتان اهمیت قائل شوید.

J5 از انواع خودرو جک

در جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک، دو کلاچ قرار دارد که که نیرویی که روی دو محور چرخ دنده های زوج و فرد قرار دارند را قطع و وصل می کنند و این دو کلاچ به صورت جداگانه کار می کنند. یکی از کلاچ ها از چرخ دنده های فرد و کلاچ دیگر از چرخ دنده های زوج تشکیل شده اند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

بخوانید:  صفحه اصلی شرکت کرمان موتور بزرگترین خودروساز خصوصی کشور | bedrive

آئودی تی تی: مشخصات، تاریخچه و بیمه‌ خودروی AUDI TT

چری تیگو 5 در همان محدوده مجله خبری خودرو بی درایوی واقع شده است که جک قرار دلرد و از نظر توان فنی و امکانات رفاهی، شرایط مشابهی با جک دارد. هر چقدر ظاهر این خودرو در ابتدای رونمایی آماج حملات بین‌المللی قرار گرفت و حتی در داخل کشور هم عده‌ای آن را ناموزون خواندند، اما طراحی داخلی جک اس ۵ یکی از بزرگترین مزایای این خودرو محسوب می‌شود. این خودرو دارای 2 کیسه هوای ایمنی (برای تیپ های فول و سفارشی)، سیستم ضد بلوکه ترمز ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز ، سیستم کمکی ترمز ، سیستم کنترل پایداری ، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی آغاز حرکت از روی تپه ، سیستم های کمکی ترمز می باشد. چراغ های مه شکن در خودروی جک S3 در قسمت پلاستیکی جلوی ماشین تعبیه شده اند که منجر به ایجاد فضای خالی در لبه جانبی سپر و زیر چراغ اصلی می شود.

http://besturnblog.ir