مجموعه برمبو Green Anne در خدمت محیط زیست

تولید محصولاتی که بتواند آلودگی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد یکی از برنامه های اصلی شرکت های بزرگ است. در زمینه لنت و سیستم ترمز، طرز فکر تولید به سمت عرضه محصولات با کمترین میزان آلودگی سوق پیدا کرده است.

همزمان با حرکت به سمت برقی شدن و سبز شدن تولید خودرو، تولید محصولات پاک در سایر قسمت های خودرو مانند سیستم ترمز در دستور کار قرار گرفته و برمبو یکی از گروه های پیشرو در این زمینه است. .

Brembo اخیراً محدوده Greenance را معرفی کرده است. راه حلی نوآورانه که هدف آن کاهش چشمگیر انتشار PM10 و PM2.5 است و دیدگاه ویژه ای به موضوع آلودگی هوای شهری دارد.

بر اساس گزارش ها اخیرا شهر میلان به عنوان یکی از آلوده ترین شهرهای جهان معرفی شد که این وضعیت نگران کننده نگرانی شهروندان را برانگیخته و بحث های مفصل و گسترده ای را در میان آنها به دنبال داشته است. بر این اساس، این ترکیب ابتکاری می تواند جایگزین اقدامات قهری مانند محدودیت های ترافیکی یا ممنوعیت تردد وسایل نقلیه آلاینده شود.

این کیت شامل دیسک ترمز و لنت است که به میزان قابل توجهی انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد. با نصب این کیت بر روی خودرو شاهد کاهش 83 درصدی تولید PM10 و کاهش 80 درصدی تولید PM2.5 به عنوان آلاینده های کشنده خواهیم بود.

این نتایج چشمگیر با تأیید ECE-R90 و آزمایش های دقیق برای مطابقت با استانداردهای بالای برمبو پشتیبانی می شود.

مفهوم Greenance، ترکیبی از “سبز” و “عملکرد”، نشان دهنده تعهد Brembo به محیط زیست بدون به خطر انداختن کیفیت است. این ترکیب نه تنها اثرات زیست محیطی را کاهش می دهد، بلکه با افزایش مسافت پیموده شده و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو، مزایای اقتصادی خاصی را نیز به همراه دارد. بر این اساس، با افزایش دوام دیسک ترمز، عمر آن سه برابر می شود و به این ترتیب راه حلی مقرون به صرفه زیر پای رانندگان خودروهای شخصی و همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی قرار می گیرد.

بخوانید:  زامیاد توان تولید انواع وانت در طرح های مختلف را دارد

در نهایت، ابتکار برمبو بر نقش صنعت خودرو در ارتقای تحرک پایدار تاکید می کند و بر این اساس GREENANCE نمادی از ورود عصر جدیدی در صنعت تلقی می شود که علاوه بر استفاده از کیفیت، به مسئولیت زیست محیطی نیز توجه ویژه ای دارد. . محصولات و به همین دلیل روز به روز بر محبوبیت آنها افزوده خواهد شد.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248322/%DA%A9%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D9%85%D8%A8%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%AD%DB%8C%D8%B7-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA