پلاگین هیبریدی تیگو 7 پرو: سلطان سبز شهر و جنگل

وقتی صحبت از سفرهای جاده ای و گشت و گذار در کشوری با آب و هوای چندگانه مانند کشور ما به میان می آید، هر گردشگر ایرانی یا خارجی گزینه های بی پایانی دارد که می تواند از آب و هوای گرم و خشک گرفته تا طبیعت پر از گل و گیاه و یا رشته کوه های مرتفع و سر به فلک کشیده و رسیدن به این منطقه را شامل شود. سواحل خلیج فارس و دریای مدیترانه.کاسپین.

اکنون که در حال و هوای نوروز هستیم و برای یک سفر جاده ای ایمن، آرام و بی دغدغه آماده شده ایم، کیفیت بالای همراهی در داخل یک وسیله نقلیه پیشرفته می تواند لذت این سفر جاده ای را دو چندان کند و تیگو 7 پرو پلاگین هیبریدی یک وسیله نقلیه ای که ترکیبی منحصر به فرد از موتورهای برقی و بنزینی را ارائه می دهد، فناوری های راحتی و ایمنی و همچنین سازگاری با طبیعت، پیشگام سفرهای آینده خواهد بود و لذت گشت و گذار در طبیعت بی نظیر ایران را ادامه می دهد.

پیشگام انقلاب تکنولوژی در بازار خودرو ایران

با انقلاب تکنولوژیکی در وسایل نقلیه و رونق وسایل نقلیه با انرژی جدید، اکنون دریچه جدیدی به سمت حمل و نقل جاده ای گشوده شده است که آرامش، هیجان و کارایی را بیش از هر دوره دیگری گسترش داده است. به عنوان دومین وسیله نقلیه ای که به زودی توسط برند Phoenix NEV عرضه می شود، خودروی هیبریدی تیگو 7 پرو ویژگی های بسیاری را برای سفرهای شهری و جاده ای اضافه می کند.

بخوانید:  حذف شرط سال ساخت از واردات خودروهای کارکرده

با ظهور دور جدیدی از انقلاب تکنولوژیکی و تحول صنعتی، بازار خودروهای انرژی جدید در سراسر جهان داغ و توسعه یافته است. پلاگین هیبریدی Tigo 7 Pro آمده است تا آنچه را که از گذشته تا امروز وجود داشته بازتعریف کند، که می تواند مبنایی برای نگرش متفاوت در عصر جدید باشد.

برد وسیع و مصرف سوخت عالی

خودروی هیبریدی تیگو 7 پرو که به باتری 19.27 کیلووات ساعتی و باک بنزین 60 لیتری مجهز است، برد رانندگی خودرو را تا 1000 کیلومتر افزایش می دهد و می تواند به راحتی از شمال به جنوب یا شرق به غرب بدون توقف یا استراحت کوتاه حرکت کند.

تمام این ویژگی ها باعث می شود تا مسافت 80 کیلومتری تمام الکتریکی داشته باشد که در صورت تجهیز به مخزن سوخت 60 لیتری، در نهایت مصرف 1.8 لیتر در هر 100 کیلومتر را به همراه خواهد داشت. همچنین در حالت فول بنزین 8.2 لیتر مصرف می کند که برای یک کراس اوور رقم بسیار ایده آلی است.

ماشین خودش شارژ میشه

این خودروی هیبریدی پلاگین دارای یک پورت شارژ در سمت راست نزدیک درب راننده است که به شما امکان می دهد تا 100 درصد ظرفیت باتری خودرو را شارژ کنید و برای سفرهای روزانه و سفرهای شهری شما از خانه تا محل کار انتخابی ایده آل است. یا برای گذراندن اوقات فراغت در شهر پیش رو.

این قابلیت با سیستم خود شارژ خودرو تکمیل می شود. خودروی هیبریدی تیگو 7 پرو به گونه ای طراحی شده است که خودرو بدون نیاز به ایستگاه شارژ خانگی، تنها با تکیه بر موتور بنزینی و ترمز، باتری را شارژ می کند. در واقع زمانی که پشت چراغ قرمز هستید یا خودرو در هنگام ترافیک با سرعت کم حرکت می کند، باتری با سرعت مطلوب شارژ می شود. در نتیجه اگر در منطقه شما ایستگاه شارژ عمومی وجود نداشته باشد یا به هر دلیلی نمی خواهید یا نمی توانید از منبع تغذیه خانگی استفاده کنید، خودرو بدون هیچ مشکلی باتری را شارژ کرده و مصرف سوخت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

بخوانید:  طرح پیش فروش وانت پراید 151

پلاگین هیبریدی تیگو 7 پرو: سلطان سبز شهر و جنگل

ذخیره و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای

نوروز زمان تنفس و سبز شدن دوباره زمین است و حفظ زمین مهم ترین دغدغه مشترک کشورها و ملت هاست. تیگو 7 پرو هیبریدی با مصرف ترکیبی 1.8 لیتر در 100 کیلومتر و کاهش مصرف بنزین، هدف مشترک مردم را دنبال می کند که با گیاهان، درختان و سایر حیوانات زندگی کنند و آینده ای پاک را خلق کنند. فناوری پیشرفته این وسیله نقلیه مزیت بزرگی را برای سفرهای شهری تمام برقی و سفرهای جاده ای کم آلایندگی فراهم می کند.

قدرت و کارایی عالی

ترکیب دو موتور الکتریکی با موتور 1.5 لیتری توربو بنزینی با هماهنگی گیربکس DHT که حالت های مختلف رانندگی را در سفرهای شهری و جاده ای پیاده سازی می کند، گشتاور 510 نیوتن متر، قدرت 326 اسب بخار و در نهایت یک شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت با سرعت 7.6 ثانیه که از تعرفه های فعلی برای خودروهای بنزینی بیشتر است.

خودروی هیبریدی تیگو 7 پرو، مجهز به اتاق بزرگ، صندلی‌های مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع هوشمند، نورپردازی 64 رنگ و صفحه نمایش 24 اینچی، تجربه سفر سبز جدیدی را برای مسافران خودرو فراهم می‌کند و جهش الکترونیکی را نشان می‌دهد.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248568/%D8%AA%DB%8C%DA%AF%D9%88-%DB%B7-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D9%87%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%87-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%88-%D8%AC%D9%86%DA%AF%D9%84