آموزش صرافی کوکوین بصورت جامع و کاربردی Kucoin Exchange Training

آموزش صرافی کوکوین بصورت جامع و کاربردی Kucoin Exchange Training لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید در صرافی، فرصتی برای کسب… در قسمت پایین ، سمت راست ، می‌توانید سفارشات خود را ثبت و معاملات خود را انجام دهید. از منوی آبشاری بالای صفحه می‌توانید جفت ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که به هیچ وجه نباید پسورد خود را فراموش کنید؛ زیرا در صورت فراموش کردن آن، برای دسترسی به دارایی‌های خود در صرافی باید احراز هویت کنید.

آموزش مارجین صرافی کوکوین

کوکوین به دلیل رابط کاربری بسیار دوستانه، پشتیبانی خوب و از همه مهم‌تر، سهولت دسترسی برای افراد ایرانی، نسبت به صرافی‌های دیگر مانند بایننس، گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی است. البته این صرافی مانند صرافی بایننس ایران را در لیست کشورهای تحریم شده قرار داده، در نتیجه برای استفاده از آن باید از ابزار تغییر آی پی استفاده کنید. مزیت Kucoin نسبت به بایننس این است که اجازه فعالیت محدود کاربران را بدون احراز هویت می‌دهد. البته برای استفاده از امکانات کامل این صرافی بهتر است احراز هویت انجام دهید. حال در ادامه، آموزش ثبت‌نام صرافی کوکوین و احراز هویت کوکوین برای ایرانیان را به شما توضیح می‌دهیم. ویدئو آموزش ثبت نام صرافی کوکوین به همراه احراز هویت KuCoinیکی از محبوب ترین جایگزین ها برای ترید و فعالیت کاربران ایرانی در بازار رمز ارزها صرافی کوکوین است.

این بدان معناست که سفارش کاملاً پر شده از سقف حفاظتی قیمت ۱۰٪ فراتر خواهد آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین رفت. بنابراین، بخش باقی مانده از سفارش برای جلوگیری از خطرات لغو می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید KCS را با BTC که دارید بخرید، روی جفت KCS/BTC کلیک کنید. اگر از Time in Force خارج شوید، Good Till Canceled، GTC به طور پیش‌فرض اجرا می‌شود.

بخوانید:  دریچه اسلوت قیمت خرید انواع دریچه اسلات خطی پخش نیرو سپهر مهار

بروکر لایت فایننس چیست؟ ورود به لایت فارکس + آموزش ثبت نام

حساب کاربری شما با فعال کردن احراز هویت دوعاملی ایمن‌تر شد. سرمایه گذارانی که قصد ترید و خرید و فروش در صرافی KuCoin دارند پیش از هرکاری باید برای ثبت نام و عضویت در صرافی اقدام کنند. ۲-جفت ارز معاملاتی را که می خواهید معامله کنید را در صرافی کوکوین پیدا کنید. کوکوین از یک مدل کارمزد گیرنده و سازنده برای تعیین کارمزدهای معاملاتی خود استفاده می کند.

ارتقای سطح امنیت حساب کاربری در کوکوین

سپس، کد 6 رقمی نمایش داده شده که هر 30 ثانیه یکبار، بروزرسانی می شود را در قسمت 2-FA Code وارد کرده و گزینه Activate را بزنید تا این مورد، برایتان فعال شود. برای احراز هویت به سطح دو نیاز به ورود نام کشور، نام و نام خانوادگی، نوع مدرک و شماره مدرک شناسایی می باشد. توجه داشته باشید که خدمات خرید اکانت کوکوین وریفای شده با اطلاعات کاربر و در کوتاهترین زمان ممکن در پی 98 ارائه می شود. در انتها اگر دوست دارید با این صرافی بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مقاله صرافی کوکوین چیست را مطالعه کنید.