قیمت خرید انواع کابل شارژ اصل با گارانتی تک و عمده آلمانی استور

با وجود تمام استانداردهای مختلف USB، انواع دوشاخه‌ها و سرعت، می توان به راحتی از تعداد زیاد گزینه‌ها، در آنها غرق شد. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه تایپ سی و از طرف دیگر درگاه تایپ سی است. اکثرا به عنوان کابل شارژر سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد البته در سال‌های اخیر به عنوان کابل شارژر آیفون نسل جدید نیز بکار گرفته شده است. برای اتصال دستگاه تلفن همراه و رایانه به منظور ارتباط داده استفاده می شود. با توسعه روزافزون گوشی‌های هوشمند، کابل‌های داده نیز متنوع‌تر می‌شوند.به طور عمده سه نوع پورت برای رایج ترین کابل های داده وجود دارد. پورت Micro USB و TYPE-C برای مدل های اندروید و درگاه لایتنینگ برای گوشی های موبایل اپل.

این کابل شامل یک تراشه EMARK است که طبق مشخصات USB C مورد نیاز است .این بدان معناست که می توانید از آن برای شارژ با جریان بالا استفاده کنید. یک کابل دیتا با پورت لایتنینگ دارای 8 کنتاکت در دو طرف خط داده است که عملکرد هر کنتاکت توسط یک تراشه دیجیتالی مشخص می شود. بر اساس گواهی MFi، کابل داده با پورت لایتنینگ می تواند با دستگاه های اپل کار کند.

قیمت خرید انواع کابل شارژ اصل با گارانتی تک و عمده آلمانی استور

ولی هم اکنون بسته بندی در خرید عمده کابل شارژ موبایل برای سود اهمیت زیادی دارد. داتیس مارت به عنوان بزرگترین پخش کننده عمده کابل و کلگی شارژر موبایل، انواع کابل شارژ را با بسته بندی متنوع، فله و یا پلی بگی در سبد محصولات خود قرار داده است. اما اینکه از کجا می توانید محصول اصل را با قیمت مناسب خریداری کنید از مهم ترین نکات به شمار می آید. بهتر است کابل شارژر موبایل و تبلت خود را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید و به هیچ عنوان از دست فروشان و یا فروشگاه‌های نامعتبر اقدام به خرید کابل شارژر موبایل و تبلت نکنید.

بخوانید:  آلفا رومئو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | bedrive
این فناوری شارژ محصولات سامسونگ حداکثر توان خروجی ۱۸ وات را ارئه می‌دهد و به طور خودکار سرعت شارژ را برای افزایش طول عمر باتری تغییر می‌دهد و بدون آسیب رساندن به برد و یا باتری گوشی سرعت شارژ بالایی را فراهم می‌آورد. در تولید برخی از کابل شارژر سامسونگ از این فناوری شارژر استفاده شده است. کابل شارژر لایتنینگ که در بازار به عنوان کابل شارژر آیفون نیز شناخته می‌شود، متشکل از یک طرف درگاه USB-A و از طرف دیگر درگاه لایتنینگ است. خرید کابل شارژر موبایل بی‌کیفیت می‌تواند آسیب‌های زیادی را به دستگاه هوشمند شما وارد کند بنابراین بسیار مهم است که یک کابل شارژر با کیفیت خریداری کنید. برای سود بیشتر در فروش اینترنتی کابل و شارژر و مبدل، ملاک شما باید خرید کابل شارژ اصلی موبایل با بهترین قیمت باشد. در کنار قیمت پایین، تنوع بالا و همچنین کیفیت مناسب در فروش اینترنتی انواع سیم شارژر موثر است.

نکات مهم هنگام خرید کابل شارژر

انواع رابط گوشی برای گوشی‌های مختلف و سوکت‌های متفاوت تولید شده‌اند. با داشتن مبدل و رابط گوشی می‌توانید بدون نیاز به کابل‌های مختلف با یک کابل دستگاه‌های مختلف را شارژ کنید و یا برای انتقال فایل‌های کابل شارژر ایفون مختلف استفاده کنید. نکته مهم بعدی که در راهنمای خرید کابل شارژر گوشی باید به آن توجه داشته باشید دوام کابل است. در حالی که یک کابل باکیفیت و مرغوب طول عمر بسیار بیشتری دارد و می‌توانید تا مدت‌ها بدون مشکل از آن استفاده کنید.

هاب ۳ در ۱ USB-C پرودو مدل PD-4K31C-GY