بهترین ماشین شاسی بلند | bedrive

خودروسازان بزرگ داخلی هم مدل‌های مختلف SUV را تولید و عرضه می‌کنند که تنوع این خودروها نیز قابل قبول است. شرکت فردا موتور، سومین دانگ‌ فنگ مونتاژی خود را معرفی کرده است؛ خودرویی که همانند SX6 و SX5 از زیرمجموعه فورتینگ دانگ‌ فنگ است تا جای خالی فردا SX6 را پر کند. فورتینگ T5 یا همان دانگ‌ فنگ T5 که از این به بعد آنرا فردا T5 می‌نامیم، محصول سال 2018 بازار چین است.

  • قیمت شاسی بلند تیگارد X35 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 2019 بین 600 تا 700 میلیون تومان است.
  • زمان لازم برای سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر‌بر‌ساعت جک S5 حدود ۱۲ ثانیه و میانگین مصرف سوخت آن ۱۱ تا ۱۲ لیتر در صد کیلومتر است.
  • البته قیمت این خودروها بر اساس قیمت بازار و تا اواخر اسفند 1399 ذکر شده است؛ احتمال دارد قیمت این شاسی بلندها در بازار کمی بالاتر یا پایین‌تر هم باشد.
  • این خودرو مانند همه محصولات ژاپنی دوام بالا و استهلاک پایینی دارد اما نمی‌توانید توقع یک تویوتا را از آن داشته باشید.
  • شرکت هیوندای برای انتقال نیروی تولیدشده توسط پیشرانه این خودرو به هر چهار چرخ آن، از یک گیربکس 6 دنده اتومات استفاده کرده است.

جدیدترین شاسی بلند ام وی ام در بازار داخلی با نام X55 عرضه شده است که دو تیپ به نام‌های اکسلنت و اکسلنت اسپرت دارد. این شاسی بلند، به وضوح در رده بالاتری نسبت به X22 و X33 قرار می‌گیرد و با توجه به موتور قدرتمند و امکانات خوبی که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند به شمار می‌رود. با داشتن گیربکس دوکلاچه، امکان تعویض دنده‌ها با سرعت بیشتر وجود دارد و این موضوع باعث می‌شود که وقتی دنده‌های X55 را عوض می‌کنید، دور موتور افت کمتری داشته باشد. هایما یک برند چینی است که در چند سال اخیر همکاری خوبی با ایران خودرو داشته و دو مدل از محصولات آن جزو شاسی بلندهای پرفروش بازار ایران به شمار می‌روند. خودروی هایما S7 از طراحی ظاهری نسبتا مدرنی برخوردار است و از نظر ایمنی و دارا بودن تجهیزات مختلف نیز نمره قابل قبولی می‌گیرد. در ضمن این خودرو به‌خاطر قیمت مناسبی که دارد، یکی از انتخاب‌های اصلی برای افرادی است که می‌خواهند SUV بخرند.

بخوانید:  قیمت جک S5, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

بهترین خودروهای شاسی بلند ایران؛ از کراس اورهای چینی تا مدل های ژاپنی و آلمانی

KMC K7 از ترکیب مجله خبری خودرو بی درایو و گیربکس یکسانی با جک S7 استفاده می‌کند، یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ TGDi با حجم 1.5 لیتر به همراه یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه استفاده می‌کند که 171 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن‌متر گشتاور دارد. همچنین وجود امکاناتی مانند صندوق برقی هوشمند، سردکن صندلی جلو، ماساژور صندلی راننده و سیستم صوتی از برند Infinity این خودرو را برای کسانی که با داشتن امکانات رفاهی فراوان علاقه دارند بسیار جذاب می‌کند. البته کرمان موتور 3 آپشن بسیار مهم رادار تغییر لاین، رادار نقطه کور و رادار تصادف جلو به همراه ترمز اضطراری را از این شاسی بلند چینی پر امکانات و به‌روزرسانی شده حذف کرده است. سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01F شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود.

حداکثر سال تولید

این اتومبیل با مصرف سوخت کمتر از چهار لیتر در هر صد کیلومتر یک ماشین شاسی‌بلند اقتصادی به‌حساب می‌آید. در بازار کشور، لیست بلندبالایی از انواع ماشین شاسی بلند یا همان خودروهای کراس‌اوور وجود دارد و ما در این مقاله، سعی کردیم اطلاعات و جزئیات محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها را گردآوری کنیم. اولین گزینه از فهرست بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران هیوندای سانتافه است. سانتافه را می‌توان بدون شک، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین شاسی بلندهای بازار خودروی ایران دانست که از بدو ورود به کشور مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و بسیاری را ترغیب به خرید خودرو شاسی بلند کرد. بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران کدامند؟ در این مطلب راهنمای خرید ماشین شاسی بلند قصد داریم بهترین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

بخوانید:  ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران سپند خودرو | bedrive

قیمت رنت خودرو های شاسی بلند در سطح کشور

سوئیست DX3 در واقع در بازارهای جهانی به مدل DX5 ارائه می‌شود اما در ایران به دلایل بازاریابی با نام DX3 ارائه شده است. جالب است بدانید این خودرو توسط استودیو طراحی ایتالیایی Pininfarina طراحی شده‌است! استودیو طراحی که خودروهایی مانند Ferrari Testarossa، Alfa Romeo Spider، Chevrolet Corvette Rondine، Maserati GranTrismo و بسیاری از خودروهای دیگر را طراحی کرده است. فردا SX5 دومین محصول فردا خودرو است که از زمستان سال 1399 به بازار عرضه شده است. فردا SX5 در واقع همان Dongfeng X5 است که با نام متفاوتی در بازار ایران فروحته می‌شود.

http://besturnblog.ir