این مرکز نگهداری به مدیران و رانندگان اجازه میدهد تا بیشاز ۲۰هزار اتوسرویس را در نزدیکی خود بشناسند و از تخفیفهای ویژه آنها نیز اطلاع پیدا کنند.
این زیرساخت اجتماعی باعث میشود مشتریان از راه دور خدمات نوسازی و سرویسهای دورهای خودروهایشان را نیز انجام دهند. بارون گفت: «شل با ایجاد امکان دسترسی استفاده از ابزارهای مدرن به مدیران و رانندگان ناوگان به آنها کمک میکند با راندمان بهینهتری کار کنند، در ضمن در جادهها با اطمینان و ایمنی بیشتری حضور داشته باشند.
علاوهبر این دیگر ویژگی کاربردی این مرکز، ارسال اعلانها و هشدارهای مربوط به تعمیر و نگهداری به مدیران برای کمک به کاهش هزینههای اضافه است. برای مدت زمان محدود، مشتریان این سرویس به مرکز ارتباط تلفنی برای حذف تعامل چهرهبهچهره و اخذ خدمات موردنیاز، متصل میشوند.
در این بستر، تعمیر و نگهداری با امکان دسترسی به اطلاعات بازههای نگهداری از هر بخش ناوگان و شبکهای از ارائهدهنگان سرویسهای تعمیر و نگهداری وجود دارد. تمام این خدمات از طریق یک درگاه آنلاین ارائه میشود که البته تخفیفهایی هم برای مصرفکنندگان در نظر گرفته است.
در این سرویس به کاربر قیمتهای دینامیک و معیارهای مختلف همچون هزینه در هر مایل کارکرد برای هر خودرو و کل ناوگان ارائه میشود.
راستی بارون، معاون ارشد بخش راهحلهای تجاری آمریکای شمالی شل گفت: «از بابت معرفی ابزاری که میتواند به مدیریت ناوگان و نظارت و کنترل سرویسها در انجام کارهای روزانه کمک کند، خوشحالیم.
همچنین این بستر برای کاربر این امکان را فراهم میکند تا بهراحتی سرویسها را برنامهریزی کرده، انجام یا دیرکرد را ثبت و هزینه تعمیرات را نیز محاسبه کند.
درواقع مرکز نگهداری ناوگان، جدیدترین راهحل ما در ادامه راهی است که به منظور ارائه خدمات استثنایی و سادهتر کردن زندگی مشتریان در نظر گرفتهایم.
تخفیف 26درصدی برای مشتریهای ویژه شل
این بستر فراتر از دسترسی به اطلاعات ارزشمند نگهداری ناوگان است و تعاملی بین مدیر و راننده ایجاد و این امکان را فراهم میکند تا در روند کاری با یکدیگر مرتبط باشند.
با توجه به این موارد این نمونه را طراحی و توسعه دادهایم.» در نهایت بارون اعلام میکند روند توسعه این سرویس درحال انجام است و به زودی دسترسی به آن از طریق نرمافزارهای موبایلی امکانپذیر میشود.
منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/244987/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D9%84-%D8%A8%D8%B1-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7
شل در این سرویس به کاربران خود اجازه تصمیمگیری برای انتخاب بهترین مرکز برای ارائه سرویسهای دورهای را برحسب دیدگاه و نوع تجارت شرکت میدهد.
بیشتر تعمیرگاههایی که در این سرویس عضویت دارند، به مشتریان خود تخفیف تا ۲۶درصدی را ارائه میکنند. همچنین این بستر امکان رزرو ارائه خدمات در ساعات و روز مشخص را فراهم میکند.