این خودرو برای اولین بار در لندن رونمایی شد و طولی نکشید که جایگاه خود را در بازار نیز پیدا کرد. این خودرو را شاید بتوان مبدأ برخی از طراحیهای آلفارومئو در خودرو جولیتا دانست. هرچند این طراحیها در خودروهای بعدی آلفارومئو کاملاه پختهتر به نظر میرسید.
LAODIS-خرید اسباب بازی
از مجله خبری خودرو بی درایو کلی جولیتا بهتر و بالاتر می باشد، اما به این توجه داشته باشید هیوندای با قیمت پایینتر،خدمات بیشتر،بازار دست دوم بهتر،داشتن نمایندگی های بیشتر نسبت به جولیتا شرایط بهتری دارد. بین این دو خودروی نام برده توسط شما، از هر نظر جولیتا در جایگاه بسیار بالاتری قرار دارد. هر چند هر دو خودرو نسبت به ارزشی که دارند بسیار گران به فروش می رسند اما فکر می کنم بهتر باشد به نیاز خود نگاه کنید.
شرکتی که سپس تحت عنوان آلفا رومئو معروف شد، در سال ۱۹۰۶ توسط بازرگان فرانسوی الکساندر داراک که مالک یک بنگاه خودرو فرانسوی بنام داراک بود، به همراه چند سرمایهگذار انگلیسی تحت نام شرکت آلفا تأسیس شد. در ماه اوت سال ۱۹۱۵ شرکت آلفا تحت مدیریت نیکولا رومئو قرار گرفت، که در پی آن، در ۱۹۲۰ نام شرکت به آلفا رومئو تغییر پیدا کرد. اطلاعات آلفارومئو میتو نشاندهنده مصرف سوخت متعادل در این خودرو است این خودرو با مصرف میانگین 5.6 لیتری و مصرف شهری 7.4 لیتری در طی مصافت صد کیلومتری تقریباه مصرف مناسبی دارد. این اتومبیل صفحه نمایشگر چند منظوره دارد که به صورت کاملاً سفارشی طراحی و تولید شده است. این خودرو مجهز به سیستم کنترل ایستایی در سربالایی بوده و به سیستمهای کنترل کشش و کنترل پایداری نیز تجهیز شده است . سیستم تهویه این اتومبیل امکان تنظیم دما به صورت جداگانه و کاملاً مجزا برای سرنشینان جلوی خودرو را دارد.
این اتومبیل با دارا بودن سیستم صوتی Hi_Fi مجهز به آمپلی فایر باس و به همراه هشت بلندگو امکان پخش سی دی و ام پی تری را برای کاربران و سرنشینان خودرو فراهم میسازد و به بلوتوث نیز مجهز شده است. امکان تنظیم سیستم صوتی اتومبیل با استفاده از فرمان یکی دیگر از مهمترین قابلیتها و ویژگیهای این محصول ایتالیایی است. یکی دیگر از نکاتی که باید درباره این خودروی کوچک و لوکس ایتالیایی به آن توجه داشته باشید این است که این خودرو به صورت دو نفره طراحی و تولید شده و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست. در صورتی که تمایل دارید تا خودروهای لوکس و سوپر لوکس را در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور اجاره کنید ( اجاره ماشین در تهران) حتما با کارشناسان نوین ایرانیان از طریق راه های ارتباطی گفته شده ارتباط برقرار کنید. در نمای جانبی این خودرو بسیار به خودرو های فیات شباهت دارد و کار خاصی برای طراحی این بخش انجام داده نشده است و بیشتر به جلوی خودرو توجه شده است. مخفی بودن دستگیره های درب عقبی تنها بخشی از طراحی جانبی است که نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است.
- به همین دلیل هم افراد خاصی به دنبال خرید و استفاده از آن هستند.
- در غیر این صورت هزینههای بسیار بالایی را باید بابت تعمیرات این خودروها پرداخت کنید .
- آلفاموتور در ابتدا به واردات آلفارومئو جولیتا و میتو پرداخت و در ادامه، تعداد بسیار محدودی از آلفارومئو 4C را نیز به ایران وارد کرد.
- در ضمن کیفیت ساخت این ماشین اصلا قابل مقایسه با کره ایها نیست.
این موضوع درمورد 8سی کامپتیزیون به حداکثر رسید؛ در این ماشین عناصر کربن ماشین را بسیار منحصر بفرد ساختند. آلفا میتو نیز نمونه ی دیگری از این مسئله است که دارای ترکیباتی از آلومینیوم و فیبرکربن میباشد. در موتورهای 24 اسب بخاری سال 1910، رادیاتور عمودی برنجی بزرگ بوسیله ی دو شمعک گازی جانبی روشن میشد. بیست سال بعد، موقعیت بخش جلویی شیاردارتر شده بود و یک پنجره ی مشبک محافظ در جلو داشت.