آماده سازی زیرساخت ها برای تامین سوخت در ایام نوروز

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، فضل الله اکبری با اشاره به آمادگی مناطق در خصوص گستره عملیاتی این شرکت در ایام نوروز که امسال مصادف با ماه مبارک رمضان است، گفت: و ادامه هماهنگی با مجتمع های خدمات اجتماعی به منظور ارائه خدمات مناسب و در دستور کار قرار دادن آمادگی های بیشتر در تعطیلات نوروزی.

وی در این جلسه که با حضور مدیران بهره برداری، تامین و توزیع، سامانه هوشمند سوخت، نیروی انسانی و رئیس روابط عمومی برگزار شد، بر آمادگی جایگاه های گاز طبیعی فشرده برای پذیرایی از مسافران نوروزی و تلاش ها تاکید کرد. و تعهد کارکنان شرکت. شرکت ملی صدا و سیما از خدمات خوب و به موقع خود تشکر و قدردانی کرد.

همانطور که مدیر تامین و توزیع شرکت ملی صدا و سیما با اشاره به تلاش شبانه روزی و بی وقفه کارکنان در سراسر کشور توضیح داد: امسال و با توجه به شرایط آب و هوایی، تامین و توزیع سوخت برای تولید برق انجام می شود. ایستگاه ها به صورت پایدار و مستمر تکمیل شد.»

مرتضی عابدینی بر ذخیره سازی مناسب سوخت پیش از این ایام تاکید کرد. مدیر عملیات در سخنانی با اشاره به مصادف شدن بهار طبیعت با بهار قرآن، گفت: با توجه به تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان، تعطیلات بیشتری خواهیم داشت و باید پیش‌بینی‌های لازم را قبل از شروع تعطیلات در محل مناسب ذخیره‌سازی سوخت به صورت محلی انجام دهیم. این امر باید در مناطق انجام شود و این مهم با تلاش و انسجام بیشتر محقق خواهد شد.»

بخوانید:  وزارت صمت به دنبال مدل جدید برای قیمت گذاری خودرو

علی اکبر عرب العامری به اجرای طرح نظارت بر عرضه سوخت در جایگاه ها که از اواسط اسفند ماه سال جاری آغاز و تا اواسط فروردین سال جدید ادامه دارد، اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، ما تیم های عملیاتی در مقیاس بزرگ را به مسیرهای مختلف اعزام خواهیم کرد.

وی بر برگزاری جلسات با مالکان، انجمن های صنفی و شرکت های حمل و نقل تا قبل از این ایام برای ارائه بهترین خدمات و پیش بینی های لازم در خصوص ذخیره سازی نفت سفید و گاز مایع با توجه به شرایط جوی و احتمال سردی هوا در ایام نوروز تاکید کرد. تعطیلات. آن را در دستور کار قرار دهید.»

سخنران بعدی محمد صدیقی مدیر سامانه هوشمند سوخت بود که بررسی وضعیت تجهیزات و ملزومات مربوط به سامانه هوشمند سوخت در قسمت های پیشران و تعمیر و رفع نقص تجهیزات قبل از شروع به کار را در دستور کار قرار داد. تعطیلات آغاز شد و همکاری ستاد در این زمینه اعلام شد.

رئیس روابط عمومی همچنین از آغاز اجرای طرح کنترل عرضه سوخت نوروزی خبر داد و گفت: این طرح از 29 اسفندماه طی مراسمی همزمان در ستاد و مناطق 37 راه اندازی می شود.

محسن مومنی هدف از اجرای این طرح نظارتی را آماده سازی کامل و رفع نواقص احتمالی در ایستگاه ها و بررسی وضعیت تجهیزات، عملکرد و کیفیت ارائه خدمات عنوان کرد.

وی با تاکید بر مستندسازی فعالیت های سوخت رسانی در سراسر کشور، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده توسط کارشناسان مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان 09627 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، آماده پاسخگویی به هرگونه پیشنهاد، شکایت هستند. یا انتقاد.» در کمترین زمان ممکن در ایام نوروز. ما باید مسئول باشیم.”

بخوانید:  تمدید دوباره مهلت ثبت نام وارداتی ها

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248426/%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2