رشد سهام میشلن در بورس پاریس

موفقیت در بورس مستلزم تسلط کامل بر ثبت و درک شرایط است. برای این منظور، یک معامله گر آگاه باید بتواند درک کند که برنامه زمان بندی بازار سرمایه چگونه کار می کند. و اکنون با توجه به آنچه گفته شد، در حالی که سه شنبه گذشته شاخص های سهام اروپا شاهد پایین ترین سطح خود در سه روز گذشته بود، در حالی که در پاریس، میشلن شاهد افزایش ارزش سهام خود بود و خود وی نیز از افزایش چشمگیر قیمت خود خبر داد. درآمدی که بسیاری را شگفت زده کرد و منجر به افزایش ارزش سهام او شد. Michelin.

بر اساس این گزارش، درآمد این گروه در سه ماهه پایانی سال گذشته با وجود کاهش فروش خودرو در اروپا و با وجود کاهش نسبی فروش و افزایش قیمت کالاها و همچنین کاهش قیمت، شاهد رشد 5.7 درصدی بوده است. یورو، نفت و لاستیک طبیعی منجر به افزایش درآمد این گروه شد.

از سوی دیگر، با توجه به ادامه بحران اقتصادی در اروپا، احتمالاً حجم معاملات و فروش میشلن در پایان سال جاری کاهش خواهد یافت، اما این شرکت فرانسوی امیدوار است با افزایش گردش پول نقد، این کمبود را جبران کند. در بازار جهانی.

به لطف گسترش بازار خود در اقتصادهای نوظهور، جذب سرمایه گذاران جدید و تغییر در تولید، به ویژه در زمینه حمل و نقل هوایی و تجهیزات کشاورزی، میشلن ارزش سهام خود را تا 40 درصد افزایش داد.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که ارزش سهام در بورس پاریس 1.68 درصد افزایش یافت و به این ترتیب به بالاترین نرخ رشد طی دو ماه گذشته رسید. این افزایش ارزش سهم در بورس لندن 0.06 درصد و در بورس فرانکفورت 0.09 درصد به ثبت رسید.

بخوانید:  افزایش شاخص رضایت مشتریان ایران خودرو از فرآیند فروش

شرکت فرانسوی تایرسازی سابقه طولانی در مواجهه با بحران های اقتصادی دارد، به عنوان مثال در دهه 1970، میشلن با لاستیک های ژاپنی به دلیل ارزان تر بودن و کیفیت بالاتر مواجه شد.

این شرکت با سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه و عرضه محصولات جدید مانند تایر سبز که با کاهش مقاومت غلتشی مصرف سوخت را کاهش می‌دهد یا سیستم PAX که در صورت پنچری کارکرد نرم را امکان‌پذیر می‌کند، پاسخ داد.

در دهه 1980، میشلن تغییر ساختار داد و به بخش هایی غیر از لاستیک ها مانند کارت های هوشمند، فیبرهای نوری و کمک فنرها منشعب شد.

اما تصمیم استراتژیک او سال ها بعد بسیار چشمگیر بود زیرا او با خرید Uniroyal Goodrich در سال 1990 حضور خود را در بازار آمریکا تقویت کرد.

میشلن پس از موفقیت و تثبیت موقعیت خود در دهه اول قرن بیست و یکم با جهانی شدن و ظهور کشورهای در حال توسعه مواجه شد. بنابراین، او آزمایش جدیدی را آغاز کرد و بخشی از تولید خود را به کشورهای ارزان قیمت مانند چین یا هند منتقل کرد، که همچنان ادامه دارد و بسیاری از کارخانه ها را در اروپا و ایالات متحده تعطیل کرد.

اما در مقابل بازارهای جدید را رصد می کند که پس از این رویه بر روی قسمت های جدید این بازارها با ارزش افزوده بالا تمرکز می کند، مانند تایرهای خودروهای اسپرت یا لوکس یا لاستیک های کشاورزی یا صنعتی.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248427/%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%84%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3