ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران سپند خودرو | bedrive

موتور تنفس طبیعی این مدل که با موتور چری Arizo5 خودمان یکسان است و می‌توان آن را با گیربکس پنج دنده دستی یا گیربکس CVT با 9 دنده مجازی سفارش داد، قدرتی حدود 116 اسب بخار و گشتاوری حدود 143 نیوتن متر دارد. ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی از چری و دومین خودرو با پلتفرم T1X چری است. این خودرو در سال 2017 با نام Tiggo 5x وارد بازار چین شد و به دنبال آن در بازارهای دیگر (مانند روسیه، اکوادور، اسپانیا و…) با نام چری تیگو 4 ارائه شد.

  • با اینکه در لیست ارائه شده لیفان X60 به خوبی عمل نکرده و از خودروهای بی کیفیت چین شناخته شد، اما در بین شاسی بلندها دارای قیمت مناسبی است.
  • در حال حاضر نمونه‌های سال ۲۰۱۸ از این خودرو باقیمت ۴۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود، اما معرفی نمونه‌های فیس‌لیفت انتظار داریم که قیمت این نسخه‌ها در بازار بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان باشد.
  • این طراحی به‌روز در کابین این خودرو نیز دیده می‌شود، با وجود صفحه پشت آمپر کاملاً دیجیتال و نمایشگری بزرگ در وسط داشبورد برای سیستم اطلاعات سرگرمی یا Infotainment فضای داخل کابین این خودرو را می‌توان در یک کلمه دلپذیر معرفی کرد.

مراسم عروسی یکی از مهم ترین اتفاق ها در زندگی هر فردی می باشد از این رو انجام امور آن به مجله خبری خودرو بی درایو شکل ممکن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر می خواهید برای مراسم خود ماشین عروسی لوکس و زیبا داشته باشید، اجاره خودرو شاسی بلند را فراموش نکنید. اجاره خودرو شاسی بلند در تهران و شهرستان ها به صورت بدون راننده و همراه با راننده در مجموعه بزرگ سعادت رنت که با شرایط بسیار آسان اجاره داده می شوند. اجاره انواع خودرو شاسی بلند به صورت روزانه و هفتگی و حتی ماهیانه با پوشش کامل بیمه بدنه در سعادت رنت امکان پذیر است.

بخوانید:  باتری تیبا چند آمپر است و کدام باتری برای تیبا مناسب است؟ سپاهان باتری | نکاس باتری

بررسی مشخصات فنی فردا T5

رنو داستر در تیپ‌های se و pe به شکل تک‌ دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد. طراحی جذاب و آپشن‌های متنوع تیوولی در کنار مصرف سوخت اقتصادی این خودرو و خدمات پس از فروش بسیار خوب شرکت رامک خودرو از دلایل فروش بسیار خوب این خودرو بوده است. جالب است که بسیاری لقب زشت‌ترین شاسی بلند ایران را به این خودرو داده‌اند و بعضی دیگر آن‌را متفاوت‌ترین و خاص‌ترین نمونه شاسی بلند می‌دانند.

راهنمای خرید ماشین شاسی بلند

پیشرانه فیدلیتی موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری 4T15C است که در چری آریزو و چری تیگو نیز استفاده شده است و پلتفرم مشابهی با چری تیگو 8 دارد. این موتور 155 اسب بخاری قدرت خود را به کمک یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه به دیفرانسیل جلو این خودرو منتقل می‌کند و این خودرو را در 11.9 ثانیه از حالت ثابت به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. مصرف سوخت سانتافه در سیکل ترکیبی، حدود 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که مصرف مناسبی برای یک خودرو شاسی‌ بلند 1650 کیلوگرمی به نظر می‌رسد. هیوندای سانتافه به‌ لطف بازار فروش عالی و شناخته‌ شده‎بودن برند هیوندای، قیمت زیادتری نسبت به هم‌کلاسان خود دارد. کولیوس با موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری خود توان تولید قدرت ۱۷۱ اسب‌بخار را دارد که نسبت به رقبایش خودرویی قوی نشان می‌دهد.

بررسی مشخصات فنی KMC K7

انتقال قدرت موتور هیوندای توسان به هر چهار چرخ خودرو، به وسیله جعبه‌دنده 6 سرعته تیپ‌ترونیک اتوماتیک انجام می‌شود. میانگین مصرف سوخت توسان 2018، حدود 8 لیتر است که نشان از کم‌مصرف‌بودن این کراس‌اوور کره‌ای دارد. با اینکه در لیست ارائه شده لیفان X60 به خوبی عمل نکرده و از خودروهای بی کیفیت چین شناخته شد، اما در بین شاسی بلندها دارای قیمت مناسبی است. لیفان X60 از سال 2011 تابحال در دو نسخه دستی و اتوماتیک در بازار ایران به نمایندگی کرمان موتور عرضه می شود. درست مثل شرایط بازار جهانی خودرو در کشور ما هم تنوع شاسی‌بلندها بیشتر از هر زمان دیگری شده است.

بخوانید:  مروری بر تاریخچه برند جک JAC از ابتدا تا اکنون مجله بیمه | bedrive

http://besturnblog.ir