ماشین شاسی بلند 13 شاسی بلند محبوب و پر فروش در بازار کشور همراه مکانیک | bedrive

در بین این مجله خبری خودرو بی درایوها، دو مدل کراس اور هم معرفی می‌کنیم که اگرچه از دیدگاه تخصصی نمی‌توان به آنها شاسی بلند گفت، اما از نظر برخی افراد، در دسته خودروهای نیم‌ شاسی قرار می‌گیرند. به‌طور کلی بد نیست بدانید که خودروهای کراس اور، معمولا سبکتر از SUV ها هستند و پلتفرم اصلی آنها مشابه خودروهای سواری معمولی (سدان) است. در ادامه این مقاله بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم و ضمن بررسی قیمت خودروهای ایرانی شاسی بلند، با پنج تا از ارزان ترین شاسی بلندهای ایرانی آشنا می‌شویم. درون سینه Volvo XC90 یک پیشرانه 4 سیلندر ۱۹۶۹ سی‌سی قرار داده شده که به لطف بهره‌گیری همزمان از سیستم توربوشارژر و سوپرشارژر، توان تولید 320 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. کمپانی ولوو برای اینکه بتواند توان خروجی موتور کم‌حجم این شاسی بلند 7 نفره را به حداکثر حالت ممکن برساند، از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک از نوع GearTronic استفاده کرده ‌است. سیستم‌های هشدار دهنده این خودرو نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک در هر دو تریم IE و TE این خودرو شاسی بلند چینی می‌شود.

  • یک شاسی بلند هفت نفره ظرفیت پنج سرنشین بزرگسال، دو سرنشین خردسال و چمدان‌های آن‌ها را دارد.
  • شرکت سایپا به‌منظور حفظ رقابت با سایر خودروسازان، وارد عرصه تولید خودروهای SUV شده و در حال حاضر یک مدل خودروی شاسی بلند چینی را مونتاژ می‌کند.
  • طراحی مدرن، آپشن‌های بسیار کامل و بعضاً کم نظیر این خودرو در کنار فضای بسیار خوب داخل کابین از جمله نکات مثبت آن است.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های KMC K7 ظرفیت بسیار زیاد صندوق آن است که 960 لیتر گنجایش دارد و با خواباندن صندلی‌های عقب این مقدار تا 1358 لیتر نیز افزایش پیدا می‌کند.
بخوانید:  خرید ام‌وی‌ام شرایط نقد و اقساط دی 1401 مدیران خودرو | bedrive

با این حال، سانتافه همچنان یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند خارجی در کشور است. شما می‌توانید با ورود به بخش آگهی‌های خودرو در سایت دیوار از آخرین قیمت این خودرو در بازار مطلع شوید. هیوندای سانتافه، هیوندای توسان، کیا سورنتو و کیا اسپورتیج چهار شاسی‌بلند کره‌ای بازار ایران هستند که از گذشته، محبوبیت و فروش بسیار زیادی داشته‌اند. با رسیدن به سال ۱۴۰۰، به‌زحمت می‌توان نمونه‌های صفرکیلومتر این محصولات را در بازار ایران پیدا کرد و حالا علاقه‌مندان کراس‌اورهای کره‌ای به خرید مدل‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ مجبورند. با رسیدن به آخرین سال‌های قرن حاضر در تقویم ایرانیان، کراس‌اورهای ساخت چین با آستانه قیمت بیش از ۳۰۰ میلیون تومان ارزان‌ترین نمونه‌های صفرکیلومتر برای علاقه‌مندان به خودروهای شاسی‌بلند محسوب می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

قیمت هن تنگ X7 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1399 در حدود 1,290 میلیون تومان است. قیمت KMC K7 در زمان انتشار این مطلب در حدود 1,465 میلیون تومان برای مدل سال 1400 است. در زمان انتشار این مطلب، قیمت فردا SX5 برای مدل سال 1400 در حدود 820 میلیون تومان است.

ماشین شاسی بلند اسباب بازی کد 130

قیمت جهانی میتسوبیشی ASX مدل 2018 در اروپا، حدود 20 هزار دلار است و مجهز به سیستم 4 چرخ محرک است. کیا سورنتو یکی از بهترین ماشین های شاسی بلند موجود در ایران، مجهز به یک موتور چهارسیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی است که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است. گیربکس این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است. شاسی بلندهای کمپانی چری با نام تیگو شناخته می‌شوند، اما خودروی تیگو 2 در ایران با اسم ام وی ام X22 عرضه شده است. اولین موردی که درباره این خودرو می‌توانیم به آن اشاره کنیم، ظاهر زیبایش است. در واقع طراحی ظاهری X22 هیچ ایراد خاصی ندارد و به حد قابل قبولی از پختگی رسیده است.

بخوانید:  آموزش طراحی وب سایت + بهترین آموزشگاه طراحی وب سایت در تهران کامل 2023 | آموزشگاه آپادانا تبریز

با 10 شاسی‌بلند 7 نفره محبوب بازار ایران آشنا شوید

این مدل از خودروها به دلیل جاداری بسیار زیاد برای خانواده ها بسیار مناسب می باشد زیرا با داشتن فضای بسیار بیشتر , سرنشینان می‌توانند به راحتی در این خودرو نشسته و از مسافرت و رفت و آمدها لذت ببرند . با مطالعه این مقاله متوجه می‌شوید که کدام خودرو بهتر است و می‌توانید برای خود چه مدلی را در لیست خریدتان قرار دهید . این مجموعه با تجریه‌ی هزاران همراهی در خرید و با ارائه‌ی خدمات همه جانبه‌ی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربه‌ی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. از هر زاویه که به تویوتا CHR بنگرید، جذاب و دلربا به نظر می‌رسد و در همان نگاه اول، می‌تواند با طراحی منحصربه‌فرد خود، شما را جذب کند.

http://besturnblog.ir