اعلام آمادگی شرکت تامین ایران خودرو برای ارائه خدمات در طرح امداد نوروزی

در این همایش نحوه استقرار امدادگران در اماکن صحیح بزرگراه ها و اقدامات لازم در هنگام تصادف یا تعمیر خودروهای مشتریان و همچنین نکات ایمنی مربوط به خودروهای امدادی در هنگام تصادف و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و حضور امدادگران در تهران و نیز تشریح شد. دفاتر منطقه ای

به گزارش امدادخدرو ایران، معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این همایش با اشاره به حضور آن در هفته های پایانی سال و افزایش تردد خودروها و عابران پیاده در سطح شهر، گفت: بررسی آمار تصادفات رانندگی در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که این امر به دلیل آمار بالای تصادفات است که در روزهای پایانی سال، بیشتر تصادفات به دلیل بی‌توجهی و عدم رعایت قوانین و مقررات در جاده‌های شهر رخ داده است.

سرهنگ مومنی در خصوص ارائه خدمات صحیح و ایمن، نحوه نصب علائم و رعایت استانداردهای لازم جهت تامین امنیت عابران در حین امدادرسانی و همچنین شناسایی عامل حادثه بویژه در جاده های شلوغ در در راستای راهنمایی و کمک به شهروندان و کاهش فشار ترافیکی در جاده ها در ایام تعطیلات و تعطیلات توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس آموزش پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز گفت: امسال با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شهروندان خود را برای استقبال از بهار و سال جدید آماده می کنند و در نتیجه شاهد افزایش ترافیک برای شهروندان هستند. کارهای اداری و خرید لوازم تعطیلات ما در سطح جاده های شهر هستیم پس شهروندان برای رسیدن به ایمنی ترافیکی بالا به توصیه ها و هشدارها توجه کنند.

بخوانید:  آیا از بدهی های معوق ساینا CNG معاف شده است؟

سرهنگ موسوی ضمن پخش کلیپی و ارائه گزارشی از تعداد تصادفات کشور، نحوه امداد رسانی، نحوه استفاده از ابزار ایمنی و اقدامات کمک های اولیه را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد: همانطور که آخرین روزهای سالروز با رویکرد سالیانه با همکاری آمبولانس ایران بهترین خدمات ممکن ارائه خواهد شد و شاهد کارآمدی این شرکت باشیم در کنار سایر سازمان های امدادی اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی برای تمامی شهروندان عزیز در سراسر کشور.

در این همایش حجت فدایی مدیر خدمات سیار امداد خودرو نیز به لزوم ارتقای ایمنی راه های کشور اشاره کرد و گفت: ایران امداد خودرو همه ساله در ایام نوروز تلاش می کند تا با اجرای نوروزی پوشش جاده های کشور را افزایش دهد. برنامه ریزی خدمات و امداد. به روز رسانی دانش و مهارت امدادگران و تسلط بر ناوگان امداد و نجات جاده ای ایران ضمن ارائه خدمات بهتر به شهروندان در ایام نوروز و سایر ایام سال بسیار حائز اهمیت است و عملا به افزایش ایمنی راه های کشور کمک می کند. .

لازم به ذکر است، شماره ملی 096440 و سایت www.096440.con علاوه بر اپلیکیشن ایساکو و بسپر، شبانه در سراسر کشور به شهروندان خدمات رسانی می کند.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248245/%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF