افزایش تمرکز شِورون روی محصولات سنتتیک

این ابتکار، از ژانویه ۲۰۲۴، با هدف تقویت قابلیت اطمینان عرضه محصول و حفظ قیمت رقابتی برای مشتریان اخذ شده است.

این شرکت سه محصول معمولی HDEO شامل دلو ۴۰۰ SDE با گرانروی ۱۰W-۳۰، دلو ۴۰۰ SDE با گرانروی ۱۵W-۴۰ و همچنین دلو ۴۰۰ XLE با گرانروی ۱۵W-۴۰ را حذف خواهد کرد.تمام این محصولات با دلو ۴۰۰ XLE SB با گرانروی ۱۵W-۴۰ جایگزین خواهند شد.

فرمولاسیون سنتتیک جدید که برای کارآیی بالا مهندسی شده است، در کنار دلو ۴۰۰ XLE ۱۰W-۳۰ موجود قرار خواهد گرفت.

والت کولیر، مدیر بخش تجاری آمریکا در شورون، اظهار کرد: «تعهد ما به پیشرفت و نوآوری مشتری محور این تغییر را پیش می‌برد. مجموعه به‌روزشده دلو، با ترکیبات سنتتیک، به ارائه کیفیت مورد انتظار مشتریان ما ادامه می‌دهد و در عین‌حال انعطاف‌پذیری و مقرون‌به‌صرفه بودن زنجیره تامین ما را افزایش خواهد داد.

مجموعه بازنگری‌شده دلو برای تمام کاربردهایی که قبلا توسط روغن موتورهای سنگین معمولی شورون ارائه می‌شد، مناسب است.

شورون (‏Chevron‏) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نفتی چندملیتی است که دفتر مرکزی و مقر آن در شهر سان‌‏رامون (‏San Ramon‏) ایالت کالیفرنیاآمریکاست.

شرکت شورون در بیش‌از ۱۸۰ کشور ‏جهان فعایت خود را انجام می‌دهد.‏

شورون در بخش‌های مختلف صنایع نفت، گاز و انرژی زمین گرمایی فعالیت می‌کند که شامل‎ ‎اکتشاف، تولید و ‏پالایش فراورده‌های نفتی، ساخت مواد‎ ‎شیمیایی و تولید برق است. ‏

شرکت‎ ‎شورون در اصل به عنوان پیشتاز نفت کالیفرنیا یا‏‎ SoCal ‎شناخته می‌شد که بعد از فروپاشی شرکت ‏استاندارد‎ ‎نفت جان دی‌راکفلر در سال ۱۹۱۱ شکل گرفت.‏SoCal ‎‏ یکی از هفت شرکتی بود که بر صنعت نفت ‏جهان در اوایل قرن۲۰ تسلط داشتند.

بخوانید:  سرمایه‌ گذاری ۱۰۰میلیون یورویی چین برای تولید «لاستیک سبز» در فرانسه

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/246850/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D9%86%D8%AA%D8%AA%DB%8C%DA%A9