بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | bedrive

این محصول با مجله خبری خودرو بی درایو ۱٫۵ لیتری توربوشارژ، ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت تیگو ۷ حدود ۱۱ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۷ لیتر در صد کیلومتر است. میتسوبیشی ASX مدل 2018، از یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم 2 لیتر بهره می‌برد که با توجه به وزن 1360 کیلوگرمی و ابعاد کوچک خودرو، کافی به نظر می‌رسد. این پیشرانه برای میتسوبیشی ASX جدید، 148 اسب‌بخار قدرت و 197 نیوتن‌متر گشتاور را فراهم می‌کند. گیربکس میتسوبیشی ASX از نوع CVT هفت‌سرعته است و مصرف سوخت ترکیبی این شاسی‌بلند جمع‌وجور نیز، حدود 8.5 لیتر در صد کیلومتر است.

  • ام وی ام تیگو 8 پرچمدار و لوکس ترین سری خودروهای شاسی بلند چینی چری است و این خودرو نسل دوم تیگو 8 است.
  • پژو 2008 ظاهری اسپورت و شیک دارد و با اینکه در رده کراس اورها قرار می‌گیرد، اما طراحی عضلانی آن باعث شده که کاملا شبیه شاسی بلندهای بزرگ و سنگین باشد.
  • با وجود نکات منفی مثل شتاب پایین و فنربندی سفت، ام‌وی‌ام با جلب رضایت مشتریان در لیست ماشین‌های شاسی‌بلند خوب قرار دارد.

تیگو 8 پرو با پلتفرم T1X طراحی شده است؛ پلتفرمی که مهندسان سابق BMW، GM و Ford روی آن کارکرده‌اند. پیشرانه ام وی ام تیگو 8 پرو یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 156 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور است که در کنار یک گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو را در زمان 8.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند. تیگو 7 از سال 96 در بازار ایران، و تنها در تریم اکسلنت آن عرضه شد، اما در سال 97 تریم IE آن نیز ارائه شد.

بخوانید:  پرورش گل و گیاه زینتی

هاوال h2 مدل 97

قدیم‌ترها که هدفِ بیشتر خریداران گشت‌وگذار در طبیعت و عبور از مسیرهای صعب‌العبور بود، این خودروها بر روی یک شاسی نردبانی جداگانه شکل می‌گرفتند، اما حالا به جهت کم‌کردن وزن و کاهش هزینه‌ها، بر روی پلاتفرم خودروهای سواری قد علم می‌کنند. همچنین دیفرانسیل عقب دایون Y5 دارای قفل دیفرانسیل است که با قفل کردن دیفرانسیل عقب و اجازه ندادن به چرخ‌های عقب برای چرخش مستقل از یکدیگر برای شرایط خارج جاده و خارج کردن خودرو از چاله یا موارد مشابه بسیار کاربردی است. اولین مشخصه دایون Y5 داشتن پلتفرم مستقل است که آن را به یک شاسی بلند واقعی و نه یک کراس‌اور تبدیل می‌کند. تجهیزات ایمنی کابین هن تنگ X7 شامل 6 ایربگ، دو ایربگ سرنشینان جلو، دو ایربگ پرده‌ای و دو ایربگ جانبی است. امکانات ایمنی کابین ریگان Coupa شامل 6 ایربگ، دو عدد برای سرنشینان جلو، دو عدد ایربگ پرده‌ای و دو عدد ایربگ جانبی است.

بررسی مشخصات ام وی ام تیگو 8 پرو

داداش کل این ماشینهایی که نام بردی هیچ کدوم شاسی نیستن فقط استیشن ۵ درب هستن .شاسی حداقل باید دو محور باشه…. برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. SUV مخفف عبارت sport utility vehicle است، ماشین‌هایی شبیه به استیشن‌واگن‌ها، ولی با قد و قامتی بلندتر، که معمولاً به صورت چهارچرخ محرک هم قابل سفارش هستند.

بخوانید:  معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا | bedrive

هیوندای ونیو

در بخش پایانی می توانیم BYD S6 را نیز به عنوان یکی دیگر از شاسی بلندهای ارزان قیمت معرفی کنیم، هرچند که دارای اختلاف قیمت بیشتری با دیگر محصولات معرفی شده در این نوشتار است. تیگو 5 امکانات و آپشن های رفاهی مناسبی داشته و در مقایسه با دیگر محصولات کشور چین، دارای ظاهر اروپایی تری است، حتی اگر این خودرو را با نمونه های پیشین خود مقایسه کنیم. بررسی رنگ و بدنه این خودرو هم با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری از آن لازم است، چراکه هرچه قیمت نسخه اتوماتیک آن بالاتر می‌رود، قیمت قطعات آن‌هم افزایش پیدا می‌کند و بنابراین خریدار نمونه دستی هم باید رقم بیشتری پرداخت کند. بنابراین اگر قصد خرید نمونه دستی از جک اس ۵ را داشتید حتما از کارشناسان «» استفاده کنید. متاسفانه شرکت های وارد کننده وسازنده خودروهای چینی یکبار مصرف که یکروزی با قسط وبی ضامن به مردم می‌فروختند حالا ارزش پیدا کردن که مفت نمی ارزد چرا خودروهای اروپایی را معرفی نمی کنید که قیمت آنها بسیار پایین تر از این چینی های یکبار مصرف است. مدل تجاری ناواران ، با محوریت اعتماد به مشتری ، امکان اجاره خودرو با استانداردهای روز دنیا و بدون دریافت تضامین سنتی همانند چک و سفته و اسناد ملکی را فراهم می سازد.

http://besturnblog.ir