بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | bedrive

تیگارد X35 از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بهره‌مند است که به توربوشارژ نیز مجهز است. قدرت 150 اسب بخار و 210 نیوتون متر گشتاور از دیگر مشخصات Tigard x35 می‌باشد. این ماشین دارای جعبه دنده اتوماتیک CVT می‌باشد و از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره می‌برد.

  • در هشتمین سال حضور جک S5 در کشور ، کرمان موتور مدل جدیدی از آن را در اواسط سال 1400 به بازار ایران آورد.
  • فراوانی انواع این خودروها در خیابان‌ها و کمتر شدن استقبال از خرید سدان، موید این مطلب است.
  • با وضعیت فعلی قیمت خودرو در ایران، بسیاری از افراد امکان پرداخت هزینه بالای 1.5 میلیارد برای خودرو را ندارند.

مجله خبری خودرو بی درایو S5 در ابتدای ورود به بازار ایران، به دو نوع پیشرانه دو‌لیتری تنفس‌طبیعی و دولیتری توربوشارژ مجهز بود. در سال‌های اخیر، این خودرو فقط با پیشرانه توربوشارژ و جعبه‌دنده اتوماتیک عرضه شد؛ اما احتمالا در سال ۱۴۰۰، با موتور ۱٫۵ لیتر توربوشارژ جایگزین می‌شود. از‌نظر توانایی فنی، تقاوت خاصی بین جک S5 جدید و مدل قبلی با موتور دو لیتر وجود ندارد؛ اما مصرف سوخت مدل ۱٫۵ لیتری کمتری خواهد بود. زمان لازم برای سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر‌بر‌ساعت جک S5 حدود ۱۲ ثانیه و میانگین مصرف سوخت آن ۱۱ تا ۱۲ لیتر در صد کیلومتر است.

بررسی مشخصات ام وی ام تیگو 8 پرو

اگر بخواهیم بگوییم محبوبیت کدام مدل بیشتر است باید بدانید که شاسی بلند نسبت به کروک بسیار محبوبیت بیشتری دارد . شاسی بلند از دید خیلی از رانندگان گزینه بسیار مطلوبی برای خانواده می باشد اما برای جوانان اصولا این مدل از خودرو زیاد مورد پسند نیست . شاسی بلند به مدلی از ماشین می‌گویند که ارتفاع آنها از ماشین‌های معمولی یا همان سواری بسیار بیشتر است . با توجه به مقاله ای که مطالعه کردید، خودروی مدنظر را انتخاب و قیمت را در سایت یا اپلیکیشن همراه مکانیک مشاهده فرمایید. به این رده از ماشین‌های شاسی بلند، کراس‌آور کامپکت هم گفته می‌شود، این ماشین‌ها بر پایه سواری‌های موجود در کلاس B ساخته شده اند.

بخوانید:  لیست قیمت خودرو جک JAC ۲۳ بهمن ایمالز | bedrive

جک S3 مدل 1400 گارانتی فعال

در نsخه فول آپشن خودرو ایمنی و تجهیزات مناسب، موتور قدرتمند و توربوشارژ قرار داده شده است. چانگان محصولی مشترک در همکاری فورد، مزدا و سوزوکی است و خودروهای خود را در کشور چین تولید می کند. این برند چینی یکی از چهار خودروساز بزرگ و مطرح کشور چین به شمار می آید و در سال 2012 در حدود 1.9 میلیون دستگاه خودرو به بازارهای داخلی و بین المللی تحویل داده است. درهرصورت باوجود ارائه آپشن‌های کافی این خودرو باقیمت «نسبتا» مناسب ۴۳۰ میلیون تومانی در نسخه دستی قابل خریداری در بازار است و در نسخه اتومات توربوشارژ قیمت آن تا حدی غیرمنطقی شده و به مرز ۶۰۰ میلیون تومان نزدیک می‌شود. البته این موارد فقط پیش‌بینی است و برای بررسی شرایط نهایی حضور این خودرو و هزینه‌های نگهداری آن حداقل باید یک سال از زمان عرضه نخستین نمونه‌های آن صبر کرد.

گریت وال خودروهای شاسی بلند

به علت استهلاک بالا از هر نظر خرید نسخه‌های کارکرده این خودرو پیشنهاد نمی‌شود. من دو ساله تیوولی دارم ، یکی از نقاط قوتش همون موتور کم مصرف و چابکش هست که به لطف گیربکس فوق‌العادش به دست اومده. برای مشاهده شرایط و قیمتاجاره لندکروزمی توانید وارد به روی لینک کلیک کنید و وارد صفحه شوید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

بخوانید:  باتری آلفارومئو جولیتا باتری مناسب آلفا رومئو جولیتا با قیمت مناسب و کیفیت بالا چند آمپر است ؟ | bedrive

http://besturnblog.ir