تقویت کننده ترمز لندرور – اخبار خودرو

شاسی بلندهای نمادین لندروور – دیفندر، رنج روور و رنج روور اسپورت – به خاطر قدرت آفرود خود شناخته شده اند. با این حال، وزن و محیط رانندگی نصب سیستم های ترمز قابل اعتماد در این مدل از خودروها را ضروری می کند. بر این اساس دیسک های دو تکه کاملا شناور جدید EBC Brakes Racing به منظور افزایش عملکرد ترمزگیری و افزایش ایمنی این خودروها طراحی شده اند.

این دیسک‌های 380 در 34 میلی‌متری جلو و 365 در 25 میلی‌متر عقب، ارتقای ساده‌ای را ارائه می‌کنند و به‌طور یکپارچه جایگزین نسخه‌های موجود در خودرو می‌شوند.

نکته کلیدی در فناوری SG2F EBC نهفته است که به حلقه اصطکاک چدنی اجازه می دهد آزادانه با گرما منبسط شود و از تاب برداشتن جلوگیری کند.

دیسک های جدید این لندرورها برای افزایش تهویه سوراخ شده اند. مواد به کار رفته در ساخت این دیسک ها نیز از خطر ترک خوردن جلوگیری می کند.

طبق تبلیغ EBC Brake در این دیسک از چدن پرکربن G3500 استفاده شده که مقاومت در برابر ترک خوردگی را افزایش داده و از گرم شدن بیش از حد دیسک ها جلوگیری می کند.

در این محصول از آلیاژ آلومینیوم صنایع هوانوردی نیز استفاده شده تا دوام بیشتری نسبت به سایر محصولات داشته باشد. تیغه های خمیده در حلقه های اصطکاکی نیز استقامت بیشتری ایجاد می کند که در نهایت باعث بهبود عملکرد سیستم ترمز می شود.

از دیگر ویژگی های این دیسک ها می توان به غلتک های فولادی اشاره کرد. قرقره های فولادی ضد زنگ از زنگ زدگی جلوگیری می کنند و آزادی حرکت دیسک را امکان پذیر می کنند و حفظ می کنند.

بخوانید:  فراجا و توضیح درباره سهمیه واردات خودرو

گیره های فنری نیز نویز و صداهای دیسک را حذف می کنند. در عین حال، وجود حلقه های اصطکاکی قابل تعویض جداگانه باعث کاهش هزینه ها در دراز مدت می شود. پوشش حرارتی سیاه و سفید مقاوم در برابر خوردگی همچنین محافظت بیشتری در برابر زنگ زدگی ایجاد می کند.

با دیسک‌های جدید «EBC Brakes Racing»، چه در خیابان‌های شهر پیمایش کنید و چه در زمین‌های ناهموار فتح کنید، با عملکرد ترمز مطمئن و ماندگار، احساس رانندگی را به شما می‌دهند.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248233/%D8%AA%D8%B1%D9%85%D8%B2-%D9%84%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF