جهش صادرات بزرگترین خودروساز چینی در آستانه رسیدن به یک میلیون نفر است

روز گذشته شهر ووهو در استان آنهویی چین شاهد یک رویداد بزرگ و شگفت انگیز با حضور نمایندگانی از 80 کشور جهان بود. کنفرانس تجاری بین المللی چری 2024 با استقبال گسترده تر از گذشته برگزار شد. در این رویداد سرمایه گذاران و فعالان صنعت خودرو از سراسر جهان گرد هم آمدند تا از آخرین دستاوردها و برنامه های گروه چری در مسیر جهانی شدن مطلع شوند و این خودروساز بزرگ را در این مسیر همراهی کنند.

ژو شائودونگ، مدیرعامل چری برند، در این کنفرانس با ارائه گزارشی با عنوان «کاوش در عصر جدید» و توضیح استراتژی توسعه برند چری گفت: هدف چری همکاری همه جانبه با همه فروشندگان و سرمایه گذاران برای ایجاد سیستمی است که قادر به پشتیبانی از هدف فروش یک میلیون خودرو.

وی افزود: چری در سال 2023 با صادرات 937 هزار دستگاه خودرو به نتایج مهمی دست یافت و این برند را به برند شماره یک صادرات خودرو در چین تبدیل کرد و در نتیجه بیش از 13 میلیون مشتری در سراسر جهان اعتماد کردند.

شائودونگ ادامه داد: “این دستاوردها نتیجه تلاش های بی وقفه نزدیک به 50000 فروشنده در سراسر جهان است که ارزش های اصلی چری را از طریق مهارت های حرفه ای و خدمات عالی خود به کاربران جهانی منتقل می کنند.”

27 سال توسعه مستمر

در عصر جهانی شدن و رقابت شدید بازار، پنج سال آینده دوره حیاتی مرگ و زندگی برای برندهای خودروسازی چینی و همتایان جهانی آنها خواهد بود. در این چشم‌انداز چالش‌برانگیز، رشد پایدار تنها با پرورش قدرت برند قوی و قابلیت‌های بازاریابی چند وجهی حاصل می‌شود. زیرا اتکای صرف به «قیمت‌های رقابتی» در بلندمدت پایدار نیست. بنابراین، چری خود را در یک نقطه عطف بحرانی می‌بیند که نیازمند کشف راه‌های جدید فراتر از رقابت سنتی برای ایجاد یک سیستم بازاریابی برند در سطح جهانی است.

بخوانید:  پیشرفت نیسان در بازار خودروهای برقی

ساخت اولین پلت فرم الکتریکی با چهار حالت رانندگی

به منظور دستیابی به کیفیت رقابتی تر، چری در حال ساخت اولین پلت فرم الکتریکی است که از چهار حالت رانندگی استفاده می کند: بنزینی، هیبریدی، هیبریدی و الکتریکی و دارای پنج گواهینامه ایمنی جهانی، یعنی IIHS، C-NCAP، NHTSA و JNCAP است. به EUCAP نیاز دارد بنابراین، در آینده، چری حضور خود را در بازارهای بزرگ بین المللی گسترش خواهد داد.

توسعه فعالیت های بشردوستانه

چری که حضور فعال جهانی در حوزه مسئولیت اجتماعی دارد، به کار خود در راستای افزایش رفاه عمومی و توسعه ابتکارات بشردوستانه خود ادامه خواهد داد که در تثبیت و ارتقای جایگاه جهانی چری نیز موثر خواهد بود.

صادرات بزرگ‌ترین خودروساز چین به یک میلیون نفر می‌رسد

هدف فروش میلیونی برای سیستم بازاریابی

در این کنفرانس، ژانگ جیپینگ، رئیس چری اینترنشنال، گفت: “هدف فروش یک میلیونی سیستم بازاریابی نه تنها چشم اندازی از نقطه عطف مهم دیگری در توسعه برند چری است، بلکه طرحی است که شامل انتظارات بالا برای کل شرکت و تیم فروش.»

وی افزود: “موفقیت کامل کنفرانس تجاری بین المللی چری در سال 2024 آغاز یک سفر کاملاً جدید برای چری است.”

رئیس چری اینترنشنال در پایان گفت: “آنها فرصت ها را غنیمت شمرده و راه را برای آینده ای موفق برای چری و همه شرکای آن هموار خواهند کرد.”

تجلیل از بهترین نمایندگان چری در سراسر جهان

شایان ذکر است که در این کنفرانس تجاری بین المللی، تحلیل عمیقی از آخرین پیشرفت های تکنولوژیک چری ارائه شد و قدرت نوآورانه قوی این برند توضیح داده شد. همچنین طی مراسم اهدای جوایز، از برترین نمایندگان فروش چری در سرتاسر جهان به دلیل برتری و زحماتشان تجلیل شد.

بخوانید:  خودروهای چینی با بسته بندی ایرانی!

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/249024/%D8%AC%D9%87%D8%B4-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%DA%86%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%86