خرید و قیمت ماشین شاسی بلند اسباب بازی کد 130 ترب | bedrive

وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ این خودرو، توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک انجام می‌شود. از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی محکم، فضای جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌های دو دیفرانسیل اشاره کرد. هیوندای توسان یکی دیگر از محبوب ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندها در ایران می باشد که تا به حال در سه نسل مختلف به بازار داخلی وارد شده است. این خودرو شاسی به دلیل طراحی داخلی و ظاهری بسیار جذاب و مدرنش توانسته است تا نظر جوانان علاقه مند به خودروهای شاسی را به خود جلب کند.

  • ابعاد کوچکتر این خودرو در مقایسه با دیگر انواع شاسی بلندهای تولید شده در دیگر کمپانی ها عاملی است که چنین نتیجه را به دست می دهد.
  • هایما S5 یک خودروی زیباست و خطوط روی بدنه آن جلوه خاصی به این SUV بخشیده‌اند.
  • گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی آیـسین است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد.
  • اما اگر روزی صاحب این خودرو شدید در جاده‌های شهری هیچ‌گاه قفل دیفرانسیل را روشن نکنید؛ چراکه این قابلیت با دیفرانسیل LSD یا Limited Slip Differential متفاوت است و قفل دیفرانسیل اجازه هیچگونه Slip را به اکسل نمی‌دهد.
  • هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید توسان جذب کند.

رنو کولیوس، یک ماشین شاسی ‌بلند زیبا از شرکت رنو است که نسل اول آن در سال 2007 معرفی شد و نسل دوم آن نیز در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت. رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا موتور این خودرو، توسط رنو ساخته شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و در ماشین‌های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است. اغلب این خودروهای بلندقامت و جادار، بسیار قدرتمند هستند و به‌راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود بکشانند.

بخوانید:  قیمت سمند سورن پلاس صفر 1401-1400 و کارکرده 1398-1401 امروز | bedrive

چری خودروهای شاسی بلند

ما در این مقاله مجله خبری خودرو بی درایو بانک بهترین ماشین شاسی‌بلند از نظر اقتصادی، سفرهای کوهستانی، رفاه، طراحی ظاهری و مصرف سوخت را معرفی می‌کنیم. اگر قصد خرید یک خودرو با شاسی‌بلند دارید، ما را دنبال کنید تا تنها با صرف چند دقیقه زمان بهترین انتخاب را خواهید کرد. هیوندای توسان به یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر مجهز شده ‌است که 155 اسب‌بخار قدرت و 192 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

بررسی میتسوبیشی اکسپندر 2023؛ وارداتیِ 15 هزار یورویی

رنو کولئوس از هر نظر، یک شاسی‌بلند متفاوت و بسیار عالی از برند رنو در کلاس جهانی است که باعث شده است اسم رنو بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد. رنو داستر یا داچیا داستر، اولین ماشین شاسی ‌بلند مشترک بین رومانیایی‌ها و فرانسوی‌ها است که روی پلتفرم رنو تندر 90 شکل گرفته ‌است و نسل اول آن نیز، نخستین بار در سال 2010 به بازارهای جهانی عرضه شد. هاوال را می توانیم به عنوان خودرو شاسی بلندی معرفی کنیم که به خصوص در بین خانم ها طرافداران بسیاری دارد.

در پایان مطلب، ذکر این نکته ضروری به‌نظر می‌رسد که بسیاری از شاسی‌بلندهای مشهور بازار ایران، مثل تویوتا پرادو و پورشه ماکان و لکسوس RX به‌دلیل نایاب‌بودن نسخه صفرکیلومتر و البته تلاش نویسنده برای جلوگیری از زیاده‌گویی معرفی نشدند. با توجه به تنوع سال ساخت، اختلاف قیمت زیادی میان لندکروزرهای وارداتی وجود دارد. برای مثال، مدل ۲۰۱۰ با کارکرد ۱۵۰ هزار کیلومتر حدود ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود؛ اما قیمت متوسط برای لندکروزر مدل ۲۰۱۵ با شرایط مناسب و کارکرد کم‌ ۵ میلیارد تومان است.

بخوانید:  خودرو جک قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های jac زومیت | bedrive

http://besturnblog.ir