قیمت سمند سورن پلاس صفر 1401-1400 و کارکرده 1398-1401 امروز | bedrive

ضمن اینکه از قطعات یدکی ارزانتری هم بهره میبرد و تعمیرات ساده‌تری دارد. همچنین حداکثر گشتاور این پیشرانه در دور موتور پایین‌تری نسبت به انجین EF7 به دست می‌آید و همین باعث شده که علیرغم شتاب اولیه ضعیف‌تر، شاهد کشش مناسبی از جانب این موتور باشیم. 3- اگر از می خواهید خرید باتری سمند را زودتر از زمان مقرر انجام ندهید، تمیز کردن سرباتری ها و پاک کردن آن ها از سولفاته را هر چند وقت یکبار در برنامه خود قرار دهید.

  • جهت ثبت سفارش باتری صبا مناسب خودرو ی خود با کارشناسان ما تماس بگیرید .
  • سلام ، باتری فابریک سمند باتری 66 آمپر است و می توانید با توجه به تجهیزات برقی که بر روی خودرو دارید و با مشورت کارشناسان ، از باتری 74 آمپر صبا باتری نیز بر روی این خودرو استفاده کنید.
  • اگر بدنه خودرو این نیرو را جذب نکند و تغییر شکل ندهد , نیرو مستقیما به شخص وارد می‌شود که فاجعه به بار می‌آورد .
  • فقط به علت وزن سبک‌تر مقداری چالاک‌تر است اما در عوض ضخامت ورق‌ها و ستون‌های سمند مقداری قویتر به نظر میرسند.
  • اگر از قبل آشنا باشم بهتر هست چون وقتی خراب بشه میدونم باید چه باتری ای با چه آمپری برای این خودرو بخرم.

البته در طول این سالها تغییرات جزئی و کلی بسیاری روی این ماشین انجام شده که از جمله آنها میتوان به عرضه مدل تشریفاتی سریر، سمند LX، سورن و سمند پلاس اشاره نمود. در سالهای اخیر عرضه محصولات چینی جدید باعث شده که سمند دیگر جذابیت روزهای گذشته را نداشته باشد اما همچنان بدلیل قیمت ارزانتر و هزینه نگهداری پایین‌تر از بسیاری از سدان‌های خانوادگی موجود در بازار، میتواند انتخابی عاقلانه هرچند از سر اجبار به حساب آید. سمند LX سال هم یکی از نسخه‌های همان سمند قدیمی خودمان است اما با برخی تغییرات جزئی در ظاهر و باطن به بازار عرضه میشود. خودرو سمند از ابتدای دهه 80 در کشور در حال تولید می باشد و لازم به ذکر است که تاکنون 8 مدل مختلف را اعم از سمند LX بنزینی و دوگانه، سمند EF7 بنزینی و دوگانه، سمند SE، سمند سورن ELX ساده، توربوشارژ و سورن پلاس به بازار کشور عرضه کرده است. طبیعتا این میزان مدل متنوع با تغییرات جزئی، مشتری را به چالش خواهد کشید و انتخاب آنرا به شدت سخت خواهد نمود.

بخوانید:  30 نمونه از بهترین هتل های تهران را با عکس، آدرس و قیمت بشناسید! مجله گردشگری یول بیر

سیستم‌‌ کمکی راننده

مهم‌ترین ویژگی مجله خبری خودرو بی درایو که باعث شده است به خودرویی ایده‌آل برای خانواده‌های پر جمعیت تبدیل شود فضای بزرگ کابین آن به ویژه در قسمت صندلی‌های عقب خودرو است. بنابر این اگر به دنبال خرید خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی هستید سمند ال ایکس می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. قیمت سمند LX مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت سمند LX کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو سمند LX را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند.

خرید فروش سمند صفر و کارکرده در ایران

حتی سمندهای مجهز به داشبورد جدید هم از این حیث شرایط ایده‌آلی ندارند اما این مدل دیگر جدای از بحث قدیمی بودن، تکراری و خسته کنند هم شده است. قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد. با سلام بنده یک سمند مدل ۹۸ گرفتم می خواهم بدانم که آیا میشود موتور ماکسیما های ۳۰۰۰ را بندازم؟ اصلا جا می شود؟ ضریب دنده رو حالا گریبکس را یک کار می کنم ولی اصلا جا می شه ممنون. + بهترین مدل سمند کدام است؟ با توجه به قیمت و میزان امکانات، می‌توان از سورن و ال‌ایکس به عنوان بهترین مدل‌های سمند یاد کرد.

بخوانید:  بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | bedrive

اگر هنوز ازدواج نکردی و عشق کورس گذاشتن هستی 206 بخر ولی اگر تشکیل خانواده دادی و اهل سفر هستی سمند بخر چون سمند ماشین جادار و با ثباتی هست ولی 206 ماشین کوچک و تیزگازی. یعنی هرچی مالک خودرو سنگینتر باشه صندلیها زودتر نرم میشوند و هرچی سبکتر باشد صندلیها بیشتر سفتی اولیۀ خودشان را حفظ میکنند. من فهمیدم سمند با سمند فرق داره سوار یه سمند شدیم صندلی ها نرم مدل ۹۶ یا ۹۷ سوار یه سمند دیگه شدیم صندلی ها خشک مثل سنگ با جنس بدرد نخور. سلام من هم همین مشکل داشتم سیم گاز از روی موتور بک درجه تنظیمشو کم کردم درست شد. علی آقا پیشنهاد شما توی این رنج قیمتی چه ماشینی هست؟ البته اگر ماشینی را که معرفی میکنید خودتان تجربۀ مالکیتش را داشته باشید خیلی بهتر و دقیقتر میتونید راهنمایی کنید. اگر مالتی پلکس هست همون دکمه ای که روی داشبورد هست و با فشار دادنش درها قفل یا باز می شوند را به مدت 5 ثانیه نگهدار.

http://besturnblog.ir