درخشش یک عقاب الکتریکی در گالری بیوسفر

کرمان موتور با اولین محصول انحصاری برقی خود در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست شرکت کرد. این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی، رویکرد حفاظت از محیط زیست و سیاست کاهش آلودگی هوا و تولید محصولات برقی، با خودروهای برقی عقاب، JS6 هیبریدی و تاکسی برقی KMC در نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور دارد. ایگل الکتریک به عنوان اولین خودروی برقی اختصاصی شرکت کرمان موتور که اولین نسخه تمام برقی اولین خودروی ملی کشور برای بخش خصوصی نیز می باشد، در نمایشگاه محیط زیست که از ساعت 9 تا 18 از ساعت 9 تا 18 برگزار می شود، قابل بازدید است. 13 تا 16 اسفند ماه جاری در منطقه موصلی تهران.

عقاب برقی; افتخاری برای صنعت خودرو در ایران

KMC Eagle اولین محصول انحصاری کرمان موتور بر پایه پلتفرم PS1 است و علاوه بر نسخه بنزینی، نسخه برقی آن نیز با همکاری مپنا تولید می شود. Electric Eagle مجهز به موتور الکتریکی 120 کیلوواتی است و با یک بار شارژ می تواند بیش از 300 کیلومتر را طی کند. البته اگر سرعت را به 80 کیلومتر بر ساعت کاهش دهید، مسافت رانندگی این خودرو به 385 کیلومتر می رسد.

درخشش یک عقاب الکتریکی در گالری بیوسفر

باتری این مدل با ظرفیت 41 کیلووات ساعت در کف اتاق قرار می گیرد تا از فضای چمدان کاسته نشود. با استفاده از شارژر سریع می توانید بین 10 تا 80 درصد باتری الکتریکی Eagle را در 45 دقیقه شارژ کنید. همچنین شارژ کامل باتری با استفاده از یک شارژر معمولی 5.5 ساعت طول می کشد.

نسخه الکتریکی ایگل نیز مانند نسخه بنزینی این خودرو دارای سیستم تعلیق مک فرسون مستقل در جلو و میله پیچشی در عقب است. موتور الکتریکی آن نیز بر روی محور جلو نصب شده است. این موتور که به باتری های لیتیوم یونی 41 کیلووات ساعتی متصل است، توانایی تولید 160 اسب بخار قدرت و 258 نیوتن متر گشتاور را دارد و می تواند Eagle EV را در 8.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو حدود 162 کیلومتر در ساعت است.

بخوانید:  جزئیات معامله امروز محصولات گروه بهمن در بورس کالا

درخشش یک عقاب الکتریکی در گالری بیوسفر

طراحی مدرن و متفاوت

اگرچه Eagle بر اساس پلت فرم سدان JAC G4 طراحی و تولید شده و مشخصات فنی، ابعاد و بدنه کلی آن با این خودرو مشترک است، اما شاهد تغییراتی در قسمت های مختلف بدنه به خصوص در قسمت جلو و عقب هستیم که چهره ای جدید و متفاوت به آن می بخشد. چراغ های جلو کشیده شده و تا بالای گلگیرها ادامه دارند. یک نوار کرومی نیز این دو چراغ را به هم متصل می کند و جلوپنجره روی سپر جلو نوعی طراحی یکپارچه را نشان می دهد.

در قسمت پایین محافظ ورودی هوا با تزئینات کرومی بالای آن، و نشان KMC در لبه کاپوت خودنمایی می کند. در کناره شاهد اضافه شدن لبه های جدید و تزئینی به پدال ها هستیم.

در قسمت عقب، چراغ ها طراحی جدید و متفاوتی دارند و مانند جلو با یک نوار کرومی به هم متصل شده اند. سپر عقاب دارای طرحی دو رنگ بوده و یک قطعه مشکی در وسط سپر قرار گرفته است.

قطعه روی در صندوق عقب نیز نقش یک اسپویلر کوچک را ایفا می کند. در داخل کابین برقی ایگل نیز شاهد گیربکس چرخشی (تعویض دنده الکترونیکی)، فرمان برقی با سیستم صوتی و کروز کنترل، صفحه نمایش اندروید در وسط داشبورد، صندلی های چرم مصنوعی و … هستیم. .

درخشش یک عقاب الکتریکی در گالری بیوسفر

تاسیسات و تجهیزات Electric Eagle

درخشش یک عقاب الکتریکی در گالری بیوسفر

از ویژگی های Eagle برقی می توان به ترمزهای چهار چرخ دیسکی، حالت رانندگی اقتصادی و اسپرت، فرمان برقی با سوئیچ های کنترلی، چرخ های 16 اینچی با لاستیک های 205/55، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی، اشاره کرد. و سرعت سیستم کنترل سراشیبی، سنسور فشار لاستیک، ایربگ راننده و دانش آموز، پدال هوشمند، کروز کنترل، ترمز دستی برقی، تنظیم ارتفاع فرمان دو طرفه، نمایشگر اطلاعات خودرو و وضعیت باتری، رادیو، بلوتوث، شارژر قابل حمل 6.6 کیلو وات، 5.5 قابل حمل شارژر کیلووات و پورت شارژ سریع 50 کیلوواتی.

بخوانید:  قیمت محصولات ایران خودرو با مالیات نوروزی (فروردین 1403)

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248371/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%B4%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%88%D9%85