در کمپین نوروزی ققنوس نیو; رانندگی کنید و جایزه ببرید!

به زودی سال 1403 آغاز می شود و ایرانیان طبق آداب و رسوم سنتی خود در داخل شهر و یا استان های مختلف کشور به سفر، دیدن و بازدید خواهند پرداخت. شما می توانید به کمپین های نوروزی Phoenix NEV بپیوندید و در سفرهای داخلی یا بین شهری، جلسات و تجربه سفر برنده جایزه شوید.

کمپین‌های نوروزی Phoenix NEV شامل کسانی می‌شود که عاشق سفر هستند یا در خانه می‌مانند، و شما می‌توانید به ما بگویید که چرا Plug-in Hybrid انتخاب بهتری برای رانندگی در حین تست رانندگی و لمس فناوری نوآورانه در خودروی هیبریدی تیگو 8 پرو است.

برند مبتکر Phoenix NEV که فعالیت خود را در سال جاری با عرضه اولین خودروی پلاگین هیبریدی کشور با نام Tigo 8 Pro Plug-in Hybrid آغاز کرد، شرایط مناسبی را برای تست رانندگی با این خودروی لوکس و هماهنگ با طبیعت فراهم کرد. در کمپین نوروزی خود برای کسب تجربیات جدید در بهار جدید.

تست درایو در سراسر ایران

کمپین جذاب و هیجان انگیز فونیکس در سراسر ایران برگزار می شود و در هر شهر امکان تست درایو تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی وجود دارد. برای اینکه یکی از برندگان سه دستگاه موبایل هوشمند سامسونگ باشید، تجربه هیجان انگیزی در انتظار شماست.

مرحله 1: شرکت در کمپین Phoenix NEV بسیار آسان است و در هر کجای ایران که هستید می توانید به راحتی به 74 نمایندگی این برند که دارای موتورهای تست خودرو هیبریدی تیگو 8 پرو هستند مراجعه کنید و می توانید یک خودروی هیبریدی را تست کنید. . ماشین تمیز و مجهز برای خودت، سه موتور برقی و یک بنزین بگیر.

بخوانید:  ارائه فناوری "Tomic" برای جذب 70٪ آلاینده های ترمز

تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز، بابل، رشت، لنگرود، اردبیل، ارومیه، اهواز، سنندج، امیدیه، یزد، زنجان، بیرجند، سیرجان، بابلسر، کرمان، قم، دلوان، یاسوج، اسلامشهر، کازرون، بوشهر. نجف آباد، بجنورد، زاهدان، ساری، تپاس، کرج، رشت، همدان، برگون، گرگان، تینکابن و گنبدکاووس شهرهای آماده میزبانی از علاقه مندان هستند و می توانید از تاریخ 8 اسفند 1302 تا 23 فروردین 1303 در این آژانس ها تردد کنید. Tiggo 8 Pro Plug-in Hybrid.

مرحله 2: به سادگی از تست درایو هیبریدی تیگو 8 پرو عکس یا ویدیو بگیرید و در مورد تجربه رانندگی خود با این وسیله نقلیه نوآورانه در قالب یک پست یا استوری در اینستاگرام صحبت کنید و صفحه برند Phoenix NEV را تگ کنید.

سپس از پست یا استوری خود اسکرین شات بگیرید و برای ما ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کمپین به صفحه اینستاگرام فینیکس یا https://fownix.com/nowruz-campaign/ مراجعه کنید و در قرعه کشی سه گوشی هوشمند سامسونگ شرکت کنید.

نظر بدهید و یک ساعت هوشمند برنده شوید

دومین کمپین ققنوس تقدیم به تمامی علاقه مندان به خودرو در هر نقطه از ایران می باشد که برنده شدن در کمپین کار سختی نیست و هرجا که هستید می توانید نظر خود را ثبت کنید.

در صفحه برند Phoenix NEV در اینستاگرام (Fownix.nev) از شما می پرسند که مزایای خودروهای هیبریدی پلاگین چیست و می توانید با پاسخ به این سوال جزو برندگان کمپین 10 ساعت هوشمند باشید.

نظراتی که مورد پسند و پسند کاربران قرار می گیرد، برنده این کمپین جذاب خواهند بود.

چرا Tiggo 8 Pro Plug-in Hybrid؟

شرکت خودروهای هیبریدی مونتاژ شده در ایران دلایل زیادی برای متقاعد کردن شما دارد. این خودرو با استفاده از یک موتور بنزینی برقی مصرف سوخت را در حالت ترکیبی به حد بسیار ایده آلی در حدود 1.5 لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش می دهد.در نتیجه ادغام این دو موتور; آنها همچنین راندمان سوخت بسیار بالا، قدرت بیشتر، هزینه های نگهداری کمتر و فرسودگی کمتر را ارائه می دهند.

بخوانید:  واردات اتوبوس های فاقد استاندارد یورو ۵ با عمر بالای ۱۰ سال

سیستم خود شارژ: این خودرو به لطف استفاده از سیستم خود شارژ هوشمند قادر به استفاده از انرژی الکتریکی در سفرهای شهری و ترافیک است. به عنوان مثال، در هنگام توقف پشت چراغ قرمز و حرکت آهسته در ترافیک، موتور بنزینی باتری را شارژ می کند. همچنین در هنگام ترمزگیری انرژی جنبشی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود و اتلاف انرژی در این خودرو بسیار ناچیز است.

قدرت و سرعت بالا: آنچه خودروی هیبریدی تیگو 8 پرو را متمایز می کند، قدرت و سرعت بالای این خودرو است. وجود یک موتور الکتریکی در کنار موتور بنزینی منجر به شتاب اولیه بسیار سریع و این قدرت زیاد می شود. ما به خوبی می دانیم که خودروهای برقی به دلیل گشتاور سریع خود قادر به شتاب بسیار بیشتر از خودروهای بنزینی هستند.

مصرف سوخت کم: این خودروی هوشمند علاوه بر قابلیت شارژ 9 حالت باتری هوشمند بدون نیاز به اتصالات خارجی، قابلیت و آپشن اتصال به درگاه شارژ در منزل یا ایستگاه های عمومی، ظرفیت برقی برابر با 75 کیلومتر، و هنگام سفر در داخل شهر، می توانید از رانندگی با حداقل انتشار کربن یا سر و صدا لذت ببرید.

برند Phoenix NEV در نظر دارد با فراهم آوردن شرایط تست درایو و امکان ایجاد تجربیات جدید با این خودروی نوآورانه در کشورمان، آگاهی مشتریان را نسبت به این فناوری روز جهانی افزایش دهد و در عین حال کمپین نوروزی این برند را به ارمغان خواهد آورد. لحظات خوشی در ذهن علاقمندان به ثبت نام.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248567/%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D9%81%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%B3-NEV-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF