چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟ با انواع شاسی بنلد اشنا شوید کاروکیا | bedrive

با این حال به دلیل چهره شبه آمریکایی و ارزش بیشتری که مشتریان برای برند کیا قائل هستند، کیا سورنتو توانست فروش موفقی را در ایران تجربه کند. اکثر نسخه‌های وارد شده از سانتافه در ایران به موتور MPi‌ یا تزریق غیرمستقیم سوخت مجهز هستند. در سوی دیگر کیا سورنتو از موتور GDi یا تزریق مستقیم بهره می‌برد که راندمان بالاتری نسبت به حالت عادی دارد اما در سوی دیگر برای سوخت آن بایستی از بنزین سوپر استفاده کنید. برگ برنده اصلی جک S5 که آن را در میان خودرو های هم دوره و هم قیمت خودش مطرح نمود در همین قسمت قرار دارد. یعنی جایی که یک موتور 2 لیتری آن هم با پرخوران توربو وظیفه تامین قدرت خودرو را به دوش میکشد. این موتور قادر است در بهترین حالت 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که ترکیبش با یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به شتاب بسیار خوبی ختم شده است.

  • با توجه به تنوع سال ساخت، اختلاف قیمت زیادی میان لندکروزرهای وارداتی وجود دارد.
  • این موتور تنها 121 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن‌متر گشتاور دارد و با توجه به این که زمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو به صورت رسمی ذکر نشده است، اما انتظار نمی‌رود که این زمان کمتر از 13 ثانیه باشد.
  • ایکس تریل 2018 مجهز به یک پیشرانه 2.5 لیتری با توان تولید قدرتی معادل 170 اسب‌بخار است که به کمک گیربکس 7 دنده CVT ایکس‌ترونیک، می‌تواند نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل کند.
  • این شاسی بلند خارجی در بین خودروهای همکلاسش و خودروهای مناسب آفرود همواره یکی از پرفروشترین‌ها بوده است.
  • کیا سورنتو یکی از بهترین ماشین های شاسی بلند موجود در ایران، مجهز به یک موتور چهارسیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی است که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است.
بخوانید:  قیمت سمند, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

این خودرو پس از بازگشت تحریم‌ها بدون پشتوانه ماند و اکنون در بحث قطعات و خدمات پس از فروش مشکلات فراوانی دارد؛ به این دلیل بازار خرید و فروش ضعیفی دارد. البته اطلاعاتی از شتاب 0 تا 100 این خودرو منتشر نشده‌است؛ اما با توجه به وزن 1.5 تن آن می‌توان پیش‌بینی کرد که رقیب جدی برای دیگر خودروهای هم رده خود خواهد بود. تجهیزات ایمنی کابین دیگنیتی 6 ایربگ که دو عدد برای راننده و سرنشین، دو عدد ایربگ‌های پرده‌ای و دو عدد ایربگ‌های جانبی جلو هستند.

خرید از شهر فرش ؛ خرید آنلاین و حضوری فرش، هرآنچه درباره خرید از شهر فرش باید بدانید

همانطور هم که انتظار می رود این خودروها دارای جذابیت های ظاهری در طراحی و یا امکانات رفاهی چشمگیری نبودند. اما با پیشرفت های روز افزون در عرصه تولید خودرو شاسی بلندهای بسیار جذابی به بازار ایران وارد شدند، خودروهایی از نسل تویوتا، هیوندا و انواع خودورهای چینی. اما ارزان ترین خودروهای شاسی بلند بازار کشور کدامند؟ در ادامه با چند مدل شاسی بلند ارزان موجود در بازار ایران آشنا می شویم.

بهترین خودروهای شاسی بلند در ایران +تصاویر

چناچه به دنبال مجله خبری خودرو بی درایو خاصی هستید، شماره تماس خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. پس اگر عاشق کروک هستید شک نکنید خودرو و مدل بسیار مطلوبی را انتخاب کرده‌اید . سلام بله،اگر با قیمتش مشکل ندارین به عنوان یه سواری پر استقامت ژاپنی با استلاک و مصرف کم میتونین استفاده کنین.

در تصادفات رانندگی کدام نوع بهتر عمل می‌کند؟

البته این خودروها نیز برای بخش بزرگی از جمعیت کشورمان با درآمد متوسط کارمندی و کارگری خریدنی نیستند؛ اما ازنظر شرایط اقتصادی موجود، دردسترس‌ترین گزینه‌ها هستند. ماشین ام‌وی‌ام X22 یک ماشین چینی ارزان موجود در بازار ایران است که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود کشیده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اتومبیل طراحی ظاهری اسپرت با لاستیک‌های 16 اینچی است. این خودرو با کاهش قیمت و حفظ کیفیت در حد استاندارد، یکی از بهترین ماشین‌های شاسی‌بلند در کشور ایران است. رنج‌روور اسپورت 2023 با برخورداری از کلیه این امکانات منحصربه‌فرد مثل ماشین خانواده کیا سورنتو، در لیست بهترین خودروهای کوهستان قرار دارد. فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای مثل کولر سقفی و صندلی تاشو در این ماشین شاسی‌بلند، باعث افزایش طرف‌داران آن شده است.

بخوانید:  اجاره خودرو سمند بدون راننده با قیمت ارزان【ماشین مدل سال】 | bedrive

http://besturnblog.ir