رقابت واردات سطح بالا در بازار چین

این رتبه بندی توسط آژانس CNbrand انجام شده است. شاخص قدرت برند چین (C-BPI) اولین سیستم ارزیابی ارزش برند در کشور است که توسط Chnbrand، آژانس رتبه‌بندی برند و مشاور برند پیشرو در چین، مطابق با قوانین و سیاست‌های وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین پیاده‌سازی شده است. . این سیستم اولین بار در سال 2011 راه اندازی شد.

C-BPI یک شاخص مستقل و بی‌طرفانه است که بر اساس بازخورد مصرف‌کنندگان چینی درباره محصولات یا خدماتی که استفاده کرده‌اند تحقیق می‌کند و مورد اعتمادترین برند برای ارزیابی‌کنندگان مصرف‌کننده و تجاری است.

رقابت واردات سطح بالا در بازار چین

به عنوان یک پروژه سالانه در حال انجام، سیستم ارزیابی C-BPI هر ساله نتایج نظرسنجی قدرت برند متشکل از محبوبیت و وفاداری در صنایع مربوطه را منتشر می کند تا شرکت ها بتوانند روند خود را شناسایی کرده و راهی برای بهبود قدرت برند خود بیابند و آن را به یک عنوان تبدیل کنند. شاخص کلیدی برای افزایش رقابت شرکت ها و همچنین کمک به مصرف کنندگان در دریافت بهترین محصولات و برندها با انتخاب های هوشمند.

در این لیست، کانتیننتال، پیرلی، دابل استار و مکسیس جزو برندهای رو به رشد هستند و از رتبه های پنجم تا هشتم را به خود اختصاص داده اند. Chengxin Experiences یا CST برای اولین بار در این لیست قرار دارد.

Kumoho، Hancock و JT بیشترین افت را در رتبه بندی امسال داشتند و به ترتیب به رتبه های 10، 14 و 17 سقوط کردند. طبیعتاً میشلن با اختلاف دو برابری نسبت به رتبه دوم رتبه اول را به خود اختصاص داده است و سپس بریجستون از ژاپن و دانلوپ و گودیر از آمریکا در جایگاه های دوم تا چهارم قرار می گیرند.

بخوانید:  معضل گرانی لوازم یدکی خودرو

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248385/%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D8%B3%D8%B7%D8%AD-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%86