گرانترین شاسی بلند ایران لیست قیمت 20 ماشین شاسی بلند گران قیمت فایندز | bedrive

سیستم‌های کمکی راننده شامل کروز کنترل، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و صندلی‌های دستی 6 حالته برای راننده و 4 حالته برای سرنشین جلو اشاره کرد. امکانات رفاهی درون این کابین نیز شامل ورود بدون کلید، استارت بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، تنظیم 8 حالته برقی صندلی و تنظیم گودی کمر است. کیفیت ساخت بالا، ایمنی مناسب و داشتن استانداردهای اروپا از مشخصه‌های اصلی این خودرو شاسی‌بلند چینی به شمار می‌آید؛ اما اولین نکته‌ای که توجه شما را به خود جلب می‌کند طراحی کوپه این خودرو است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. دوره اول کیا سورنتو در سال 2002 و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند.

  • رنو داستر به یک پیشرانه چهارسیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر مجهز شده‌ است که توانایی تولید 135 اسب‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.
  • معمولا خودروهای SUV گارانتی طولانی‌تری هم دارند و این موضوع باعث می‌شود که نگران خراب شدن آنها یا به‌وجود آمدن مشکل فنی نباشید.
  • اکثر نسخه‌های وارد شده از سانتافه در ایران به موتور MPi‌ یا تزریق غیرمستقیم سوخت مجهز هستند.
  • اولین شاسی بلند کمپانی پژو در ایران، همین پژو 2008 است که با موتور توربو شاٰرژ THP165 عرضه می‌شود.
  • سوئیست DX3 در واقع در بازارهای جهانی به مدل DX5 ارائه می‌شود اما در ایران به دلایل بازاریابی با نام DX3 ارائه شده است.
  • همان‌طور که گفته شد نمونه‌های اتومات توربو این خودرو قیمتی در حدود ۸۰۰ میلیون تومان پیداکرده است و از بازه این بررسی خارج‌شده است، اما نمونه‌های با گیربکس دستی آن به خاطر کارکرد بیشتر را می‌توانید باقیمت ۷۰۰ میلیون تومان پیدا کنید.
بخوانید:  فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | bedrive

مدل دیگری از همین خودرو هم با پیشرانه 1.5 لیتری و قدرت 161 اسب بخار تولید شده که از گیربکس دستی و اتوماتیک بهره می‌برد. اولین شاسی بلند کمپانی پژو در ایران، همین پژو 2008 است که با موتور توربو شاٰرژ THP165 عرضه می‌شود. طبق اعلام ایران خودرو، پیشرانه این اتومبیل 1.6 لیتری بوده و مشابه نمونه به‌کار رفته در پژو 508 است. نسخه معمولی پژو 2008 معادل 160 اسب بخار قدرت دارد و جعبه دنده آن پنج سرعته است که در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود. اگر مصرف سوخت پایین برای شما اهمیت زیادی دارد، پژو 2008 یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند است که در بازار پیدا می‌کنید. این خودرو در هر 100 کیلومتر چیزی حدود پنج لیتر بنزین مصرف می‌کند که برای یک SUV مصرف بسیار پایینی است.

هن تنگ خودروهای شاسی بلند

هرچند که باید گفت که مجله خبری خودرو بی درایو خودرو در کشور ما معیار ثابتی نیست و هر روز این امکان وجود دارد که قیمت‌ها بالاتر بروند. بنابراین، خودورهایی که در این راهنمای خرید به شما معرفی می‌کنیم، مواردی هستند که فارغ از قیمت‌شان ارزش خرید بالایی به متقضایان ارائه می‌کنند. حتی نمونه‌های کلکسیونی از مازراتی گرن‌توریسمو و مرسدس بنز کلاس S هم به‌اندازه لندکروزر جدید برای عامه مردم جذاب نیستند و جلب‌ نظر نمی‌کنند. خودروی شاسی‌بلند یا اس‌یووی یا ( sport utility vehicle ، به‌طور مخفف SUV) به گونه‌ای از خودروها می‌گویند که برای کاربرد بیابانی و پیمودن مسیرهای ناهموار طراحی شده‌اند.

سیستم های کمکی و امکانات رفاهی ام وی ام x55

شتاب این خودرو در برابر رقبا کمی ضعیف است که گویا در نسخهٔ جدید آن این مشکل برطرف شده است. یکی دیگر از ایرادهایی که به سانتافه گرفته می‌شود دید محدود عقب آن و قطعات پلاستیکی درون کابیش است. قصد خرید نیسان مورانو ۲۰۱۲ رو دارم لطفا راه نمایی کنید از موجودی قطعات در ایران و دوام و بازار فروش.

بخوانید:  بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | bedrive

قیمت روز و لحظه ای خودروهای شاسی بلند -خودرو صفر و کارکرده امروز

وقتی از بغل هم به این شاسی بلند نگاه می‌کنیم، حالت آیرودینامیکی آن کاملا خودنمایی می‌کند. این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری دارد و قدرتی معادل 105 اسب بخار را ایجاد می‌کند که مقدار ناچیزی برای یک شاسی بلند است و شتاب آن را کاهش می‌دهد. کیفیت ساخت بسیار بالا، عملکرد خوب موتور و سیستم ترمزها، لیست کامل آپشن‌ها، و مصرف سوخت مناسب از جمله نکات قابل توجه این خودرو است که آن را در بین گزینه‌های بهترین ماشین های شاسی بلند ایران قرار می‌دهد.

http://besturnblog.ir