سمند LX سال ماشین سمند LX سال : مشخصات سمند LX سال | bedrive

در ادامه و از سال 1389 سيستم الكترونيكي جديدي با نام سيستم عيب ياب هوشمند (مالتي پلكس) در كنار سيستم الكترونيكي قبلي «سيستم هشدار دهنده گويا» براي اين خودرو طراحي و توليد شد؛ كه مشتريان مي­توانند متناسب با سليقه خويش يكي از اين دو سيستم را انتخاب نمايند. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. تیم حرفه ای ما شبانه روز در تلاش است تا فراتر از انتظارات شما عمل نماید. سمند اجاره ای دارای محدوديت كيلومتر روزانه 300 كيلومتر ميباشد كه در مجموع پس از عودت خودرو محاسبه ميگردد.

  • آقا امین عزیز سند lxاز پارس سال بهتره…هم از نظر استحکام بدنه هم راحتی سرنشین…فنی هر دو یکی هستند تقریبا..
  • در این مجله، می‌توانید اطلاعات مفید و جامعی درباره رشته بیمه‌های مختلف به دست آورید؛ با شرایط، پوشش‌ها و تعهدات انواع بیمه نظیر بیمه‌های خودرو ( بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه) ، موتورسیکلت، آتش سوزی و زلزله، مسافرتی، درمان، عمر و زندگی و….
  • 3- اگر از می خواهید خرید باتری سمند را زودتر از زمان مقرر انجام ندهید، تمیز کردن سرباتری ها و پاک کردن آن ها از سولفاته را هر چند وقت یکبار در برنامه خود قرار دهید.
  • یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی که محصولات ایران خودرو در هنگام خرید به همراه دارند کارت طلایی سه ستاره برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش است.

ایران خودرو سمند را در تیپ‌های ایکس 7، ال ایکس، ای ال و اس ای تولید کرده که البته اکنون فقط مدل ال ایکس در خط تولید این کارخانه باقی مانده است. مدل ال ایکس به صورت بنزینی و دوگانه سوز و مدل ال ایکس EF7 به صورت بنزینی و پایه گازسوز ارائه می‌شود. روزتون بخیر ، باتری مناسب سمند باطری ۶۶ آمپر صبا باتری و باطری ۷۴ آمپر صبا باتری هستش که در قالب L3 تولید شده و در بالاترین کیفیت و با جدیدترین تکنولوژی تولید به بازار عرضه میشن. جنس مواد استفاده شده برای ساخت تجهیزات داخلی مانند سمند، صندلی و روکش‌های آن و غیره از کیفیت متوسطی برخوردار است. استفاده از فلاپ‌های تزیینی با طرح چوب نیز باعث شده که مدل‌های جدید سمند نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر آن زیبایی بیشتری داشته باشد.

بخوانید:  خرید اسپیکر مکسیدر مدل RL 115 چراغ دار با قیمت ارزان کافه صدا | bandiran1

منتظر نظرات شما هسـتـیـم.

تجربه رانندگی بنده بدون تعصب عرض میکنم .اولا ماشین قدرتمند و پر نفس در دورهای بالا و داشتن سواری نرم و سنگین و ایمن دارد .در سر بالای ها کم نمیاره در صورتی که دنده مرده نباشه .در دورهای نسبتا بالا برای شتاب گیری عالی.جادارو مطمئن . پیشرانه مذکور نسبت به XU7 امکانات و مزایای بیشتری همچون قدرت بالا، تعداد بیشتر سوپاپ و گشتاور بالایی دارد. همچنین یکی از تکنولوژی‌های کاربردی سمند LX با موتور EF7، فناوری VVTi است که منجر به کاهش آلایندگی‌ها و کنترل مصرف بنزین می‌شود. اگر بیشتر توی جاده هستی سمند بگیر (اما تمیز باشه نه ماشینی که به خرج افتاده) ولی برای مصرف شهری همون پراید خوبه. حتی اگر یه جفت دمپایی هم با پولت بخری بهتر از نگه داشتنش است چون همین دمپایی دو ماه دیگه قیمتش دوبرابر میشه و پول ایران هر روز بی ارزشتر میشه.

مقاله ویژه : هزینه گواهینامه رانندگی

مواد اولیه مرغوب که در مجله خبری خودرو بی درایوخانه برای تولید این باتری استفاده می شود سبب شده که این باتری از با کیفیت ترین محصولات بازار ایران به شمار برود. توجه داشته باشید که باید باتری فرسوده خود را به کارشناس نصب باتری که در محل حضور دارد تحویل دهید، چرا که هزینه باتری بر روی قیمت باتری سمند جدید با شما حساب شده است. بر روی خودرو سمند باتری 66 آمپر صبا باتری و باتری 74 آمپر صبا باتری قابل نصب اند که هر دو در قالب L3 می باشند.

فرق امکانات خودروی سمند با دیگر خودرو ها در چیست ؟

در حالی که پژو 405 وقتی دور موتورش به سه هزار میرسد سرعتش خیلی بیش از اینهاست. البته اگر اهل شتاب هستی میتونی سمند ef7 بخری ولی لوازمش کمی گرون تره که بازم بهت سمند lx پیشنهاد میکنم. شایسته بود که ایران‌خودرو بجای عرضه دنا به عنوان یک خودرو جدید، آنرا به عنوان نسخه فیس لیفت شده سمند معرفی مینمود اما در هر صورت با توجه به شرایط کشور و اختلاف قیمت میان سمند و دنا میتوانیم بالاجبار از همین طراحی قدیمی هم ابراز رضایت نسبی داشته باشیم.

بخوانید:  معرفی انواع مدل های ماشین ام وی ام mvm در بازار خودرو ایران خودرو 45 | bedrive

http://besturnblog.ir