طرح خدمات و امداد نوروزی خودرو در ایران آغاز شد

مجتمع خدمات پس از فروش ایران خودرو در آستانه تعطیلات نوروزی سال 1403 با حداکثر پوشش نمایندگی ها و انبارهای مجاز کشیک و با استفاده از تمامی توان گروه های امداد و نجات با مجموع 3086 مرکز خدمات، آمادگی کامل برای ارائه خدمات به شهروندان را خواهد داشت. .

به گزارش اخبار خودرو ، در این طرح حدود 300 نمایندگی کیوسک در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند و با توجه به زمان بندی ماه مبارک رمضان با این ایام، 6 نمایندگی به صورت شبانه روزی و در سراسر کشور دایر هستند. روزهای روزه داری مشتریان از صبحانه تا سحر، خودروهای مشتریان خواهند بود و 89 مامور وظیفه پذیرش خودروهای حمل شده توسط ناوگان آمبولانس ایران در شب را بر عهده خواهند داشت.

در برنامه بعدی ناوگان امداد و نجات مجهز شرکت ایران خودرو امداد شامل 2800 خدمه شامل ناوگان تعمیری، ترابری و چند منظوره و پایگاه امداد و نجات در شهرها و جاده های کشور فعال می شود. حدود شش هزار کارمند خدمات پس از فروش ایران خودرو به مشتریان ارائه خواهد شد.

با توجه به اینکه یکی از مهم ترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو کاهش زمان ترخیص خودرو از نمایندگی ها است، شرکت ایساکو از ابتدای پاییز 1402 طبق نوشته مکتوب با برگزاری جلسات و برنامه ریزی ها، شرکت کیشیک با پیش بینی میزان لوازم یدکی مورد نیاز خودروهای مشتریان در تعطیلات عید سعید فطر، تامین و تخصیص آن به نمایندگی ها و افزایش تعداد انبارهای مصوب در این ایام، تجهیزات و ملزومات کامل طرح را آماده کرده است. و کارها در این خصوص به گونه ای در حال برنامه ریزی است که از میانگین زمان حضور امدادگران در محل مشتریان و میانگین زمان تعمیرات و خودروهای مورد انتظار کاسته شود و بیشتر در آژانس ها پارک شود.

بخوانید:  نشان طلا برای کیت ترمز سبز برمبو

در طرح خدمات و امداد نوروزی امسال، خودروهای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو مانند سال گذشته به صورت رایگان در طول 104 هزار کیلومتر از جاده های سراسر ایران به محل و سفارش مشتری به محل مشتری منتقل می شود.

در ایام نوروز به منظور حمایت از اجرای بهینه طرح و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات در آژانس ها و محورهای مواصلاتی مصوب سراسر کشور نظارت کامل به صورت حضوری و سیستماتیک انجام می شود تا برای دومین سال متوالی ستاد مرکزی متشکل از معاونین و مدیران هر ساله در ایساکو حضور خواهد داشت با برگزاری جلسه روزانه تصمیمات و اقدامات سریعی در خصوص مشکلات خاص خودروهای مشتریان پارک شده در نمایندگی ها اتخاذ خواهد شد تا خودروها بتوانند سریع ترخیص و به مشتریان تحویل داده شود و شهروندان با خیالی آسوده از تعطیلات خود لذت ببرند.

ایساکو علاوه بر ارائه خدمات به دارندگان محصولات ایران خودرو، همانند سال های گذشته، در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود، تا حد امکان به دارندگان محصولات سایر شرکت های خودروسازی کشور نیز خدمات امدادی ارائه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که مهمترین هدف ارائه خدمات پس از فروش توسط شرکت ایران خودرو، تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و تسریع در ارائه خدمات می باشد که در این راستا کلیه نمایندگان، مدیران و کارکنان این مجموعه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان به ویژه در ایام نوروز به کار می گیرند و خاطره خوبی می سازند.

لازم به ذکر است، دارندگان محصولات ایران خودرو می توانند برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز در سراسر کشور با مرکز پاسخگویی و امداد ایران خودرو به شماره 096440 تماس بگیرند و یا درخواست خدمات مختلف را در اپلیکیشن ایساکو و وب سایت www.096440.com بهره مند شوند.

بخوانید:  اولین طرح فروش محصولات مدیران خودرو در سال 1403 هجری قمری

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248520/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%AF