همکاری کامل امداد خودرو ایران با پلیس راهنمایی و رانندگی

علی مردان عظیمی در نشست راه اندازی طرح امداد نوروزی ایران خودرو با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم گفت: وقتی خودرویی خراب می شود یا تصادفی رخ می دهد شهروند در شرایط سختی قرار می گیرد و باید خدمات بیشتری به این افراد ارائه شود. حساسیت

وی با بیان اینکه خدمت باید صادقانه و مسئولانه باشد، تصریح کرد: ما وظیفه داریم به هر فردی که در راه است بدون توجه به خودرو و برندی که دارد خدمت کنیم، این یک وظیفه شرعی و قانونی است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: امدادگران باید دلسوزانه و به موقع با تجهیزات، لوازم یدکی و لوازم مورد نیاز به ویژه در ماه مبارک رمضان خدمت رسانی کنند. وجود قطعات در مکان های مختلف برای استفاده امدادگران در صورت تمام شدن قطعات ضروری است.

عظیمی با بیان اینکه امسال با طرح طراحی شده توسط گروه امداد خودرو و ایران خودرو خدمات جدیدی به مردم و مشتریان ارائه می شود، خاطرنشان کرد: در طرح امداد امسال به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی، امداد و نجات رفت و برگشت رایگان برای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو انجام می شود، افزود: ارائه خدمات حمل و نقل امدادی برای خودروهای غیر از محصولات ایران خودرو نیز از جمله موارد در نظر گرفته شده است. قرار است برای بخش بزرگی از محصولات سایر خودروسازان کشور خدمات امدادی ارائه شود.

نقش گروه صنعتی ایران خودرو در ارتقای ایمنی خودرو مهم است

در ادامه سردار سلیمی معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور فراجا از برگزاری رزمایش امداد و نجات خودرو در ایران و تمامی تلاش های ایران خودرو برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد.

بخوانید:  تمدید طرح بازدید رایگان تابستانه ماموت خودرو

به گفته وی، با تلاش همه دستگاه های امدادی، خدماتی، رسانه ای و اطلاع رسانی و عزم جدی رانندگان و مردم عزیزمان، انتظار می رود در طرح نوروزی که همه بهبود پیدا کنند، سطح ایمنی تردد بالا برود. ما برای ارائه خدمات خوب بسیج شده ایم. کمترین تصادفات را داریم.

معاون عملیات راهنمایی و رانندگی پلیس راهور فراجهه با اشاره به اینکه برآوردها حاکی از آن است که امسال شاهد افزایش بین 4 تا 19 درصدی سفر نسبت به سال گذشته خواهیم بود، گفت: بر اساس پیش بینی ها در روز سوم تا چهارم فروردین 1403 هجری شمسی در بیشترین حجم ترافیکی که با آن مواجه خواهیم شد. در ساعات بعدازظهر هشت درصد افزایش سفرها نسبت به ساعات صبح خواهد داشت و باید بر ساعاتی از 17 تا 21 که شاهد بیشترین حجم تردد هستند تمرکز شود.

وی با بیان اینکه بر اساس انتظارات نزدیک شدن به لحظه اذان و افطار عجولانه ترین و عجولانه ترین و افزایش سرعت است و الگوی سفر در ماه رمضان این وضعیت را نشان می دهد، گفت: با افزایش سرعت. ، خطر تصادفات نیز افزایش می یابد و امید است حادثه ای رخ ندهد و یا کاهش یابد.

سردار سلیمی با اشاره به اینکه نقش گروه صنعتی ایران خودرو در ارتقای ایمنی خودروها که یکی از سه رکن اساسی ترافیک و ایمنی محسوب می شود، حائز اهمیت است، گفت: به نمایندگی از رئیس پلیس راه کشور و تمام کشورم. ، همکاران، از صبر و شکیبایی شما و همکاران خوبتان و خانواده هایشان تقدیر و تشکر می کنیم، در این ایام با همه شما و همکاران عزیز و زحمتکش در سطح کشور دست می فشاریم. ما به حضور شما در طرح ها، سفرها، مسیرها و خدماتی که در حوزه ایمنی سفر است و ارتباط مستقیمی با سلامت هموطنان و وسایل نقلیه آنها دارد، مفتخریم. نقش شما و همکارانتان را نمی توان نادیده گرفت.

بخوانید:  گرد و غبار وانت های سایز کامل را در بازار ایالات متحده از بین ببرید

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248519/%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%B1