قیمت جک, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

مجله خبری خودرو بی درایو تی 8 نیز یک از خودروهای جک است که با طراحی و ظاهر بی نظیر خود این روزها در بازار با فروش بالایی همراه بوده است. از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون سیستم توزیع الکترونیکی ترمز، سیتم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم ترمز هیدرولیکی و سیستم کنترل پایداری و … اشاره کرد. ناگفته نماند که کیسه هوا نیز از جمله امکاناتی است که نه تنها در این خودرو بلکه در همه خودروهای جک تعبیه شده است. بهترین تبلیغ درباره یک خودرو این است که مالکان آن پس از مدتی ادعا کنند که ایمنی آن مطلوب، توان فنی مناسب، سواری نرم و راحت و به طور کلی خودرو خوش دست و بی‌آزاری است. زمانی خریدار راغب به خرید این خودرو خواهد شد که بهترین شرایطفروش اقساطی خودروجک s3 به او پیشنهاد شود و در غیر اینصورت ممکن است از خرید خود صرف نظر کند. اگر شرکت های زیادی را زیر و رو کرده اید اما نمیتوانید یک شرکت با بهترین شرایط را بیابید ما به شما سایا خودرو را پیشنهاد میکنیم.

  • از نظر شکل ظاهری این خودرو همانن خودرو کراس اور می باشد که در بازار این خودرو به نام اور شهری کوچک نیز معرفی شده است.
  • یکی از کلاچ ها از چرخ دنده های فرد و کلاچ دیگر از چرخ دنده های زوج تشکیل شده اند.
  • بیمه خودرو به صورت کلی جبران‌کننده خساراتی است که در نتیجه حوادث رانندگی پیش می‌آیند.
  • در کشور ایران شرکت کرمان موتور مسئولیت مونتاژ و واردات محصولات شرکت جک را برعهده دارد و تا به حال خودروهایی نظیر S3، S5، J4 و … به سیستم این شرکت وارد شده و روانه بازار خودرو در ایران شده است.
بخوانید:  محصولات مدیران خودرو و محصولات چری و محصولات فونیکس نمایندگی مدیران خودرو 350 | bedrive

کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کابین و داشبورد نیز گرچه از نوع مرغوب نیست اما با این حال می‌توان در این رنج قیمت نمره نسبتا قابل قبولی به آن اعطا کرد. کیفیت رویه صندلی‌ها و فرم آنها هم مناسب بوده و بدن سرنشین را در طول مسافرت‌های طولانی چندان خسته نمی‌کند. چینی‌ها قصد دارند تا دستی به سر و روی جک S5 بکشند و این شاسی بلند پرطرفدار را با چهره‌ای جدید به بازار خودرو برگردانند.

طراحی داخلی مدرن و کابین لوکس

تصاویر منتشر شده از فیس لیفت جک S5، خودرویی را نشان می‌دهد که تغییرات زیادی پیدا کرده است. جک اس۵ دنده‌ای شتاب قابل توجهی دارد و از اکثر رقبای چینی خود عملکرد بهتری دارد؛ چنانچه در رویارویی با خودروهی کره‌ای نظیر هیوندای سانتافه و کیا اسپورتیج با موتور ۲۴۰۰ سی‌سی نیز در بحث شتاب پیروزی را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورد. تا سال 2016 جک موتورز به تولید انواع مختلف خودرو پرداخت و در این سال قرارداد همکاری مشترک با شرکت فولکس واگن بست. سال 2020 هم JAC و فولکس واگن آلمان روی همکاری استراتژیک با یکدیگر سرمایه‌گذاری کردند. تا اینجای کار کارخانه جک انواع کامیون‌های سبک و سنگین و متوسط، خودروهای ون و آفرود را تولید می‌کرد.

شرایط خرید جک S5 اقساطی تحویل فوری در سپندخودرو + آلبوم تصاویر

هماهنگی در اجزای این قسمت خودرو مانند وجود خط بدنه از گوشه ی چراغ عقب تا لبه ی در جلو خودرو از ویژگی های بی نظیر طراحی بدنه است. همچنین طبق آنچه که شرکت کرمان موتور اعلام کرده این خودرو در تست دوام این خودرو بیش از 40 هزار کیلومتر را با بنزین معمولی در جاده های ایران بدون هیچ مشکلی سپری کرده است. برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید. طرح متمایز و عمودی دریچه‌های تهویه میانی داشبورد به علاوه شمایل اسپرت غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار پشت آن از جمله نقاط قوت و نسبتا تاثیر برانگیز نمای داخلی جک اس ۵ به شمار می‌رود.

بخوانید:  قیمت ام وی ام کارکرده و صفر، قیمت محصولات ام وی ام همراه مکانیک | bedrive

در نسخه اتوماتیک ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی جلو وظیفه این را دارند که از سرنشینان محافظت کنند. در بررسی هایی که انجام شده این خودرو زمان رانندگی در ترافیک و خیابان هایی که شلوغ هستند 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. در کل این ماشین در رانندگی های شهری بین 11 الی 11.5 در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. این ماشین در رانندگی جاده ای 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. به طور کل می‌توان اظهار داشت که گرچه کیفیت متریال کابین جک اس۵ اندکی نسبت به رقبا پایین‌تر به نظر می‌رسد اما از لحاظ جادار بودن و سبک طراحی توانسته نظر مثبت مشتریان این گونه کراس اوورهای نه چندان گران قیمت چینی را نسبت به خود جلب سازد. کابین جک اس۵ از لحاظ گنجایش فضای داخلی ظرفیت مناسبی را در اختیار کاربران قرار داده و پنج سرنشین بزرگسال با حداقل محدودیت می‌توانند در این فضا حضور پیدا کنند.

http://besturnblog.ir