قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | bedrive

امکانات ایمنی کابین فیدلیتی شامل 4 ایربگ، دو عدد ایربگ‌های راننده و سرنشین جلو و دو عدد ایربگ‌های جانبی برای سرنشینان جلو می‌شود. جالب است بدانید در تست‌های فنی , کمپانی بنز در رده‌های بسیار پایین‌تری قرار گرفته که نشان‌دهنده کیفیت فنی نامطلوب در این مدل از خودروهای بنز می‌باشد . از آنجا که در بالا تر توضیح دادیم , محبوبیت خودروهای شاسی بسیار بیشتر از خودروهای کروک است .

  • به‌واسطه فعالیت‌های شرکت جهان نوین آریا، نسل اول این خودرو در سال 2016 راهی بازار کشور شد و به دلیل طراحی منحصربه‌فرد، امکانات متنوع و کیفیت ساخت بالا، خیلی سریع‌تر از آنچه تصور می‌شد، توانست به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کند.
  • علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه‌های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که اغلب مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرویی ترجیح می‌دهند.
  • همچنین وجود امکاناتی مانند صندوق برقی هوشمند، سردکن صندلی جلو، ماساژور صندلی راننده و سیستم صوتی از برند Infinity این خودرو را برای کسانی که با داشتن امکانات رفاهی فراوان علاقه دارند بسیار جذاب می‌کند.

البته هیوندای سانتافه به دلیل شناخته شده بودن برند هیوندای از قیمت بالاتری نسبت به همکلاسانش برخوردار است و قیمت آن در بازار کشورمان در بازه قیمتی 740 تا 780 میلیون تومان متغیر می باشد. یکی از پرفروش‌ترین محصولات کرمان موتور جک S5 است که از سال 1393 وارد بازار کشور شد. این خودرو به دلیل ویژگی‌های فنی خوبی که داشت و همچنین به خاطر قیمت پایین، خیلی زود مورد توجه مشتریان ایرانی قرار گرفت. این خودرو ابتدا با یک پیشرانه دو لیتری و گیربکس دستی عرضه شد، اما بعدا گیربکس شش سرعته اتوماتیک هم در اختیار خریداران قرار گرفت.

بخوانید:  راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت آبان 1401 زومجی

لیست تغییرات قیمت

برای مجله خبری خودرو بی درایو ماشین شاسی بلند با راننده نیاز به یکسری مدارک داشته که در زمان دریافت خودرو باید به نماینده شرکت تحویل دهید. برای بنزین نیز شما ماشین را با یک مخزن کامل دریافت خواهید کرد و باید با یک مخزن کامل ماشین را برگردانید. هیوندای سانتافه DM در دو نسخه قبل و بعد از فیس‌لیفت وارد بازار ایران شده است. به دلیل تنوع سفارش‌گذاری‌ها، امروزه نسخه‌های مختلفی از سانتافه در ایران وجود دارند که شامل لو آپشن، نیمه‌فول و تمام فول می‌شوند. اگر قصد خرید هیوندای سانتافه را دارید، بهتر است بدانید که صندلی‌های ردیف سوم سانتافه فضای چندانی را برای این شاسی‌بلند کاربردی فراهم نمی‌کنند، اما برای قرارگیری کودکان و افراد کوتاه‌قد مناسب به نظر می‌رسند. سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای بیشترین توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است.

سوالات متداول گوگل که بی اساس باشند، بدون پاسخ می‌مانند!

این خودرو در سال ۲۰۱۶ و در سه تیپ Momentum، R-Design و Inscription وارد بازار ایران شد و توانست در ابتدای ورود خود به بازار داخلی فروش نسبتا موفقی را تجربه کند. همه می‌دانیم که خودروهای شاسی بلند یا SUV، سلاطین حال حاضر بازار خودرو ایران و جهان هستند. حرف U در نام این خودروها به کلمه Utility اشاره دارد که معنای آن «چندمنظوره بودن» یا «کاربردی بودن در تمامی اوقات» است. برای مثال یک شاسی بلند 7 نفره به خوبی می‌تواند مفهوم کاربردی بودن را برای مشتری به تصویر بکشد.

بخوانید:  آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | bedrive

دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های KMC K7 ظرفیت بسیار زیاد صندوق آن است که 960 لیتر گنجایش دارد و با خواباندن صندلی‌های عقب این مقدار تا 1358 لیتر نیز افزایش پیدا می‌کند. از این ساعت هوشمند می‌توان به عنوان کی‌لس خودرو، بالا و پایین برند شیشه‌ها و باز و بسته کردن قفل در و حتی روشن و خاموش کردن موتور خودرو استفاده کرد.

http://besturnblog.ir