قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | bedrive

در سال 2018، نمونه فیس‌لیفت تیوولی نیز به بازار ایران راه یافت که با نام «تیوولی آرمور» شناخته می‌شود. اجاره ماشین شاسی بلند برای افرادی که علاقه مند به خودورهای کراس اوور و شاسی بلند هستند یک انتخاب درست می باشد. سعادت رنت به عنوان یکی از بزرگترین موسسه های رنت خودرو با تامین خودورهای مورد نیاز شما نظیر شاسی بلند و سواری و خودروهای لوکس با قیمت بسیار مناسب همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید خودرو موردعلاقه خود را به صورت با راننده، بدون راننده و اجاره ماشین عروس، رنت کرده و خاطره ای به یادماندنی برای خود و عزیزان خود رقم بزنید. کیا سورنتو از دیگر پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند در ایران می باشد که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. کیا سورنتو یک شاسی بلند راحت و جادار است تکان‌های بدنه آن در کمترین حد ممکن می باشد وانتخابی مناسب برای خانواده های پرجمعیت در سفرهای جاده ای به شمار می آید.

  • چانگان CS35 نخستین شاسی بلند شرکت چینی چانگان بود و در اولین روزهای تولید در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شد.
  • مدتهاست که به خاطر تحریم ها همون دو تا شرکت پژو و رنو هم که توی ایران منافع زیادی هم داشتند، کشور را ترک کرده اند.
  • تمامی خودروهای موجود شاسی بلند در سعادت رنت دارای بیمه کامل بدنه، بیمه شخص ثالث بوده و هزینه ی اضافه ای از مشتریان دریافت نمی شود.اما در صورتی که خواستار بیمه CDW (بیمه اجاره خودرو ) باشید شرکت از شما هزینه ای اضافه ای برای بیمه دریافت خواهد کرد.
  • علاقه‌مندان شاسی‌بلندهای آلمانی حتی اگر متمول و بانفوذ باشند، حق انتخاب متنوعی در بازار ایران ندارند.
  • ایران خودرو در حال حاضر چند خودروی SUV تولید می‌کند که جزو گزینه‌های پرفروش در بازار هم محسوب می‌شوند.
بخوانید:  معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | bedrive

این کراس‌اور جمع و جور دارای مصرف سوخت متوسط یکسان در تریم‌های IE و TE خود و میزان مصرف 9 لیتر در هر 100 کیلومتر و رنج حدودی 615 کیلومتر است. این خودرو محصولی ناشناخته بود که قرار بود تا به جای کوپا به حواله داران تحویل شود، اما عدم ایفای تعهدات باعث بی‌اعتمادی مشتریان به این خودروی قدرتمند شد و به این دلیل این خودرو نیز بازار خرید و فروش خوبی ندارد. نکته قابل توجه درباره این خودرو آن است که اولین بار در سال 2010 به بازار چین عرضه شد و در سال‌های 2013 و 2016 تغییرات ظاهری پیدا کرد و به اصطلاح فیس لیفت شد و نسخه‌ای که از آن در ایران عرضه شد، مدل فیس لیفت شده سال 2016 است. مصرف متوسط این خودرو 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر است که با توجه به باک 55 لیتری آن مسافت 680 کیلومتر را با هر باک پر طی می‌کند. خرید رنو چند سالی است که توسط خودرو نگین، نماینده رسمی رنو درکشورما ممکن شده است.

کیا سورنتو، برادر خوش قیافه سانتافه

رقم تقریبا ۱۰ میلیاردی آگهی شده از سوی فروشنده تویوتا لندکروز مدل ۲۰۱۳ براساس آمار‌های رسمی با میانگین ارزش یک آپارتمان ۱۰۵ متری در گران‌ترین بخش بازار مسکن تهران یعنی منطقه یک هم قیمت است. البته تویوتا لندکروزر تنها خودروی شاسی بلند گران قیمت بازار نمی باشد و در کنار این خودرو مدل‌هایی مثل لکسوس RX، پورشه ماکان، بی‌ام‌و X۴ و ولوو XC۹۰ به‌عنوان شاسی‌بلند‌های گران‌قیمت بازار حضور دارند. اخیرا ایران‌خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه تولید اس ۷ در سایت خراسان متوقف نشده، این در حالی است که برای توقف تولید اس ۵ طی یک سال گذشته، هیچ اطلاعیه‌ای صادر نشد و همین موضوع تقاضای بالاتر اس ۷ را نشان می‌دهد. حال علت این موضوع شاید حجم بیشتر کابین و حجم قابل‌پذیرش پیشرانه در هر سیکلت باشد، اما نه سرنشین‌های اس ۵ از کمبود فضا رنج می‌برند و نه ۱۰ اسب‌بخار بیشتری که از موتور ۱.۸ لیتری به‌جای موتور ۱.۵ لیتری اس ۵ خارج می‌شود، توانسته راننده اس ۷ را راضی کند. آخرین نسل وارد شده از کیا سورنتو به ایران، نسل سوم این خودرو است که با کد اتاق UM شناخته می‌شود.

بخوانید:  قیمت سمند LX صفر 1400-1401 و کارکرده 1382-1401 امروز همراه مکانیک | bedrive

لیست تغییرات قیمت

اگر گزینه‌های بالا شما را راضی نکرد و همچنان به دنبال بهترین شاسی بلند در ایران هستید، باید بگوییم که سانگ یانگ تیوولی یکی از شاسی بلندهای متفاوت بازار خودروی ایران است. از نقاط ضعف اسپورتیج هم می‌توان به هندلینگ ضعیف در جاده‌های پرپیچ و خم، سیستم تعلیق خشک و عایق بندی نامناسب آن اشاره کرد. با این حال، روی هم رفته کیا اسپورتیج خودرویی است که سواری خوبی را به کاربرانش ارائه می‌دهد و انتظارها را از خرید یک شاسی بلند براورده می‌کند. در سال‌های اخیر به دلیل تغییر در سبک زندگی، علاقه مردم ما به سمت خرید ماشین شاسی بلند بیشتر شده است. فراوانی انواع این خودروها در خیابان‌ها و کمتر شدن استقبال از خرید سدان، موید این مطلب است.

جک S5

در ابتدا این مجله خبری خودرو بی درایو با کمپانی کره‌ای دوو همکاری داشت و سپس به سراغ سایر خودروسازان معتبر دنیا رفت. از چند سال پیش، کرمان موتور فعالیت مشترک خود را با کارخانه چینی لیفان آغاز کرد و سپس با یکی دیگر از کمپانی‌های این کشور به نام جک وارد همکاری شد. دو مدل از شاسی بلندهای جک به نام‌های S3 و S5 در حال حاضر به‌وسیله کرمان موتور مونتاژ می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم. در این صفحه می‌توانید اطلاعات فنی و نقد و بررسی هر کدام از شاسی‌بلندهای موجود در سایت را مشاهده کنید و خودروی مناسب خود را اجاره نمایید. فضای کابین XC90 بسیار لوکس بوده و از متریالی همچون چرم ناپا و چوب گردو طبیعی برای ساخت اجزای داخلی آن استفاده شده است. البته در نسخه R-Design، برای اینکه حال و هوای اسپرت‌تری در کابین ایجاد شود از فیبر کربن و آلومینیوم پولیش‌شده‌ استفاده شده است که بسیار هم جذاب است.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت سمند امروز | bedrive

http://besturnblog.ir