قیمت سمند سورن پلاس صفر 1401-1400 و کارکرده 1398-1401 امروز | bedrive

سمند معمولی یا x7 اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت. سمند معمولی از لحاظ امکانات بالاتر از EL است و بین EL و LX قرار می‌گیرد. این نسخه از سمند تنها با موتور XU7 عرضه‌شد و برخلاف سمند LX نسخهٔ موتور ملی آن تولید نشد.

  • این دو باتری از نظر ابعاد با هم یکسان هستند و تنها تفاوتشان میزان سرب به کار در رفته در هر باتری است.
  • برای کسانی که به صورت فوری باید خودرویی را با سرمایه‌ای اندک خریداری کنند چنین شرایطی ممکن اس سخت و حتی غیرممکن باشد.
  • دلیل دوم مربوط به نوع موتور این خودرو می شود که گرمای زیادی تولید می کند.
  • سمند ال ایکس دیگه دوگانه اش تولید نمیشه و فقط سمند ef7 دوگانه اش تولید میشه.

با نگاه اول به سمند LX EF7 استفاده از قطعات دکوراتیو طرح چوب در طراحی فضای درونی آن است که نظر شما را جلب خواهد کرد؛ این ویژگی تا حدی، داخل کابینه خودرو را از حالت سادگی خارج کرده و به آن نمای بهتری داده است. طراحی ظاهری EF7 در مقایسه با خودروهای خارجی نمره خوبی نمی‌گیرد؛ اما در برابر انواع وسایل نقلیه داخلی، این سدان خانوادگی امتیاز به نسبت بالایی دارد. من سمند بیشتر قبول دارم چون هم امکانات از پژو بیشتره.هم ماشین نرمیه..تو تصادف هم سمند. ایمنی بیشتری داره.از لحاظ خرابی هر دوشون یه موتور دارن و هیچ فرقی نمیکنه.دوتاشون واشر سرسیلندر میرنن. حقیقتا در مقایسه با ماشینها هم ردیف برای سواری و بخصوص جاده بسیار عالی و خوش رکاب و کم خرج است.

بخوانید:  قیمت سمند LX صفر 1400-1401 و کارکرده 1382-1401 امروز همراه مکانیک | bedrive

سمند LX ساده، مدل ۱۳۹۹

چندروزیه ک خیلی تحقیق کردم درمورد مجله خبری خودرو بی درایوا متوجه شدم ک ال ایکس بهترازهمشونه .(بی دردسر تره)ولی هنوز نمیدونم سمند مدل چندبگیرم با چهل تا چهل وپنج تومن. اگر دنبال کیفیت موتور و کم استهلاک بودن آن هستید تندر 90 بخرید اما اگر دنبال راحتی اتاق و صندلی خودرو و آپشن هستید سمند بخرید. سلام بروسمندو بگیر کیف دنیا رو ببر حرف هیچ کس رو گوش نکن تو ایران خودمون از بین ماشینامون از پژوه و۲۰۶وپارس جای سمند رو نمیتونه پر کنه چون از لحاڟ اطمینان حاصل جمع هستن وخیلی محمکه .. این درست نیست هر کسی خودش هر چی داره بیادو تعریف همون رو بکنه ، سمند های قدیمی تر بدنشون ورق سفید هست با استر زیر رنگ . شما خودت یه بار ازین وانتای ضایعاتی که اهن و چدن و الومنیوم اینا میخرن بپرس اهن کیلو چند میخرن الومنیوم و گالوانیزه کیلو چند میخرن ، اونموقع میفهمی که قیمت پژو باید فقط بخاطر همین به مورد خیلی کمتر از سمند میبود و با ارم خارجی پژو از ملت فقط پولشو میگیرن. سمند اونقدر نسبت به پژو برتری داره که شتاب یکم بیشتر ارزشی نداشته باشه.

سمند،LX EF7 دوگانه سوز مدل 89

می توانید اتوموبیل را از محیط بیرون مشاهده و کنترل کنید و یا فضای درونی ماشین را ببینید و خود را دقیقا پشت رل فرض کنید. بر حسب تجربه به نظر می رسد روش دوم برای کنترل ماشین روش بهتری است. در هر دو حالت پدال گاز و دنده عقب سمت راست صفحه است که برای دستیابی به آن ها کافی است روی آن ها کلیک کنید. فرمان اتوموبیل برای حرکت چرخ ها و هدایت ماشین به چپ و راست در سمت چپ صفحه قرار دارد. صدای گاز و ترمز به واقعیت بسیار نزدیک هستند و هیجان کافی برای بازی را فراهم می کنند.

بخوانید:  خط تولید دستمال کاغذی خط تولید دستمال کاغذی تمام اتوماتیک درآمد کارگاه تولید دستمال کاغذی | irandastmalkagaz

سمند،LX مدل 94

بیایید با هم بررسی کنیم ببینیم خرید کدام خودرو با مبلغی که دارید بهتر است . با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. از اینکه خودرو۴۵ را جهت کسب اطلاعات خودرویی خود انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. نکته اینکه قبل از خرید تست درایو کامل و تجربه رانندگی با آن خودرو را در جاده داشته باشید. نمیدونم بااین پولی ک دارم سمند دوروبر نود بگیرم یا مدل پایین تر بگیرم و فکر خرجاش نباشم.

http://besturnblog.ir