قیمت سمند LX صفر 1400-1401 و کارکرده 1382-1401 امروز همراه مکانیک | bedrive

سمند LX EF7 (ال ایکس ای اف ۷)، محصول سدان خانوادگی سایز متوسط ایران خودرو و یکی از تولیدات پرفروش کمپانی ایران خودرو است. بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این ماشین که با افزایش قیمت بنزین، امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم می‌کند؛ تولید آن در دو نوع بنزین‌سوز و دوگانه سوز است. پس از گذشت سه دهه از تولید پیکان (ساخت شرکت تالبوت انگلیس) و عدم قابلیت ارتقا در شکل ظاهری و فنی آن، نیاز مبرم به طراحی و ساخت خودرو جدید و کاملا متفاوتی نسبت به پیکان مد نظر قرار گرفت. لذا شرکت ایران خودرو در راستای پیشبرد اهداف سازندگی کشور و ایجاد توان رقابت با شرکت های خودروساز خارجی، با همکاری مهندسان و متخصصان ایرانی در مرکز تحقیقات ایران خودرو، نمونه هایی از اولین خودرو ملی را با نام سمند طراحی و تولید کرد. باتری 66 آمپر صبا باتری و باتری 74 آمپر صبا باتری هر دو در قالب L3 تولید می شوند. براکت تعبیه شده برای باتری سمند مناسب برای قالب L3 است ، بنابراین می توانید باتری های قالب L3 را به راحتی در زمان تعویض باتری سمند بر روی این خودرو استفاده کنید.

  • خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.
  • سمند از جمله خودروهایی است که در میان خانواده‌های ایرانی به دلیل ویژگی‍های خوبی که دارد محبوبیت زیادی را کسب کرده است.
  • این موتور دارای ۴ سیلندر خطی و هر سیلندر دارای ۲ سوپاپ دود و ۲ سوپاپ هوا می‌باشد که در مجموع این موتور دارای ۱۶ سوپاپ می‌باشد.
  • سلام من خودم سمنددارم واقعاعالیه مخصوصاتوجاده حرف اول رومیزنه درخریدش شک نکنین.
بخوانید:  آلفا رومئو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | bedrive

2- اگر قصد خرید باتری سمند را دارید، بعد از بستن باتری بر روی خودرو، از سفت بودن بست های باتری اطمینان حاصل بفرمایید تا از تکان خوردن باتری در حرکت ماشین، جلوگیری نمایید. در غیر این صورت صفحات باتری خودرو دچار ریزش شده و در گذر زمان شاهد کاهش طول عمر باتری خواهیم بود. فضای تعبیه شده برای باتری سمند در این خودرو دارای یک روکش pvc است که از باتری در برابر گرمای موتور و گرمای محیط محافظت می کند.

نمودار قیمتی سمند سورن پلاس

مثلا باتری صبا که به شما معرفی کردیم، علاوه بر قیمت مناسب و مقرون به صرفه، دارای 12 ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش می باشد که از نکات مهم هنگام خرید باتری سمند برای شما به حساب می آید. این موتور دارای ۴ سیلندر خطی و هر سیلندر دارای ۲ سوپاپ دود و ۲ سوپاپ هوا می‌باشد که در مجموع این موتور دارای ۱۶ سوپاپ می‌باشد. سلام.من خودم سمند دارم داداشمم پارس سال خریده مدل 94.درگ گذاشتیم شتاب پارس بهتر بود.شرکت سازنده هم ۰-۱۰۰ پارس رو یازده ثانیه و مال سمند رو چهارده ثانیه زده.ولی نشیمن سمند نرم تره.دید راننده تو پارس بهتره از سمند.تعدلشونم یکیه.

آئودی تی تی: مشخصات، تاریخچه و بیمه‌ خودروی AUDI TT

چنانچه نتوانستید مجله خبری خودرو بی درایو خودرو سمند صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 23 بهمن 401 . لوازم یدکی خودرو در دسترس بوده و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود؛ همچنین سمند ال ایکس EF7 گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال خرید سدان خانوادگی راحت و جادار هستند. اگر این خودرو با افزایش کارکرد نیز همچنان با همین کیفیت باقی بماند باید منتقدین این خودرو را جزو احمق ترین مردم دنیا به حساب آورد.

بخوانید:  قیمت ایران خودرو سمند بازار و نمایندگی خودرو | bedrive

از لحاظ طراحی نمای داخلی خودرو این مدل تفاوت چندانی با دیگر مدل‌ها ندارد. کلا ادم از این تیپ بندی سورن پلاس در تعجبه بخاطر داشتن نداشتن دوربین عقب , پاور ویندوز و انتی ترپ مگه داریم مانیتور به کنار ولی دوربین عقب و انتی ترپ و پاور ویندوز واسه چی !! ؟ بنظرم سورن پلاس در دو تیپ بود عالی میشه یا سه تیپ مثلا تیپ یک فاقد مانیور و دوربین عقب و دنده ای, و گازسوز ,,تیپ ۲ دارای مانیتور و دوربین عقب و دنده ای و تیپ ۳ اتومات و دارای مانیتور و دوربین عقب و دارای ساندروف بنظرم کاش اینطوری طبقه لندی میشد. قیمت سمند سورن پلاس تیپ 1 امروز 23 بهمن 1401 با 9,000,000 تومان افزایش نسبت به تاریخ 18 بهمن 1401، 506,000,000 تومان قیمت خورد. قیمت سمند سورن پلاس تیپ 3 امروز 23 بهمن 1401 با 6,000,000 تومان افزایش نسبت به تاریخ 18 بهمن 1401، 544,000,000 تومان قیمت خورد.

http://besturnblog.ir